Świadczenie usług związanych z przeprowadzeniem kursów brakarskich


Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12200 Pisz, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 425 47 50 , fax. 87 425 47 53
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu
    ul. Warszawska 1
    12200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 425 47 50, fax. 87 425 47 53
    REGON: 28095448400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pisz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z przeprowadzeniem kursów brakarskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z przeprowadzeniem kursów brakarskich na rzecz kadry pedagogicznej oraz słuchaczy/uczestników Zespołu Szkół Leśnych w Rucianem – Nidzie w ramach projektu „Utworzenie branżowego centrum kształcenia zawodowego i ustawicznego przy Zespole Szkół Leśnych w Rucianem – Nidzie” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa RPWM.2. Kadry dla gospodarki Działanie RPWM 2.4. - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie RPWM 2.4.1 – Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, projekty konkursowe 2. Zamówienie zostało podzielone na części: Część nr 1 – kurs brakarski – drewno okrągłe (III klasa brakarska) dla kadry pedagogicznej Część nr 2 – kurs brakarski – drewno okrągłe (III klasa brakarska) dla uczestników/słuchaczy – I edycja w II kw. 2018 r., II edycja III-IV kw. 2018 r. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp zobowiązany będzie złożyć oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Podobne ogłoszenia o przetargach

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPowrót na stronę głównąPobierz ofertę w pliku pdf