Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek dla Urzędu Miejskiego w Prudniku

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4066200 , fax. 077 4066228
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3 3
    48-200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 077 4066200, fax. 077 4066228
    REGON: 00052652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek dla Urzędu Miejskiego w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek dla Urzędu Miejskiego w Prudniku. Zakres zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów. Miejsce nadawania i odbierania przesyłek będzie dokonywane w wyznaczonej placówce Wykonawcy znajdującej się na terenie miasta Prudnika. Zamawiający będzie w dni pracy Urzędu Miejskiego w Prudniku tj. od poniedziałku do piątku do godziny 15:00 dostarczał do punktu przyjmowania przesyłek, przesyłki wychodzące z urzędu oraz do godz. 11:00 odbierał przesyłki przychodzące. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce nazwy odbiorcy wraz z jego adresem (podany jednocześnie w zestawieniu przesyłek), określając rodzaj przesyłki oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona (zaklejona lub zalakowana). Przesyłki będą przygotowywane przez Zamawiającego do wysyłki zgodnie z instrukcjami Wykonawcy i będą sporządzane zestawienia dla przesyłek. Przesyłki będą przekazywane w stanie uporządkowanym. Przewidywana roczna liczba przesyłek - ok. 25 400 szt. Szczegółowy opis rodzaju przesyłek wchodzących w zakres niniejszego zamówienia oraz przewidywana liczba przesyłek zawarta jest w załączniku nr 1A do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prudnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach