Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o.o. przez okres 36 miesięcy

Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 380 58 01 , fax. 71 389 27 99
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
    ul. Inwalidów Wojennych 26
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 380 58 01, fax. 71 389 27 99
    REGON: 20749596000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o.o. przez okres 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji i napraw urządzeń medycznych, sporządzania orzeczeń technicznych, prowadzenia paszportów urządzeń medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o.o. przez okres 36 miesięcy. 3.3 3.2 Wykaz urządzeń medycznych zawarty jest w Załączniku nr 1 do Formularza oferty – Formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielono na 27 pakietów ( tym pakiet 26 podzielny od pozycji 1 do pozycji 98). Szczegółowy wykaz urządzeń medycznych stanowi załącznik nr 1 do Formularza oferty. 3.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.3.1 Systematyczną i okresową konserwację oraz kontrolę bezpieczeństwa pracy urządzeń medycznych (w terminach wskazanych w załączniku nr 1 do Formularza oferty), tj. w szczególności: a) wykonywanie okresowych konserwacji i przeglądów technicznych, zgodnie z zaleceniami producenta, , potwierdzane dwustronnym protokołem przez uprawnionego pracownika spółki; b) nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem; c) sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń; d) sprawdzanie instalacji, kontrola sprawności zaworów; e) sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy; f) testy bezpieczeństwa elektrycznego; g) legalizację; h) wycenę; i) dostawę materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów; j) sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego; k) kontrolę występowania usterek zewnętrznych; l) sprawdzenie zużycia części; ł) oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła; m) smarowanie ruchomych części elektrycznych; n) konserwację oprogramowania; o) porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych; p) sprawdzenie funkcjonowania urządzeń i ich gotowości do pracy; r) sprawdzanie jakości obrazu; s) kalibracja; t) sprawdzanie parametrów roboczych urządzeń, w razie potrzeby ich regulacja; u) dokumentacja przeglądów w) założenie paszportu urządzenia medycznego, w przypadku jego braku i jego systematyczne prowadzenie. 3.3.2 Obsługę serwisową w przypadku wystąpienia awarii, która obejmuje diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części wraz z wymianą części zamiennych, tj. w szczególności: a) wykonanie koniecznych czynności profilaktycznych, włącznie z wymianą części, które nie nadają się do dalszego użytku; b) dokonanie kontroli sprzętu po przeprowadzonej naprawie; c) wymianę zużytych lub uszkodzonych części urządzeń; 3.3.3 Naprawę urządzeń. 3.3.4 Doradztwo i porady przez telefon w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.3.5 Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi urządzeń. 3.4 Wykonawca ma obowiązek dokumentować wykonanie usługi, sporządzając raport serwisowy. 3.5 W przypadku konieczności wymiany części urządzenia lub naprawy Wykonawca ma obowiązek przed ich wymianą (naprawą) przedstawić Zamawiającemu ofertę cenową tej usługi i może ja wykonać wyłącznie po zaakceptowaniu kosztów przez Zamawiającego. 3.6 Koszt zakupu części zamiennych obciąża Zamawiającego, jednak Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego na taki zakup, a następnie przekazać Zamawiającemu fakturę VAT albo refakturować zakup. 3.7 W przypadku braku dostępności części zamiennych do urządzeń, w związku z zaprzestaniem ich produkcji, Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego na piśmie o braku możliwości wykonania naprawy lub przeglądu i konieczności wycofania urządzenia z eksploatacji. W takiej sytuacji urządzenie zostanie wyłączone z zakresu umowy. 3.8 Poszczególne sukcesywne świadczenie usług będą wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego, co jest równoważne z możliwością niezrealizowania przedmiotu umowy w całkowitej ilości i zakresie, wskazanych w formularzu cenowym. 3.9 Wymagalny maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (przyjazd serwisanta do Zamawiającego do 48 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego) od poniedziałku do niedzieli. 3.10 Miejsce wykonania naprawy w pierwszej kolejności w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli nie jest to możliwe, Zamawiający dopuszcza możliwość naprawy w serwisie Wykonawcy. 3.11 Maksymalny czas naprawy przedmiotu zamówienia w przypadku, kiedy naprawa wykonywana jest w siedzibie Zamawiającego - do 48 godzin od poniedziałku do niedzieli. 3.12 Maksymalny czas naprawy przedmiotu zamówienia w przypadku, kiedy naprawa wykonywana jest w siedzibie serwisu Wykonawcy – do 14 dni kalendarzowych. 3.13 W przypadku naprawy przedmiotu zamówienia wykonywanej w serwisie Wykonawcy powyżej 14 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego udostępnienia Zamawiającemu na czas naprawy urządzenia zastępczego. 3.14 W przypadku konieczności naprawy przedmiotu zamówienia w serwisie Wykonawcy, koszt ewentualnego transportu do serwisu i z serwisu do Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 3.15 Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu, obowiązującymi normami i przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż. 3.16 Usługi powinny być wykonywane w czasie ustalonym w porozumieniu z pracownikiem Działu Technicznego, aby nie spowodowały zakłóceń w pracy Powiatowe Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o.o. 3.17 Rozliczenie wykonanej usługi każdorazowo odbywać się będzie na podstawie przedłożonej zamawiającemu faktury wraz z załączoną do niej kartą pracy. 3.18 W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: „urządzenie niesprawne nie używać” lub „urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać”. 3.19 Zamawiający nie dopuszcza zawierania umów podwykonawców z dalszymi podwykonawcami. 3.20 Ewentualne niezrealizowanie przedmiotu w pełnej ilości i zakresie, wskazanych w Formularzu cenowym, nie będzie skutkowało obciążeniem Zamawiającego płatnością za niezrealizowaną część zamówienia. 3.21 Wykonawca przy wykonywaniu umowy zobowiązany jest dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej. 3.22 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie działania i zaniechania osób i podmiotów, przy pomocy których realizuje przedmiot umowy. 3.23 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu; a) dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - SEPOZ do 1 KW, kompetencję związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.3.7 Wzór umowy - parafowany przez wykonawcę - Rozdział II SIWZ 8.3.8 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 8.3.9 Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 22 a ust. 1, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.  Ocena spełniania warunków wymaganych przez Zamawiającego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w SIWZ.  Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie dokonany na zasadzie: spełnia/ nie spełnia. 8.3.10 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w SIWZ, składa każdy z nich. 8.4 Forma dokumentów:  Oświadczenia i dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.  Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zgodnie z § 14 Rozporządzenie Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018r. poz. 1993); „2. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem., 2a. W przypadku postępowań o udzielenie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, w których, zgodnie z wyborem zamawiającego, nie została dopuszczona możliwość składania dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, dokumenty lub oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2b. W przypadkach, o których mowa w art. 10c ust. 1 ustawy, dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu, mogą być składane za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca., 3. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 4. Poświadczenie za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia, o której mowa w ust. 2, następuje przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadkach, o których mowa w ust. 2a i 2b, poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.”; 8.5 Oferta wspólna: 8.5.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika uprawnionego do złożenia ofert albo do złożenia oferty i zawarcia umowy z Zamawiającym ( stosowne dokumenty należy załączyć do oferty); pełnomocnictwo należy załączyć w oryginale lub notarialnie poświadczonym odpisie. 8.5.2 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt. 7.2 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia oraz na wezwanie Zamawiającego złożyć odnoszące się do niego dokumenty wymienione w pkt. 8 SIWZ. 8.5.3 Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 8.5.4 Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy zażąda umowy regulującą współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach