Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowej Soli

Sąd Rejonowy w Nowej Soli ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-68 3569700 , fax. 0-68 3569702
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Nowej Soli
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 24 24
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 0-68 3569700, fax. 0-68 3569702
    REGON: 00032550600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa-sol.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Nowej Soli, zlokalizowanych przy ul. M.J. Piłsudskiego 24 oraz ul. M.J. Piłsudskiego 38a, w sposób określony w niniejszej specyfikacji oraz w projekcie umowy Rozdział II SIWZ. Budynki oddalone są od siebie w odległości około 300 m w tym: a) Powierzchnia sprzątania w obu budynkach - 2.301,68 m2, b) Stałe utrzymanie czystości w budynkach Sądu, polegać będzie na wykonywaniu w sposób sprawny, dokładny i terminowy po godzinach pracy Zamawiającego, tj. po godzinie 14:00 do godziny 21:00 czynności i prac określonych w harmonogramie realizacji zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, c) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia dostawę wysokiej jakości środków czystości i higieny, (posiadać atest PZH lub kartę charakterystyki lub inny równorzędny certyfikat), d) Niniejszym zamówieniem nie jest objęty zakup mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych oraz uzupełnianie na bieżąco w łazienkach ww materiałów higieny osobistej. Należy to do obowiązku Zamawiającego. e) Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić Książkę obsługi, w której będzie potwierdzał wykonanie wszystkich czynności wynikających z harmonogramu realizacji zamówienia. f) Zamawiający wymaga wykonywania prac porządkowych i utrzymania czystości przez minimum 3 pracowników. g) Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych przypadków nieutrzymania czystości w terminie 60 minut od chwili telefonicznego powiadomienia. h) Wykonawca dla wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia swoim pracownikom estetyczne ubranie wraz z plakietką identyfikacyjną wykonawcy oraz danymi personalnymi pracownika. Szczegółowy zakres usług w zakresie zadania określa umowa i załączniki do umowy stanowiące integralną cześć SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowa-sol.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach