Przetargi.pl
Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego - bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające i awaryjne w zakresie wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach komunalnych, w budynkach stanowiących własność GTBS Sp. z o.o. i w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz na terenach przydomowych administrowanych i zarządzanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Goleniowie.

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Wincentego Witosa 7/12
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4182851 , fax. 091 4185218
  • Data zamieszczenia: 2014-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Wincentego Witosa 7/12 7/12
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4182851, fax. 091 4185218
    REGON: 81120132800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: art.3 ust.1 pkt. 5a Pzp.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego - bieżące naprawy, konserwacje i drobne roboty budowlane oraz prace zabezpieczające i awaryjne w zakresie wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach komunalnych, w budynkach stanowiących własność GTBS Sp. z o.o. i w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz na terenach przydomowych administrowanych i zarządzanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Goleniowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego w zakresie wyszczególnionym we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w lokalach mieszkalnych i użytkowych, w budynkach komunalnych, w budynkach stanowiących własność GTBS Sp. z o.o. i w budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz na terenach przydomowych administrowanych i zarządzanych przez Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Goleniowie. 2. Sposób świadczenia usługi całodobowego pogotowia awaryjnego: a) jako awarię należy rozumieć taki stan techniczny budynku lub instalacji powstały z przyczyn nagłych i nieprzewidzianych, spowodowanych złymi warunkami atmosferycznymi, złym stanem technicznym obiektu bądź działaniem osób trzecich, który stwarza bezpośrednie zagrożenie życia lub zdrowia ludzkiego oraz uszkodzenia mienia mieszkańców albo osób trzecich i wymaga natychmiastowego działania. W szczególności są to nieszczelności i pęknięcia instalacji gazowej wymagające natychmiastowego odcięcia gazu, nieszczelności i pęknięcia instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania powodujące zalanie pomieszczeń, itp. b) jako zagrożenie należy rozumieć sytuację, w której występują ewidentne przesłanki (iskrzenie, nieszczelności, przecieki, miejscowe osłabienie materiałów, itp.) wskazujące na możliwość wystąpienia awarii. 3. Czynności całodobowego pogotowia awaryjnego polegają na przyjęciu zgłoszenia o awarii, ustaleniu przyczyny, zabezpieczeniu skutków awarii, określeniu zakresu rzeczowego do usunięcia awarii i usunięciu awarii, bądź usunięciu zagrożenia. 4. Prace związane z wykonywaniem usługi całodobowego pogotowia awaryjnego winny być wykonywane zgodnie z przepisami i zasadami BHP, przepisami przeciwpożarowymi, sztuką budowlaną i technologią zawartą w Polskich Normach dotyczących budownictwa mieszkaniowego, z zapewnieniem sprzętu, materiałów i potencjału ekonomicznego wykazanego przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w dokumenty dotyczące używanych materiałów, w szczególności w atesty potwierdzające dopuszczenie do obrotu. 5. Czynności całodobowego pogotowia awaryjnego należy podjąć do 1-2 godzin od chwili zgłoszenia przez mieszkańca lub przez Zamawiającego i wykonać w dniu zgłoszenia awarii. 6. Usługa świadczona będzie codziennie 24 godziny na dobę. 7. W razie stwierdzenia objawów świadczących o występowaniu zagrożenia życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska, a w szczególności zagrożenia katastrofą budowlaną, pożarem, wybuchem, porażeniem prądem elektrycznym albo zatruciem gazem osoby wykonujące usługę pogotowia awaryjnego są obowiązane niezwłocznie zabezpieczyć miejsce występowania zagrożenia oraz powiadomić odpowiednie służby i zgłosić ten fakt Zamawiającemu. 8. Procedura wykonania usługi całodobowego pogotowia awaryjnego. 8.1. Po przyjęciu zgłoszenia o powstaniu awarii bądź zagrożenia wykonawca niezwłocznie udaje się na miejsce wystąpienia awarii lub powstawania zagrożenia. 8.2. W przypadku zgłoszenia spraw nie objętych zakresem zamówienia, Wykonawca przekazuje właściwej administracji domów mieszkalnych informację o zgłoszeniu zawierającą min.: imię i nazwisko zgłaszającego, adres zamieszkania, numer telefonu kontaktowego, treść zgłoszenia. 8.3. Natychmiast po przybyciu na miejsce awarii-zagrożenia Wykonawca przystępuje do powstrzymania rozprzestrzeniania się skutków awarii bądź zapobiegania zagrożeniu, tj. odcięcia dopływu wody, ustawienia zabezpieczeń przed spadającymi przedmiotami, itp. 8.4. Jeżeli awaria bądź zagrożenie wystąpiły w porze nocnej (22.00-7.00) i jeżeli zostały podjęte działania opisane w pkt 8.3., a sytuacja nie zagraża życiu lub zdrowiu mieszkańców, jak również nie ma groźby dalszego uszkodzenia mienia, Wykonawca może podjąć dalsze działania w porze dziennej, z zastrzeżeniem p. 8.5. 8.5. Jeżeli awaria bądź zagrożenie wystąpiły w porze dziennej (7.00-22.00) lub jeżeli sytuacja zagraża życiu lub zdrowiu mieszkańców albo istnieje groźba dalszego uszkodzenia mienia bądź strat finansowych, Wykonawca powinien niezwłocznie podjąć działania mające na celu usunięcie awarii w zakresie określonym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 8.6. W przypadku awarii wykraczającej poza zakres opisany w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji, albo w przypadku powstania awarii bądź zagrożenia, których usunięcie przekracza możliwości Wykonawcy, Wykonawca zabezpieczy miejsce awarii i niezwłocznie zawiadomi kierownika działu techniczno-inwestycyjnego GTBS. 8.7. W przypadku braku dostępu do lokalu, w którym powstała awaria lub zagrożenie, a skutki wpływają na inne lokale (np. zalewanie wodą, ściekami, wybijanie zabezpieczeń elektrycznych, wycieki gazu, itp), Wykonawca doprowadzi do jak najszybszego ograniczenia skutków awarii, a następnie zgłosi w administracji domów mieszkalnych konieczność dostępu do lokalu. Po zapewnieniu dostępu do lokalu Wykonawca usuwa awarię. 8.8. W przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń, np. pożaru, wybuchu Wykonawca ma obowiązek niezwłocznie powiadomić odpowiednie służby (Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Pogotowie Energetyczne, Pogotowie Gazowe, itp.) i kierownika działu techniczno-inwestycyjnego GTBS oraz niezwłocznie podjąć działania zapobiegawcze zgodnie z zasadami BHP i ochrony przeciwpożarowej. 8.9. W sytuacjach określonych w pkt. 8.8 na Wykonawcy spoczywa obowiązek współpracy ze służbami, do czasu przybycia na miejsce zdarzenia przedstawiciela Działu Technicznego GTBS. 8.10. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania pisemnego potwierdzenia usunięcia lub zabezpieczenia awarii (naprawy) - czytelny podpis zgłaszającego (imię i nazwisko) na druku zlecenia, lub w protokole z usunięcia albo zabezpieczenia awarii, naprawy, itp. 8.11. W uzasadnionych przypadkach braku potwierdzenie przez osobę zgłaszającą, usługę uznaje się za wykonaną po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru budowlanego w dziale techniczno-inwestycyjnym GTBS , odpowiedzialnego za dany budynek. 8.12. Wykonawca dołącza kartę zlecenia i protokół powykonawczy do faktury za wykonaną usługę. Faktura musi być opisana na jakiej podstawie zrealizowano usługę - numer i data umowy. 9. Osoby świadczące czynności całodobowego pogotowia awaryjnego, podczas usuwania awarii lub zagrożenia powinny posiadać przy sobie wydany przez Zamawiającego dokument upoważniający do wstępu do budynków i lokali zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego. 10. Wykonawca winien dysponować dwoma numerami komórkowymi oraz adresem mailowym dla potrzeb zgłaszania awarii lub zagrożenia. 11. Wykaz budynków podlegających obsłudze całodobowego pogotowia awaryjnego określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 12. Rozliczenie usługi całodobowego pogotowia awaryjnego: 12.1. Wynagrodzenie za świadczone usługi całodobowego pogotowia awaryjnego będzie następowało po wykonaniu prac kosztorysem powykonawczym według cen jednostkowych robót (Rg zł, Kp %, Z % ) określonych w ofercie, w oparciu o odpowiednie normy zawarte w katalogach stosowanych w budownictwie - KNR, KNNR, NNRNKB, ZKNR, KNZ i KSNR, według podanej kolejności. W przypadku braku odpowiedniej normy w ww katalogach, rozliczenie danych robót będzie odbywało się na podstawie kalkulacji własnej wykonawcy, akceptowanej przez strony. a) Zasadnicze rozliczenie materiałów będzie się odbywało w oparciu o faktyczne ceny zakupu, powiększone o koszty transportu i zakupu w wysokości 10%. Zamawiający może żądać przedłożenia faktur zakupu na użyte materiały. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonywał zakupu materiałów w miejscowych lub okolicznych hurtowniach. W przypadku materiałów zakupionych gdzie indziej, ceny tych materiałów nie mogą być wyższe niż w hurtowniach miejscowych lub okolicznych. b) W przypadku gdy Wykonawca będzie posiadał materiały własne, zakupione wcześniej, ceny rozliczanych i wbudowanych materiałów nie mogą być wyższe niż określone w ppkt. 12.1. lit. a) c) Ryczałtowy koszt dojazdu oraz transportu materiałów w miejsce przeznaczenia ustala się w wysokości 25 zł. bez podatku VAT. d) Koszt dojazdu do miejscowości poza Goleniowem ( Kd = ....zł/km) będzie rozliczany według stawki określonej przez Wykonawcę w ofercie. 12.2. W przypadku gdy zakres przewidzianych do wykonania robót nie będzie się mieścił w pojęciu pogotowie awaryjne, a Zamawiający zleci wykonanie tych robót w ramach odrębnej umowy, wynagrodzenie będzie następowało po wykonaniu prac kosztorysem powykonawczym na zasadach określonych w pkt. 12.1. 12.3. Brak reakcji na zgłoszenie o powstaniu awarii bądź zagrożenia lub reakcja w czasie dłuższym niż 2 godziny Skutkować będzie naliczeniem kar umownych oraz wykonaniem zastępczym przedmiotowej usługi na koszt Wykonawcy 13. Wspólny Słownik Zamówień: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane, 50.00.00.00-5 - usługi naprawcze i konserwacyjne. 14. Zgodnie z art. 26 ust. 2b prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, złożenie przez te podmioty oświadczenia o spełnianiu warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ustawy Pzp. oraz dokumentów wymienionych w pkt. 5.2 i 5.3 niniejszej specyfikacji. 15. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie niniejszego nastąpi w formularzu Oferta, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 16. Koszt sporządzenia i przedłożenia oferty ponosi oferent niezależnie od wyników postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach