Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIĄ POŁOŻONĄ W WARSZAWIE (00-390), PRZY UL. WYBRZEŻE KOŚCIUSZKOWSKIE 20 ORAZ WSZELKIMI OBIEKTAMI BUDOWLANYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ NA NIERUCHOMOŚCI, nr sprawy: PO/ZP/58/2011/CNK

Centrum Nauki Kopernik ogłasza przetarg

  • Adres: 00-390 Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 596 41 11 , fax. 22 4920510
  • Data zamieszczenia: 2011-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Nauki Kopernik
    ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20 20
    00-390 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 596 41 11, fax. 22 4920510
    REGON: 14060331300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Kultury wpisana do RIK prow. przez Prezydenta m.st Warszawy pod nr 2/06

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIĄ POŁOŻONĄ W WARSZAWIE (00-390), PRZY UL. WYBRZEŻE KOŚCIUSZKOWSKIE 20 ORAZ WSZELKIMI OBIEKTAMI BUDOWLANYMI ZNAJDUJĄCYMI SIĘ NA NIERUCHOMOŚCI, nr sprawy: PO/ZP/58/2011/CNK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest zarządzanie Nieruchomością przez Zleceniobiorcę, w tym: 1) pełnienie zarządzania Nieruchomością poprzez obecność Zarządcy lub Administratora (w określonych godzinach) od poniedziałku do piątku w godz. 8-17 oraz 2-godzinnych dyżurów w inne dni pracy Zleceniodawcy (sobota, niedziela i dni świąteczne, w których Budynek otwarty jest dla zwiedzających)). 2) zapewnienie Zleceniodawcy stałego (7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę) kontaktu telefonicznego z Zarządcą lub Administratorem. 3) nadzór nad sprawnością działania infrastruktury Nieruchomości, w tym jej wyposażenia (stały kontakt ze służbami konserwacyjnymi i serwisowymi oraz podmiotami zapewniającymi dostawy mediów i innymi usługodawcami 2. W zakres obowiązków Zleceniobiorcy wchodzi w szczególności: 1) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Nieruchomości oraz jej wyposażenia, 2) dbanie o utrzymanie Nieruchomości i jej wyposażenia w stanie niepogorszonym, we właściwym stanie technicznym i estetycznym poprzez dbanie o Nieruchomość z należytą starannością, 3) pełnienie funkcji koordynacyjnych i organizacyjnych dotyczących funkcjonowania Nieruchomości, w tym m.in.: a) kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości w Budynku, i w obrębie Nieruchomości, b) współpraca z użytkownikami Budynku, w sprawach dotyczących prawidłowego funkcjonowania Budynku i rozliczeń związanych z zawartymi przez nich ze Zleceniodawcą umowami najmu, c) zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości w zakresie spraw, o których mowa w lit. a) i b) powyżej, osobie wskazanej przez Zleceniodawcę, d) zapewnienie komunikacji i koordynacja czynności pomiędzy wszelkimi podmiotami obsługującymi Nieruchomość oraz korzystającymi z Nieruchomości na podstawie umów najmu lub innych umów, na podstawie których Nieruchomość lub jej część jest oddana do korzystania przez osoby trzecie, czy biorących udział w imprez okolicznościowych, a przedstawicielami Zleceniodawcy, e) kontrola prawidłowości wykonywania umów dotyczących dostaw mediów do Nieruchomości, f) kontrola prawidłowości i potwierdzanie faktur wystawianych przez dostawców mediów oraz przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania Nieruchomości, w tym rozliczenie kosztów mediów i eksploatacji wynajmowanych przez Zleceniodawcę podmiotom trzecim, 4) nadzorowanie bieżącej obsługi Nieruchomości polegającej w szczególności na nadzorowaniu, wykonywanych przez osoby trzecie, czynności z zakresu: a) wywozu odpadów komunalnych, b) ochrony przeciwpożarowej, c) konserwacji, napraw bieżących i przeglądów technicznych oraz napraw nie objętych gwarancją, w zakresie: instalacji sanitarnych, w tym wentylacji i klimatyzacji; instalacji elektrycznych i teletechnicznych; dźwigów; urządzeń, instalacji i sprzętu ochrony przeciwpożarowej, d) obsługi technicznej Budynku, poprzez nadzorowanie wszystkich napraw innych prac zleconych odbywających się na terenie Nieruchomości, e) bieżącej konserwacji Budynku, f) nadzór nad podmiotem odpowiedzialnym (na podstawie umowy zawartej przez Zamawiającego) nad utrzymaniem terenu zewnętrznego wraz małą architekturą i utrzymaniem zieleni, g) monitorowanie i pomiar wielkości warstwy śniegu na dachu budynku i w razie konieczności zmniejszanie tej warstwy do wymaganej wielkości określonej wytrzymałością dachu. Koszty ponosi Zamawiający po wcześniejszym uzgodnieniu. Wszelkie koszty napraw uszkodzeń infrastruktury i pokrycia dachu, powstałych przy zbieraniu i wywozie śniegu z dachu ponosi Wykonawca. 5) zapewnianie obowiązkowej okresowej kontroli stanu technicznego Nieruchomości, zgodnie z art. 62 Prawa Budowlanego, 6) prowadzenie Książki Nieruchomości oraz bieżącej dokumentacji technicznej Nieruchomości wymaganej przez Prawo Budowlane, 7) udział w okresowych przeglądach gwarancyjnych Nieruchomości i przeglądach instalacji i urządzeń stanowiących jej wyposażenie, 8) zgłaszania odpowiednim służbom awarii w Nieruchomości lub jej wyposażeniu i nadzorowanie usuwania awarii i ich skutków, 9) wsparcie w egzekwowaniu uprawnień zamawiającego z tytułu gwarancji i rękojmi dotyczących wszelkich robót wykonanych na terenie Nieruchomości, 10) wsparcie Zleceniodawcy przy organizacji i nadzorze nad imprezami okolicznościowymi odbywającymi się na terenie Nieruchomości, organizowanych zarówno przez Centrum jaki i podmioty zewnętrzne, 11) prowadzenie wszystkich czynności związanych z obsługą Nieruchomości w zgodzie z warunkami jej eksploatacji, instrukcjami użytkowania, warunkami gwarancji i sztuką techniczną, 12) zapewnienie właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu przepisów Prawa energetycznego, 13) Zamawiający wymaga, aby przedmiot Zamówienia wykonywany był przez dwóch Administratorów posiadających doświadczenie w administrowaniu obiektami użyteczności publicznej w tym minimum jednego posiadającego licencję Zarządcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791400007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w Postępowaniu jest wymagane w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. SWIFT: BPHKPLPK IBAN: PL 31 1060 0076 0000 3310 0017 6119 4. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, gdy zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert, tj przed dniem 13.12.2011 r. przed godz. 13.30 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy dołączyć do Oferty w sposób umożliwiający jego odłączenie oraz zwrócenie Wykonawcy 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego Oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 poniżej. 8. ,Wykonawcy, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Ofercie 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 12. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.org.pl/o-centrum/zamowienia_publiczne.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach