Sąd Rejonowy w Nowej Soli ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 24
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3569700 , fax. 0-68 3569702
- Data zamieszczenia: 2012-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Nowej Soli
ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 24 24
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 0-68 3569700, fax. 0-68 3569702
REGON: 00032550600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa-sol.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowej Soli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Nowej Soli, zlokalizowanych przy ul. M.J. Piłsudskiego 24 oraz ul. M.J. Piłsudskiego 38a, w sposób określony w niniejszej specyfikacji oraz w projekcie umowy Rozdział II SIWZ. Budynki oddalone są od siebie w odległości około 300 m w tym: a) Powierzchnia sprzątania w obu budynkach - 2.301,68 m2, b) Stałe utrzymanie czystości w budynkach Sądu, polegać będzie na wykonywaniu w sposób sprawny, dokładny i terminowy po godzinach pracy Zamawiającego, tj. po godzinie 14:00 do godziny 21:00 czynności i prac określonych w harmonogramie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, c) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia dostawę wysokiej jakości środków czystości i higieny, (posiadać atest PZH lub kartę charakterystyki lub inny równorzędny certyfikat), d) Niniejszym zamówieniem nie jest objęty zakup mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych oraz uzupełnianie na bieżąco w łazienkach ww materiałów higieny osobistej. Należy to do obowiązku Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić Książkę obsługi, w której będzie potwierdzał wykonanie wszystkich czynności wynikających z harmonogramu realizacji zamówienia. f) Zamawiający wymaga wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości przez minimum 3 pracowników. g) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych przypadków nieutrzymania czystości w terminie 60 minut od chwili telefonicznego powiadomienia. h) Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia swoim pracownikom estetyczne ubranie wraz z plakietką identyfikacyjną wykonawcy oraz danymi personalnymi pracownika. Szczegółowy zakres usług w zakresie zadania określa umowa i załączniki do umowy stanowiące integralną cześć SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowa-sol.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków.
Dodano: 2016-07-07 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-02-02 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2016-01-14 - Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków
Dodano: 2015-12-04 - Sprzątanie wewnątrz, na zewnątrz budynków administrowanych przez ABM nr 1, ABM nr 2 w Zielonej Górze
Dodano: 2015-11-27 - Usługi sprzątania budynków oraz prania-ZP 06/2015
Dodano: 2015-10-30 - Usługi sprzątania budynków, autobusów oraz prania-ZP 04/2015
Dodano: 2015-10-21 - Utrzymanie czystości w budynkach należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze w następujących lokalizacjach: Zadanie nr 1 - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 32 Zadanie nr 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 4 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie
Dodano: 2015-09-11 - Staranne i kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w budynkach Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą
Dodano: 2015-04-17 - Świadczenie usług sprzątania w jednostkach oświatowych Powiatu Świebodzińskiego
Dodano: 2015-02-06