Przetargi.pl
Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej Pływalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu

Pływalnia Miejska Atlantis ogłasza przetarg

  • Adres: 60-687 Poznań, Osiedle Stefana Batorego 101
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 827 60 70 , fax. 61 827 60 78
  • Data zamieszczenia: 2014-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pływalnia Miejska Atlantis
    Osiedle Stefana Batorego 101 101
    60-687 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 827 60 70, fax. 61 827 60 78
    REGON: 30161716000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej Pływalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ratownictwa wodnego na krytej Pływalni Miejskiej Atlantis na os. Stefana Batorego 101 w Poznaniu w zakresie: a) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie natrysków i hali basenowej zgodnie z wymogami stosownych przepisów prawa. Zapewnienie bezpieczeństwa osób korzystających z hali basenowej obejmuje w szczególności: duży basen, mały basen, linie brzegowe i plaże, brodzik dla dzieci, zjeżdżalnie z lądowiskiem, wannę do hydromasażu, wejście do sauny, zgodnie z: - Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych - Aktualnym Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych. - Obowiązującą instrukcją WOPR dotyczącą obsady stanowisk ratowniczych. b) nadzoru nad przestrzeganiem regulaminów pływalni, przepisów BHP i ppoż., c) postępowania zgodnie z regulaminem służby ratowniczej opracowanym przez starszego ratownika i zaakceptowanym przez kierownika jednostki, d) utrzymywania porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych, e) zarządzanie przestrzenią basenową dostępną dla klientów, nadzoru nad ruchem osób w obrębie hali basenowej, szatni, natrysków i trybun, f) pomocy w organizacji zajęć grupowych (współpraca z prowadzącymi zajęcia), g) obsługi i konserwacja sprzętu basenowego (liny, drabinki, sprzęt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny), h) kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowanie wyników kontroli w dzienniku dyżurów, i) bieżącego prowadzenie dziennika służby ratowniczej, j) pełnienia dyżuru przez członków zespołu ratowniczego w jednolitych wyróżniających się i odpowiednio oznakowanych strojach ratowniczych, k) sterowania oświetleniem w obrębie hali basenowej i dostosowywanie go do potrzeb użytkownika oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektu, l) rozpoczynanie dyżuru na 15 minut przed otwarciem (w celu przygotowania basenu do zajęć) i kończenie go 15 minut po zakończeniu godzin pracy w pływalni (w celu przygotowania basenu do sprzątania), ł) zgłaszanie konieczności uzupełnienia sprzętu ratowniczego i medycznego w zależności od potrzeb i terminów ważności ich użycia zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa i standardami medycznymi, m) dbanie o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni, n) zapoznawanie się i zatwierdzanie instrukcji bezpieczeństwa na imprezach o charakterze masowym zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa oraz regulaminem danej imprezy, o) przestrzeganie zarządzeń, regulaminów i innych przepisów wewnętrznych zamawiającego, p) wykonanie poleceń kierownictwa obiektu (w ramach zakresu obowiązków), q) nadzór i obsługa zjeżdżalni, wanny do hydromasażu, aromaterapii oraz sauny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kompetencje zawodowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach