Zarząd Komunikacji Miejskiej w Tarnowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6888630, 6888631 , fax. 014 6888631
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej w Tarnowie
ul. Bernardyńska 24
33-100 Tarnów, woj. małopolskie
tel. 014 6888630, 6888631, fax. 014 6888631
REGON: 85210170900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkm.tarnow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie remontu wiat autobusowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług w zakresie remontu wiat autobusowych w Tarnowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983950008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków poprzez weryfikację przedłożonych przez wykonawcę dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (stosownie do wymagań art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych) według wzoru określonego w SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkm.tarnow.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ślusarskich.
Dodano: 2016-01-26 - wykonanie usług ślusarskich na terenie Uczelni KC-zp.272-649/15
Dodano: 2015-11-30 - Konserwacja systemów klucza centralnego typu: Wilka Schliesstechnik i ABUS PFAFFENHAIN w domach studenckich Miasteczka Studenckiego AGH w Krakowie oraz świadczenie usługi pogotowia ślusarskiego -KC-zp.272-698/14
Dodano: 2014-12-18 - Wykonanie usług ślusarskich na terenie Uczelni KC-zp.272-707/14
Dodano: 2014-12-12 - Świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych
Dodano: 2014-11-19 - Świadczenie usług w zakresie obsługi przystanków autobusowych i remontu wiat autobusowych
Dodano: 2014-09-19 - Świadczenie usług w zakresie remontu wiat autobusowych
Dodano: 2014-07-29 - Świadczenie usług w zakresie remontu wiat autobusowych
Dodano: 2014-07-18 - Świadczenie usług w zakresie remontu wiat autobusowych
Dodano: 2014-05-27 - Wykonanie i dostawa elementów i podzespołów mechanicznych do systemów pomiarowych
Dodano: 2014-03-18