Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia kontroli corocznej, głównej urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw oraz elementów zestawów siłowni plenerowych znajdujących się na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia kontroli corocznej, głównej urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw oraz elementów zestawów siłowni plenerowych znajdujących się na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Zamówienie obejmuje wykonanie usług w zakresie przeprowadzenia kontroli corocznej, głównej urządzeń zabawowych znajdujących się na placach zabaw oraz elementów zestawów siłowni plenerowych znajdujących się na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. Kontrole, o których mowa w zdaniu pierwszym, będą wykonywane w zakresie nie mniejszym niż to wynika z obowiązujących przepisów Ustawy Prawo Budowlane - art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz norm: - PN-EN 1176 - „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”, - PN-EN 1177 - „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku”, - PN-EN 16630 - „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań”. 3.1.1. Czynności kontrolne każdego obiektu obejmują sprawdzenie: - każdego urządzenia w zakresie: kompletności i bezpieczeństwa, wytrzymałości i zużycia konstrukcji elementów narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne, stanu łączenia elementów, części ruchomych, stanu łańcuchów i lin, badaniu ostrych krawędzi, - każdej nawierzchni w zakresie: głębokości i stanu nawierzchni sypkich, stanu nawierzchni syntetycznych, dostosowania do bezpiecznego upadku, stopnia zużycia, - całego wyposażenia dodatkowego w zakresie – stopnia zużycia ławek i koszy na śmieci, bezpieczeństwa użytkowania, kompletności i czytelności tablic regulaminowych, - ogrodzenia obiektu w zakresie: kompletności i bezpieczeństwa oraz stopnia zużycia, - stopnia rozkładu/korozji drewna bądź metalu w miejscach styku z podłożem, oraz wykonanie analizy końcowej ryzyka i ustalenie przydatności obiektu lub jego wyposażenia z punktu widzenia bezpieczeństwa. 3.1.2. Kontrola każdego placu zabaw i siłowni plenerowej powinna być przeprowadzona w systemie zgodnym z normą PN-EN-ISO/IEC17020:2012 i zakończona sprawozdaniem, które powinno zawierać wyniki kontroli w postaci oceny stanu technicznego każdego elementu, zaleceń pokontrolnych uwzględniających analizę zagrożeń wykrytych nieprawidłowości, z określeniem priorytetów napraw oraz zalecenia naprawcze. 3.1.3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację (sprawozdanie) z kontroli 18 placów zabaw i 3 siłowni plenerowych w ilości 1 egzemplarza w formie papierowej oraz w formie elektronicznej, w formacie doc. i PDF wraz z kompletną dokumentacją fotograficzną (na płycie CD). 3.1.4. W przypadku stwierdzenia podczas kontroli stanu zagrożenia, informację w tej sprawie należy przekazać natychmiast telefonicznie (tel. 502-233-996, 602-419-450) a także w formie pisemnej do Działu ds. Zieleni Z G N Mokotów. 3.2. Wykaz placów zabaw : 1. ul. Łowicka 17- ul. Wiktorska 86 2. ul. Czerniakowska 127 3. ul. Wołoska 54 4. ul. Turecka 2 – ul. Górska 9A,B,C,D,E 5. ul. Stępińska 6/8 – ul. Sielecka 3,5,7 6. ul. G. Szaramowicza 14a - ul. Bogunki 3 7. ul. Powsińska 74 8. ul. Śniardwy 4-6 9. ul. J. Gagarina 7 – ul. Czerska 17 10. ul. J. Gagarina 11 - ul. Iwicka 24 11. ul. A. Gierymskiego 2 12. ul. J. Dąbrowskiego 81 13. ul. J. Gagarina 10 bl. B - ul. Iwicka 36 14. Al. Lotników 20 15. ul. Bernardyńska 4-6 16. ul. Blacharska 1 17. ul. Cieszyńska 5 18. ul. S. Pieńkowskiego 5 – ul. J. Kaczmarskiego 23 i siłowni plenerowych: 1. ul. Blacharska 1/ul. J. Kaczmarskiego 46/50 2. Al. Niepodległości/ul. A. E. Odyńca 3. ul. Górska 7/ul. Zbierska 3.3. Wykazy placów zabaw i siłowni plenerowych, o których mowa w pkt. 3.2. specyfikacji istotnych warunków zamówienia mogą ulec zmianie poprzez jednostronną czynność Zamawiającego. 3.4. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z: 3.4.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych w tym: - Ustawy Prawo Budowlane - art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz norm: - PN-EN 1176 - „Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie”, - PN-EN 1177 - „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku”, - PN-EN 16630 - „Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowanych na stałe. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań” - w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 3.4.2. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 3.4.3. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.5. Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace, o których mowa w pkt. 3.1. siwz na czas minimum 12 miesięcy od daty odbioru końcowego prac. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Za wykonanie przedmiotu zamówienia dotyczącego przeprowadzania kontroli Zamawiający zapłaci wynagrodzenie wynikające z ilości skontrolowanych obiektów tj. placów zabaw i siłowni plenerowych pomnożonych przez cenę za kontrolę zgodnie z ofertą Wykonawcy. 3.7. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 9.1.6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą. 9.1.7. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach