Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
- Data zamieszczenia: 2018-02-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dolna Wilda 80A
61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
REGON: 00102297200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Poznaniu przy ul. Strzeleckiej 2/6, 61-845 Poznań”. 2. Zakres usług nadzoru dotyczy wykonywanych robót budowlanych, które obejmują: a) termomodernizację budynku polegającą w szczególności na: - ociepleniu stropodachu wentylowanego wełną mineralną, - ociepleniu stropu nad przejazdem bramowym styropianem, - ociepleniu ściany szczytowej budynku biurowego styropianem, b) remont instalacji c.o. polegający w szczególności na: - wymianie kotłów gazowych na kocioł kondensacyjny, - wymianie instalacji c.o. na nową, zaizolowaną, - montażu zaworów termostatycznych, - montażu automatyki pogodowej, c) remont instalacji elektrycznej polegający w szczególności na: - wykonaniu instalacji fotowoltaicznej, - wymianie opraw oświetleniowych na oprawy typu LED 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 700,00 PLN. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Świadczenie usług w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Poznaniu, ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 3. Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji, 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia w którym przypada termin składania ofert. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli kwota wadium zostanie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 7. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Powyższe dotyczy także nie spełnienia przez Wykonawcę warunku wskazanego w punkcie 6.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki – granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I
Dodano: 2024-05-15 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 187 Oborniki – Żerniki w zakresie budowy ścieżki rowerowej
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ”Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim”
Dodano: 2024-03-18 - Usługi Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych przy zabytkowym pałacu będącym siedzibą Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi
Dodano: 2024-03-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl – Wytomyśl”
Dodano: 2024-02-07 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania: „Kompleksowa modernizacja budynku WSCKZiU w Rawiczu przy ul. Gen. Grota Roweckiego 6"
Dodano: 2024-01-17 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2023-12-22 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach
Dodano: 2023-09-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wybudowaniem sali gimnastycznej na terenie ZS w Bolechowie.
Dodano: 2023-08-23