Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletu miejskiego przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2015-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletu miejskiego przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się w części budynku przy ul. Szczebrzeskiej 3 w Zamościu na części działki w arkuszu mapy 45 o numerze geodezyjnym 6 (wyrys działki z zaznaczonym obszarem stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ). 1.1. Zakres usługi obejmuje wykonanie następującego rodzaju prac: 1) Otwieranie szaletu w sezonie jesienno - zimowym (od października do marca) w godzinach 8:00 - 16:00 oraz w sezonie wiosenno - letnim (od kwietnia do września) 8:00 - 20:00 siedem dni w tygodniu wraz z pobieraniem opłaty za korzystanie z szaletu zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Nr 153/2013 Prezydenta Miasta Zamość z dnia 23.10.2013 r. w sprawie opłaty za korzystanie z szaletów publicznych na terenie miasta Zamość (zebrana opłata w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy zgodnie z pkt. 1.2 ). 2) Utrzymanie zimowe przekazanego terenu. 3) Sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem Miasta. 4) Codzienne powierzchniowe oczyszczanie szaletu. 5) Wykonywanie prac konserwacyjnych niezbędnych do utrzymania obiektu w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym. 6) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzania przeglądów obiektu zgodnie z przepisami w tym zakresie. 7) Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia kosztów oraz zabezpieczenia we własnym zakresie wszelkich materiałów związanych z prawidłowym wykonaniem przedmiotu umowy, w tym środków higienicznych i sanitarnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania szaletu. 8) Zgłaszanie do Komendy Miejskiej Policji lub Straży Miejskiej przypadków dewastacji szaletu oraz niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego o podjętych działaniach przez ww. organy, w przeciwnym razie koszty przywrócenia do stanu pierwotnego przed dewastacją poniesie Wykonawca. 9) Przedstawianie do Wydziału Gospodarki Komunalnej comiesięcznego sprawozdania z ilości osób korzystających z szaletu miejskiego (z podziałem na kabinę i pisuar). 1.2. Zebrana przez Wykonawcę opłata za korzystanie z szaletu miejskiego, określona w pkt 1.1 ppkt.1, w całości stanowić będzie dochód Wykonawcy, który należy uwzględnić przy kalkulacji ceny w składanej ofercie na usługę utrzymania szaletu miejskiego znajdującego się przy ulicy Szczebrzeskiej w Zamościu. 1.3. Wykonawca (po zawarciu umowy z Zamawiającym na świadczenie usługi utrzymania szaletu) zobowiązany jest do zawarcia we własnym imieniu i na własny rachunek umowy na dostawę energii elektrycznej, wody i odbiór nieczystości ciekłych z szaletu. 1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu refaktury w wysokości 50% ponoszonych kosztów zużytej energii elektrycznej. Wykonawca będzie wystawiał refakturę w terminie 7 dni od daty otrzymania faktury, termin płatności refaktury wyniesie 14 dni od daty dostarczenia refaktury Zamawiającemu. Do refaktury należy dołączyć kserokopię oryginalnej faktury za zużytą energię elektryczną (oryginał faktury do wglądu). Ostateczne rozliczenie należności za energię elektryczną nastąpi do dnia 31.12.2016 roku. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia do dnia 8 stycznia 2016 r. deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi właścicieli nieruchomości niezamieszkałych, zgodnej z obowiązującymi Uchwałami Rady Miasta Zamość. 1.6. Szczegółowy zakres, terminy, rozmiar i kolejność wykonania poszczególnych prac zostały określone w Załączniku Nr 7 do SIWZ, który stanowi również Załącznik nr 1 do projektu umowy będącej załącznikiem nr 6 do SIWZ. 1.7. Przedmiot zamówienia znajduje się przy ulicy Szczebrzeskiej 3 w Zamościu. Szczegółowa lokalizacja Zadania Nr 4 została wskazana w załączniku nr 8 (Wyrys działki z ewidencji gruntów i budynków). 1.8. Tereny przedmiotu zamówienia objęty jest ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie godzin otwarcia szaletu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach