Izba Celna w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, ul. Energetyków 55
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4805500 , fax. 091 4805801
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Szczecinie
ul. Energetyków 55 55
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4805500, fax. 091 4805801
REGON: 00014384000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczen i terenu zewnetrznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego komórek organizacyjnych Izby Celnej w Szczecinie . 2. Szczegółowy zakres usługi obejmujący lokalizacje, charakter pomieszczeń, ich wielkość, częstotliwość sprzątania i wymagania odnośnie zakresu usługi zawiera załącznik nr 1 do ogłoszeniazamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą Spełnia - Nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania; c) oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zawarte na druku Wniosek o dopuszczenie do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej - załącznik nr 2 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego; 2.Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone na każdej stronie klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i podpisane przez wykonawcę. W przypadku gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres oraz podpisane przez mocodawcę, bądź jego kserokopia poświadczona przez mocodawcę albo notariusza Za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo wymagane jest w przypadku gdy: - Wykonawca jest reprezentowany przez osobę inną niż określona w dokumencie rejestracyjnym, - Wykonawcę reprezentować będzie jedna osoba fizyczna, a dla firmy przewidziano reprezentację wieloosobową, - Wykonawcy występują wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną