Przetargi.pl
„Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej”

ZABYTKOWA KOPALNIA IGNACY W RYBNIKU ogłasza przetarg

  • Adres: 44-273 Rybnik, ul. I.MOŚCICKIEGO 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZABYTKOWA KOPALNIA IGNACY W RYBNIKU
    ul. I.MOŚCICKIEGO 3
    44-273 Rybnik, woj. śląskie
    REGON: 276702248
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniaignacy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie podstawowe realizowane przez koncesjonowanego Wykonawcę w oparciu o postanowienia ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.) w formie: 1) bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na dozorze pracownika Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego zgodnie z przyjętym harmonogramem, 2) bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych przez centrum monitorowania, 3) zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia, oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscach ich zainstalowania.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 7 do SWZ (zwany dalej „Wzór umowy”).4. Zamówienia obejmuje zamówienie opcjonalne w zakresie: 1) kompleksowej ochrony co najmniej jednej, ale nie więcej niż dwóch imprez masowych artystyczno-rozrywkowych odbywających się na terenie zewnętrznym Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku przy ul. Ignacego Mościckiego 3 - zakres zamówienia szczegółowo opisanego w Części V lit. A.2) zwiększenia liczby godzin maksymalnie o 10% łącznego czasu świadczenia ochrony fizycznej, tj. maksymalnie o 119 h w przypadku konieczności zabezpieczenia dodatkowych imprez kulturalnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79700000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych).Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (np. zezwolenia, licencje, koncesje, wpis do rejestru działalności regulowanej, status członka organizacji).Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj.: Dz. U. z 2020, poz. 839 ze zm.).1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej (np. minimalne roczne przychody, stosunek aktywów do zobowiązań, ubezpieczenie OC, posiadanie określonej zdolności kredytowej lub środków finansowych).Zamawiający nie ustala warunku w powyższym zakresie.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej (w tym: wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, normy zarządzania jakością, systemy lub normy zarządzania środowiskowego).1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi kwalifikowanej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej, trwającą nieprzerwanie minimum 6 miesięcy każda oraz wykonali co najmniej jedną (1) usługę polegającą na ochronie osób i mienia imprez masowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2171 z późn. zm.), o zgłoszonej liczbie uczestników każdej imprezy co najmniej 2 000 osób, o charakterze plenerowym, tj. organizowane w terenie otwartym (odbywające się̨ nie w budynkach, pomieszczeniach zamkniętych czy na stadionach), z których wszystkie muszą być imprezami masowymi, o charakterze artystyczno-rozrywkowym.Przez budynek użyteczności publicznej – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie – należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną lub wykonywaną w ramach jednej umowy. Przedmiotem zamówienia są świadczenia ciągłe, Zamawiający uznawał będzie nie tylko wykazanie się przez Wykonawcę doświadczeniem w oparciu o zamówienia już zrealizowane (zakończone), ale również zamówieniami wykonywanymi. W przypadku wykazywania przez Wykonawcę doświadczenia za pomocą wykazania usług wykonywanych (będących w trakcie wykonywania umowy) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia w ramach takiej usługi jest już faktycznie wykonana i spełnia wymogi Zamawiającego określone w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej następującym osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy:a) co najmniej dwoma (2) kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej (KPOF) którzy muszą wykazać się minimum rocznym doświadczeniem w wykonywaniu pracy na stanowisku pracownika ochrony w obiekcie użyteczności publicznej. Pracownik ochrony musi być wyposażony w przedmiot przeznaczony do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu nie przekraczającej 10 mA, pałkę służbową, kajdanki i opatrunek osobisty,b) koordynatorem obiektu, wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, który winien legitymować się co najmniej trzyletnim doświadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony w instytucji użyteczności publicznej. Zamawiający nie wymaga stałej obecności koordynatora na obiekcie. Oczekuje jednak cyklicznych kontroli pracowników ochrony podczas realizowania obowiązków na obiektach i kontaktów z osobą wyznaczoną do obsługi kontraktu ze strony ZKI.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę o których mowa w rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia – nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach