Przetargi.pl
„Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rok 2024

SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY W DZIAŁOSZYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 98-355 Działoszyn, ul. Grota-Roweckiego 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY W DZIAŁOSZYNIE
    ul. Grota-Roweckiego 2
    98-355 Działoszyn, woj. łódzkie
    REGON: 000232696
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosw-dzialoszyn.cba.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” na rok 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Logopeda/Neurologopeda - 806 godzinZakres obowiązków Logopedy / Neurologopedy:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;Część 2 - Psycholog - 50 godzinZakres obowiązków Psychologa:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;Część 3 – Pedagog/Oligofrenopedagog - 180 godzinZakres obowiązków Pedagoga/Oligofrenopedagoga :• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;Część 4 – Fizjoterapeuta/Rehabilitant ruchowy = 520 godzinZakres obowiązków Fizjoterapeuty/Rehabilitanta:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;Część 5 - Terapeuta Integracji Sensorycznej 610 godzinZakres obowiązków Terapeuty Integracji Sensorycznej:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Integracji Sensorycznej,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych /terapii Integracji Sensomotorycznej na rzecz dziecka i jego rodziny.• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;Część 6 – Tyflopedagog - 60 godzinZakres obowiązków Tyflopedagoga:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opiniio potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanychw zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymiw celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnegowspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla tyflopedagoga,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowaniebarier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• wykonywanie dodatkowych usług tyflopedagoga na rzecz dziecka i jego rodziny.• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Część 7 – Hipoterapeuta - 120 godzinZakres obowiązków Hipoterapeuty:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opiniio potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanychw zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymiw celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnegowspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla hipoterapeuty,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowaniebarier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• wykonywanie dodatkowych usług hipoterapeuty na rzecz dziecka i jego rodziny.• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.Zajęcia z hipoterapeutą odbywać się będą poza placówką szkolną. Podczas zajęć należy zwrócić szczególną uwagę na zachowanie zasad bezpieczeństwa.Część 8 – Terapeuta WWRD - Autyzm - 360 godzinZakres obowiązków Terapeuta WWRD, Autyzm:• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opiniio potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanychw zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymiw celu zapewnienia spójności oddziaływań,• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnegowspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla Terapeuty WWRD, Autyzm,• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowaniebarier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.• wykonywanie dodatkowych usług terapeuty WWRD, Autyzm na rzecz dziecka i jego rodziny.• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.d. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, dla każdej z części odrębnie:Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę/osoby w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:Dla części 1 – Logopeda / Neurologopeda - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymiDla części 2 – Psycholog - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) to jest jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom lub spełnia warunki określone w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2019 r. poz. 1026) oraz posiada przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.Dla części 3 – Pedagog - oligofrenopedagog - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.Dla części 4 – Fizjoterapeuta / Rehabilitant ruchowy - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) jeżeli osoba ta ukończyła studia lub inne formy kształcenia nadające kwalifikacje w zakresie fizjoterapii, rehabilitacji ruchowej lub terapii pedagogicznej oraz posiada przygotowanie pedagogiczne oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.Dla części 5 - Terapeuta Integracji Sensorycznej - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.Dla części 6 – Tyflopedagog - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.Dla części 7 – Hipoterapeuta - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) - kurs kwalifikacyjny w zakresie instruktora hipoterapii oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.Dla części 8 – Terapeuta WWRD, autyzm - Posiada kwalifikacje zgodne z Rozporządzeniem MEN z 1 sierpnia 2017 r. wsprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2020 r. poz. 1289) oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe polegające na pracy z dziećmi niepełnosprawnymi.Mając na uwadze zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania (rzetelną ocenę Wykonawcy w zakresie kryterium „doświadczenie personelu”, oraz punktowanie doświadczenia osoby powyżej wymaganego warunku udziału w postępowaniu), w tym wykazania spełnienia warunku udziału, o którym mowa w ust. 5.1.d rozdziału SWZ, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, wykształcenia, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy w wykazie zostanie wskazana więcej niż jedna osoba a doświadczenia tych osób będą obejmowały okresy 2 letni i wyższe, Zamawiający do oceny przyjmie doświadczenie osoby z najwyższym doświadczeniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach