Przetargi.pl
Świadczenie usługi transportu, odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach z terenu gminy Kwilcz, na których zamieszkują mieszkańcy oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe

Gmina Kwilcz ogłasza przetarg

  • Adres: 64420 Kwilcz, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29 15 065 , fax. 61 29 15 264
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwilcz
    ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
    64420 Kwilcz, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29 15 065, fax. 61 29 15 264
    REGON: 63125896800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl http://bip.kwilcz.pl/przetargi.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi transportu, odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w nieruchomościach z terenu gminy Kwilcz, na których zamieszkują mieszkańcy oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze , transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Kwilcz od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz domków letniskowych i innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe w okresie od. dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r . Rodzaj odpadów / frakcji odpadów stanowiących przedmiot zamówienia: Lp. RODZAJ ODPADU 1 odpady zmieszane 2 szkło 3 papier i tektura 4 tworzywa sztuczne, metal 5 popiół 6 opakowania wielomateriałowe 7 odpady wielkogabarytowe 8 odpady ulegające biodegradacji 9 odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów (powstałych w gospodarstwie domowym), prowadzonych we własnym zakresie, nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót 10 zużyte opony od samochodów osobowych 11 elektrośmieci Zamawiający informuje ,że : a) Liczba mieszkańców wg stanu na miesiąc styczeń 2018 r wynosi 6237 osób zamieszkujących na stałe, plus 214 czasowo. Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba ludności może ulec zmianie - wzrosnąć lub zmaleć o 10 % (tj. o ok.+ - 645. osób). b) Szacuje się, że ok. 1591 osób mieszka w zabudowie wielolokalowej i ok. 4860 osób w zabudowie jednorodzinnej. Powyższe dane nie są wiążące, gdyż zamówienie dotyczy liczby ludności zamieszkującej daną nieruchomość, a nie liczbę osób zameldowanych. c) Liczba osób z nieruchomości zamieszkałych objętych systemem według złożonych deklaracji ( wg stanu na miesiąc styczeń) to 5533 osób w tym 5248 segreguje a 285 nie segreguje odpadów komunalnych. Ilość osób w okresie objętym przedmiotem zamówienia może różnić się (być mniejsza lub większa) od podanych ilości. Różnica w ilości osób nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. d) Liczba działek rekreacyjnych w Prusimiu na terenie Gminy Kwilcz według stanu na miesiąc styczeń 2018 r. wynosi 105 w tym 79 są zamieszkałe- 62 prowadzi segregację a 15 nie segreguje . Szacuje się, że w czasie realizacji umowy liczba działek może ulec zmianie - wzrosnąć o 2 % (tj. o ok. 2 działki ). Gmina liczy: 17 sołectw, 28 jednostek osadniczych:  AUGUSTOWO  CHORZEWO  KAROLEWICE  CHUDOBCZYCE  DALESZYNEK  KUBOWO  STARA DĄBROWA  KURNATOWICE  KWILCZ  DĄBROWA  KOZUBÓWKA  LEŚNIK  NOWA DABROWA  NOWY MŁYN  ORZESZKOWO  PÓLKO  STARY MŁYN  LUBOSZ  MECHNACZ  URBANÓWKO  MIŁOSTOWO  MOŚCIEJEWO  NIEMIERZEWO  JÓZEFOWO  PRUSIM  ROZBITEK  UPARTOWO  WITUCHOWO 1. W Gminie Kwilcz przewiduje się zebranie następujących ilości odpadów komunalnych w terminie 8 miesięcy ( szacunkowo od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018r).  odpady zmieszane – 888,93 Mg – kod odpadu 20 03 01,  szkło – 50,00 Mg – kod odpadu 20 01 02,  tworzywa sztuczne – 38,49 Mg – kod odpadu 20 01 39,  papier i tektura – 7,87Mg – kod odpadu 20 01 01,  odpady wielkogabarytowe –16,88 Mg - kod odpadu 20 03 07. UWAGA -Ilość odpadów w okresie objętym przedmiotem zamówienia może różnić się od podanych ilości ( może być mniejsza o 10 % lub większa o 10 %). Różnica w ilości odpadów odebranych nie będzie stanowić roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz.U. z 2017r. poz. 1289 ze zm.), b/ posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów, wydane przez właściwy organ; c/posiada wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny prowadzonego przez Marszałka Województwa stosowanie do przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( DZ. U. z 2018r. poz. 21 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 7 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach