Przetargi.pl
Świadczenie usługi obejmującej: Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.

Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41200 Sosnowiec, al. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 960 600 , fax. 32 296 06 05
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    al. Zwycięstwa 20
    41200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 322 960 600, fax. 32 296 06 05
    REGON: 27625548200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi obejmującej: Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obejmującej: Druk materiałów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sosnowcu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na sześć części: 2.1. Część nr I zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Rozwoju i Promocji Miasta (druk plakatów, zaproszeń, ulotek, kalendarzy, notesów, folderów, ofert inwestycyjnych, naklejek, pocztówek); 2.2. Część nr II zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Rozwoju i Promocji Miasta (druk billboardów, banerów, City Lightów, roll-upów); 2.3. Część nr III zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Komunikacji Społecznej (druk plakatów, ulotek, informatorów); 2.4. Część nr IV zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Kultury i Komunikacji Społecznej (druk banerów); 2.5. Część nr V zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Administracyjno – Gospodarczego (druk papieru firmowego, wizytówek); 2.6. Część nr VI zamówienia – druk materiałów na potrzeby Wydziału Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi (druk broszur, ulotek, plakatów, dyplomów/podziękowań, pocztówek, teczek reklamowych, kalendarzy). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach