Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego

Gmina Zławieś Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-134 Zławieś Wielka, ul. Handlowa
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 056 6780913, 6780982 , fax. 678-09-66
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zławieś Wielka
    ul. Handlowa 7
    87-134 Zławieś Wielka, woj. brak
    tel. 056 6780913, 6780982, fax. 678-09-66
    REGON: 87111876700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlawies.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pt.: „Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego” Część I 1. Usługi winny być wykonane za pomocą sprzętu obsługiwanego przez osoby zapewnione przez Wykonawcę i spełniającego następujące wymagania minimalne: a. Posiadanie dwóch samochodów samowyładowczych o ładowności do 8 Mg. b. Usługi transportowe z załadunkiem i wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej, wyznaczonej przez Zamawiającego. c. Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotowej części zamówienia wykonanie transportu dwoma samochodami samowyładowczymi o ładowności do 8Mg w ilości 1000h/rok. Zamawiający zastrzega również, iż w ramach prawa opcji może zwiększyć zakres zamówienia do 70% zamówienia podstawowego (w odnowieniu do każdego kursu). Przedstawione powyżej ilości kursów są jedynie szacowane. Wartość umowna może być niewykorzystana w okresie zawartej umowy, natomiast po upływie terminu jej realizacji, bądź po wykorzystaniu całej kwoty maksymalnej określonej w ust. 1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o zapłatę dalszych kwot wynagrodzenia d. Wykonawca dokonując obliczeń ceny za usługi winien wliczyć w nią wszelkie możliwe koszty jakie mogą powstać po jego stronie związku z wykonywaniem usługi, w szczególności: koszt paliwa, koszt świateł ostrzegawczych, błyskowych i ich zamontowanie na pojeździe, koszt dodatkowego oznakowania drogowego, odblaskowego, koszt napraw i utrzymania gotowości technicznej środka transportowego wraz z wyposażeniem, koszt wynagrodzenia kierowców, przy przyjęciu założenia, że wykonywanie usług może mieć miejsce w ciągu całej doby w niedzielę, święta i dni wolne od pracy, konieczność wyposażenia w podstawową odzież letnią i zimową oraz zapewnienie kierowcy warunków sanitarnych i socjalnych wymaganych odpowiednimi przepisami, koszt przejazdu przez pojazd wykonujący usługę z miejsca garażowania do „bazy” Zamawiającego, dojazd do miejsca wykonywania robót wskazanego przez Zamawiającego, zjazd do miejsca garażowania. e. Środki transportowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny , błyskowy barwy żółtej , widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza. f. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 31 grudnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2015. poz. 305 j.t.)oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach z dnia 26 czerwca 2012 r. (tj. z dnia 21 kwietnia 2015 r. Dz.U. z 2015, poz. 776) g. Kierowcy powinni posiadać własną odzież roboczą, ochronną i kamizelki ostrzegawcze, oraz być wyposażeni w telefony komórkowe / 1 telefon w każdym pojeździe/ - wszelkie koszty związane z instalacją i eksploatacją ponosi wykonawca. h. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym tj. z dnia 30 sierpnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137) Kierowcy wszystkich jednostek transportowych muszą być wyposażeni w telefon komórkowy. i. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprawnego środka transportu/sprzętu wraz z obsługą kierowcy/operatora na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu (zgodnie z ofertą) godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie ze strony zamawiającego będzie odbywało się za pośrednictwem faxu lub telefonicznego zlecenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. j. Zakres, czas pracy w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. k. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnego środka transportu/sprzętu wraz z obsługą w wyznaczonym miejscu, do chwili zwolnienia go przez Zamawiającego. l. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu/powrotu wezwanego środka transportu/sprzętu. m. W sytuacji awarii środka transportu/sprzętu, Wykonawca natychmiast powiadomi Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie podając przyczynę awarii i czas naprawy. n. W tym czasie do zleconych prac udostępni środek transportu/sprzętu o parametrach równoważnych wg. zaleceń Zamawiającego. o. Wykonawca będzie wystawiał za każdy dzień pracy kartę pracy określającą wykonaną usługę, potwierdzoną przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. p. Wynagrodzenie za usługę będzie płatne na podstawie potwierdzonych kart pracy Wykonawcy przez upoważnioną osobę Zamawiającego. W przypadku samochodu dostawczego samowyładowczego płatność będzie na podstawie stawki godzinowej. Część II 1. Usługi winny być wykonane za pomocą sprzętu obsługiwanego przez osoby zapewnione przez Wykonawcę i spełniającego następujące wymagania minimalne: a. Posiadanie dwóch samochodów tylnozsypowych o ładowności do 15 Mg, szerokość zsypu max. 1,5m typ rynna, wysyp w trakcie wolnej jazdy około 30cm oraz pięciu samochodów tylnozsypowych o ładowności do 26 Mg szerokość zsypu max. 1,5m typ rynna, wysyp w trakcie wolnej jazdy około 30cm. b. Usługi transportowe z wyładunkiem wykonywane będą na polecenie osoby uprawnionej, wyznaczonej przez Zamawiającego. c. Zamawiający przewiduje w ramach przedmiotowej części zamówienia wykonanie transportu dwoma samochodami tylnozsypowymi o ładowności do 15Mg oraz pięcioma samochodami tylnozsypowymi o ładowności do 26Mg w ilości: Lp. Przedział kilometrowy Przewidywana ilość kursów do 15 Mg Przewidywana ilość kursów do 26Mg 1 Do 10km 145 160 2 Do 20km 90 130 3 Do 30km 45 70 4 Do 40km 14 16 5 Powyżej 40km 1000km Zamawiający zastrzega również, iż w ramach prawa opcji może zwiększyć zakres zamówienia do 70% zamówienia podstawowego (w odnowieniu do każdego kursu). Przedstawione powyżej ilości kursów są jedynie szacowane. Wartość umowna może być niewykorzystana w okresie zawartej umowy, natomiast po upływie terminu jej realizacji, bądź po wykorzystaniu całej kwoty maksymalnej określonej w ust. 1 Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia o zapłatę dalszych kwot wynagrodzenia d. Wykonawca dokonując obliczeń ceny za usługi winien wliczyć w nią wszelkie możliwe koszty jakie mogą powstać po jego stronie związku z wykonywaniem usługi, w szczególności: koszt paliwa, koszt świateł ostrzegawczych, błyskowych i ich zamontowanie na pojeździe, koszt dodatkowego oznakowania drogowego, odblaskowego, koszt napraw i utrzymania gotowości technicznej środka transportowego wraz z wyposażeniem, koszt wynagrodzenia kierowców, przy przyjęciu założenia, że wykonywanie usług może mieć miejsce w ciągu całej doby w niedzielę, święta i dni wolne od pracy, konieczność wyposażenia w podstawową odzież letnią i zimową oraz zapewnienie kierowcy warunków sanitarnych i socjalnych wymaganych odpowiednimi przepisami, koszt przejazdu przez pojazd wykonujący usługę z miejsca garażowania do „bazy” Zamawiającego, dojazd do miejsca wykonywania robót wskazanego przez Zamawiającego, zjazd do miejsca garażowania. e. Środki transportowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny , błyskowy barwy żółtej , widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza. f. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 31 grudnia 2002 r. (t.j. Dz.U. z 2015. poz. 305 j.t.)oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach z dnia 26 czerwca 2012 r. (tj. z dnia 21 kwietnia 2015 r. Dz.U. z 2015, poz. 776) g. Kierowcy powinni posiadać własną odzież roboczą, ochronną i kamizelki ostrzegawcze, oraz być wyposażeni w telefony komórkowe / 1 telefon w każdym pojeździe/ - wszelkie koszty związane z instalacją i eksploatacją ponosi wykonawca. h. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym tj. z dnia 30 sierpnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137) Kierowcy wszystkich jednostek transportowych muszą być wyposażeni w telefon komórkowy. i. Wykonawca musi zapewnić podstawienie sprawnego środka transportu/sprzętu wraz z obsługą kierowcy/operatora na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu (zgodnie z ofertą) godzin od chwili powiadomienia. Powiadomienie ze strony zamawiającego będzie odbywało się za pośrednictwem faxu lub telefonicznego zlecenia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. j. Zakres, czas pracy w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. k. Za czas świadczenia usługi uznaje się okres od zgłoszenia się sprawnego środka transportu/sprzętu wraz z obsługą w wyznaczonym miejscu, do chwili zwolnienia go przez Zamawiającego. l. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu/powrotu wezwanego środka transportu/sprzętu. m. W sytuacji awarii środka transportu/sprzętu, Wykonawca natychmiast powiadomi Zamawiającego pisemnie lub telefonicznie podając przyczynę awarii i czas naprawy. n. W tym czasie do zleconych prac udostępni środek transportu/sprzętu o parametrach równoważnych wg. zaleceń Zamawiającego. o. Wykonawca będzie wystawiał za każdy dzień pracy kartę pracy określającą wykonaną usługę, potwierdzoną przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. p. Wynagrodzenie za usługę będzie płatne na podstawie potwierdzonych kart pracy Wykonawcy przez upoważnioną osobę Zamawiającego. W przypadku samochodu dostawczego samowyładowczego płatność będzie na podstawie stawki godzinowej. Dotyczy części I i II 1. Środki transportowe i sprzętowe wykonujące jakiekolwiek czynności w ramach wykonywanej usługi na drodze powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny, błyskowy barwy żółtej, widoczny ze wszystkich stron pojazdu z odległości co najmniej 150 m przy dobrej przejrzystości powietrza. 2. Środki transportowe powinny odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia z dnia 31 grudnia 2002r. (tj.Dz.U.2016.2022) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach (tj. z 25 kwietnia 2015r. Dz.U. z 2015 poz. 776) 3. Wykonawca podczas wykonywania usług zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp, p.poż, oraz przepisów ruchu drogowego wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym tj. z dnia 30 sierpnia 2012 r. (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 128) 4. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysięcy złotych). (dotyczy I oraz II części) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza musi być wniesione przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Toruniu Oddział w Złejwsi Wielkiej Nr 56 9511 0000 0025 0320 2000 0380,, z dopiskiem na przelewie „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu: „Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego” O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2  5 musi być wystawione na Zamawiającego, tj. Gminę Zławieś Wielka 5. Oryginalne dokumenty, wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej, muszą być złożone w odrębnej kopercie opisanej „wadium w przetargu nieograniczonym na zadaniu: „Świadczenie usług w zakresie transportu drogowego” - oraz oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, u Zamawiającego, tj. w siedzibie Urzędu Gminy Zławieś Wielka, w pokoju nr 20 w czasie pracy Zamawiającego o którym mowa w Dziale I SIWZ, do upływu terminu składania ofert. Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium u Zamawiającego. 6. Kopia potwierdzenia zrealizowanego przelewu, o którym mowa w ust. 3, lub kopie dokumentów zdeponowanych u Zamawiającego, o których mowa w ust. 5, muszą być dołączone do oferty jako załącznik. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, ważne na okres nie krótszy niż okres związania ofertą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek do wykluczenia z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium - w formie kopii, o których mowa w Dziale VIII ust. 6 SIWZ, 4) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 5). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach