Przetargi.pl
Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gminy Złocieniec.

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78-520 Złocieniec, Stary Rynek 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 36 72 022
  • Data zamieszczenia: 2024-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3
    78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 36 72 022
    REGON: 472057810
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gminy Złocieniec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na letnim utrzymaniu czystości na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gminy Złocieniec. Zakres zamówienia obejmuje zamiatanie, oczyszczanie z zanieczyszczeń, błota, piasku, liści, trawy, odrostów chwastów, papierów, innych rodzajów odpadów oraz zanieczyszczeń w granicach pasa drogowego (chodnik, jezdnia, zieleniec, parking) itp. wraz z wywozem, urobku, zmiotek na składowisko w ramach zadania pn.: „Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gminy Złocieniec.”Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zawiera załącznik nr 1 i załącznik nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium na kwotę 3 500,00 zł.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto depozytowezamawiającego PKO BP SA Oddział w Złocieńcu nr: 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem: „Wadium – „Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości”.3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty, na pierwsze żądanie, na rzecz zamawiającego kwoty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ten lub ci z wykonawców, którzy będą odpowiadać za realizację danego zakresu zamówienia.2. W odniesieniu do zdolności technicznej zamawiający wymaga, aby wykonawcy dysponowali, co najmniej:- 1 pojazdem do zbiórki odpadów o pojemności skrzyni załadunkowej nie mniejszej niż 1100 litrów;- 1 pojazdem z myjką wysokociśnieniową, o poj. zbiornika min. 900 litrów;- 1 zamiatarką o pojemności zbiornika min. 800 litrów, wyposażoną w dwie szczotki.3. W odniesieniu do zdolności zawodowej zamawiający wymaga, aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie (zakończyli; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej jedną usługę, realizowaną w ramach jednej umowy, wykonywaną w sposób ciągły w okresie co najmniej 5 pełnych następujących po sobie miesięcy polegającą na letnim utrzymaniu czystości na drogach, chodnikach i parkingach, o wartości co najmniej 200 000,00 zł (brutto).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na zasadach określonych w art. 118 ustawy, na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, zamawiający określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega wykonawca.4. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach