Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-427 Białystok, ul. Lipowa 32 lok. 209
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 661 15 38 , fax. 85 661 15 38
- Data zamieszczenia: 2015-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
ul. Lipowa 32 lok. 209
15-427 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 661 15 38, fax. 85 661 15 38
REGON: 20083032700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bof.org.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Biura Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości oraz obsługi kadrowo-płacowej Biura Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego, dalej BZSBOF. Stowarzyszenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego jest samorządnym stowarzyszeniem gmin, powołanym w celu wspierania idei samorządności lokalnej, ochrony wspólnych interesów, wymiany doświadczeń, promocji osiągnięć oraz koordynacji wspólnych przedsięwzięć i inwestycji 2. Obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa będzie obejmowała w szczególności: 1) Prowadzenie przez Wykonawcę ksiąg rachunkowych Zamawiającego, na które składają się: a) dziennik, b) księga główna i księgi pomocnicze, c) zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych. 2) Prowadzenie i kompletowanie dokumentacji podatkowej, na którą składają się między innymi: a) dane wynikające z ksiąg rachunkowych, b) odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług. 3) Sporządzanie deklaracji podatkowych i innych. 4) Sporządzanie sprawozdań finansowych. 5) Sporządzanie wniosków kredytowych. 6) Prowadzenie obsługi kadrowej Zamawiającego. 7) Prowadzenie obsługi płacowej Zamawiającego, w tym sporządzanie listy płac wynagrodzeń w ramach umów o pracę, sporządzanie listy płac wynagrodzeń z umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych miesięcznych deklaracji rozliczeniowych oraz imiennych raportów miesięcznych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach, sporządzanie i przesyłanie do właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej. 8) Sporządzanie informacji i analiz o wynikach działalności. 9) Świadczenie usług doradztwa z zakresu rachunkowości, podatków, zagadnień finansowych i kadr dotyczących działalności prowadzonej przez Zamawiającego. 2. Do zadań Wykonawcy będzie należeć również: 1) Prowadzenie ewidencji syntetycznej i szczegółowej zgodnie z uregulowaniami zawartymi w ustawie o rachunkowości. 2) Sporządzanie sprawozdań finansowych dla celów statystycznych. 3) Ocena w świetle prawa rachunkowego i podatkowego dokumentów księgowych oraz decydowanie o sposobie ich zakwalifikowania i ujęcia w księgach. 4) Ustalanie wysokości zaliczek na podatek dochodowy i rozliczeń podatku VAT, sporządzanie miesięcznych deklaracji na podatek VAT, sporządzenie zeznania rocznego na podstawie danych wynikających z ksiąg rachunkowych oraz innych niezbędnych dokumentów i informacji dostarczonych przez Zamawiającego. 5) Badanie otrzymanych od Zamawiającego dokumentów pod względem formalnym i informowania go o zauważonych brakach lub wadach w przedkładanych dokumentach natychmiast po stwierdzeniu uchybień. 6) Sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego - w terminie wynikającym z przepisów prawa. 7) Informowanie Zamawiającego o urządzeniach księgowych (ewidencjach), które Zamawiający obowiązany jest prowadzić samodzielnie w miejscu wykonywania działalności oraz przeprowadzać kontrole ich poprawności. 8) Informowanie o zobowiązaniach podatkowych. 9) Udzielanie niezbędnych porad i opinii z zakresu prawa podatkowego, bilansowego i pracy. 10) Przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych informacji wynikających z ksiąg rachunkowych. 11) Obsługa księgowa oraz kadrowo-płacowa projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014 - 2020 12) Weryfikacja przez biegłego rewidenta sprawozdań z realizacji dotacji POPT. 3. Szacunkowa liczba dokumentów księgowych w ocenie Zamawiającego nie przekroczy 100 sztuk miesięcznie, a zatrudnienie w Biurze Zarządu Stowarzyszenia Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego nie przekroczy 10 osób. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do oddelegowania pracownika do wykonywania czynności objętych zamówieniem w siedzibie Zamawiającego w wymiarze czasu minimum 2 godziny dwa dni w tygodniu. 5. Szczegóły organizacyjno-techniczne obsługi zostaną uzgodnione pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym po zawarciu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bof.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną