Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 00-184 Warszawa, ul. St. Dubois 5A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5970927 , fax. 022 5970937
- Data zamieszczenia: 2014-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
ul. St. Dubois 5A 5A
00-184 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5970927, fax. 022 5970937
REGON: 00137770600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.csioz.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w budynku przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usługi utrzymania czystości w siedzibie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia w budynku przy ul. Stanisława Dubois 5A w Warszawie. Całkowita powierzchnia użytkowa 3 577,92 m2: a) sprzątanie codzienne (w dni robocze u Zamawiającego) powierzchni użytkowej 3 422,19 m2, w tym: - wykładziny dywanowej 2 982,08 m2 - terakoty i podłogi kamiennej 440,11 m2; b) sprzątanie raz w tygodniu 155,73 m2 posadzki kamiennej, a także wykładzin i tapicerek meblowych oraz usuwanie plam - pomieszczenie sprzątane pod nadzorem informatyka; c) raz w miesiącu mycie: - glazury 404,91 m2 - razem drzwi i ścianek przeszklonych 218,33 m2 d) dwa razy w roku dwustronne mycie: - okien otwieranych 480,00 m2 e) dwa razy w roku jednostronne mycie: - okien nieotwieranych 681,00 m2 - okien elewacyjnych na klatce schodowej 61,24 m2 Wyjaśnienie: Mycie okien elewacyjnych oznacza mycie okien na klatce schodowej od strony wewnętrznej, na zewnątrz przedmiotowe okna myte są przez firmę alpinistyczną, wynajmowaną przez administrującą budynek Wspólnotę. f) Dwa razy w roku pranie wykładziny dywanowej i szorowanie terakoty. Szczegółowe informacje znajdują się w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego: www.csioz.gov.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909190002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: I. WYSOKOŚĆ WADIUM Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 200,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące dwieście 00/100). II. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy tj. 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). III. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w Rozdziale VII, podrozdział I SIWZ. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 42 1010 1010 0064 4813 9120 0000. W takiej sytuacji Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć potwierdzenie dokonania przelewu (wpłaty wadium). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji /poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być załączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z Ustawą. Dokument taki winien być sporządzony w języku polskim. Oprócz oryginału dokumentu Wykonawca winien przedłożyć kopię gwarancji/poręczenia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oryginały przedmiotowych dokumentów zostaną zwrócone Wykonawcom w terminach wynikających z Ustawy. Jeśli gwarancja/poręczenie zostaną przedłożone w języku innym, niż polski Zamawiający wymaga przedłożenia ze strony Wykonawcy tłumaczenia takiego dokumentu na język polski. 5) Wadium w pieniądzu winno być wniesione z następującym tytułem płatności: Wadium w sprawie: WZP.6151.17.2014 6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej powinno wynikać jednoznacznie, że poręczyciel/gwarant w każdym z przypadków, dla których Ustawa przewiduje zatrzymanie wadium, wypłaci należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy, na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 30 dni od pierwszego żądania Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty wyznaczonej przez Zamawiającego do dnia składania ofert. 7) Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także niewniesienie wadium na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2. Ustawy. IV. ZWROT WADIUM 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. V. UTRATA WADIUM Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 4 a i ust. 5 Ustawy, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://csioz.gov.pl/zamowienia
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowo-laboratoryjnym Instytutu Technologiczno-Przyrodniczego w Falentach
Dodano: 2015-12-14 - Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
Dodano: 2015-12-08 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowo-laboratoryjnym Instytutu Technologiczno-Przyrodniczego w Falentach
Dodano: 2015-02-10 - Sprzątanie powierzchni biurowych i garażu podziemnego w budynkach Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. F. Klimczaka 2 (budynek A) i 4 (budynek B) w Warszawie w okresie od 2 marca 2015 r. do 30 listopada 2015 r.
Dodano: 2015-02-04 - Utzrymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
Dodano: 2014-10-17 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku biurowo-laboratoryjnym i terenu w Oddziale Instytutu Technologiczno- Przyrodniczego w Warszawie przy ulicy Rakowieckiej 32
Dodano: 2014-05-05 - Utrzymanie czystości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
Dodano: 2013-12-13 - Utrzymanie czyśtości w szkołach na terenie Gminy Wyszków
Dodano: 2013-11-29 - Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń Centrum Personalizacji Dokumentów MSW w 2014 roku.
Dodano: 2013-11-27 - Sprzątanie terenu zewnętrznego i powierzchni biurowych w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy przy ul. St. Kostki Potockiego 11 oraz przy ul. St. Kostki Potockiego 7 w Warszawie w okresie od 1 sierpnia 2013 r. do 30 listopada 2014 r.
Dodano: 2013-07-09