Przetargi.pl
Świadczenie usług usuwania pojazdów z terenu powiatu grajewskiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, w roku 2016.

Starostwo Powiatowe w Grajewie ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6B
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 86 273 84 63 , fax. 86 273 84 62
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grajewie
    ul. Strażacka 6B 6B
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 86 273 84 63, fax. 86 273 84 62
    REGON: 45067211300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.starostwograjewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług usuwania pojazdów z terenu powiatu grajewskiego oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, w roku 2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg i ulic znajdujących się na terenie powiatu grajewskiego i umieszczanie ich na parkingu strzeżonym - zgodnie z art.130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zmianami). Zakładana ilość usuwanych oraz przechowywanych pojazdów, a także czas ich przechowywania służą jedynie do celów porównania ofert. Zakres zamówienia nie jest zależny od woli zamawiającego lecz od podmiotów uprawnionych do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdu i od woli właściciela pojazdu do odebrania go z parkingu. 1. Świadczenie usług obejmuje w szczególności: 1) przyjęcie zlecenia na przysłanie pojazdu holującego wydanego przez funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu, 2) dojazd do wskazanego miejsca w czasie nie dłuższym niż 50 minut od chwili wydania dyspozycji, 3) protokolarne przejęcie pojazdu od funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu, załadunek, dojazd najkrótszą drogą na parking wskazany przez Zamawiającego, 4) należyte zabezpieczenie pojazdu przed jego uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, 5) wyładunek pojazdu, części pojazdu w miejscu wskazanym przez upoważnionego pracownika parkingu, 6) protokolarne przekazanie pojazdu upoważnionemu pracownikowi parkingu. 2. Przedmiotowe usługi realizowane będą w miarę potrzeb na podstawie zleceń w formie dyspozycji usunięcia pojazdu przekazywanych Wykonawcy drogą telefoniczną potwierdzonych w formie pisemnej przez funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług przez 24 godziny na dobę, każdego dnia obowiązywania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany będzie od dnia podpisania umowy i przez cały okres jej obowiązywania posiadać opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN a w przypadku jej braku posiadać inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 6. Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za powierzony pojazd od chwili protokolarnego przyjęcia pojazdu od funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu do momentu przekazania pojazdu upoważnionemu pracownikowi parkingu. 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie holowanego pojazdu, zaś w przypadku zaistnienia szkody w powierzonym mieniu, wykonawca na swój koszt lub w ramach polisy ubezpieczeniowej, odtworzy uszkodzoną własność lub wypłaci stosowne odszkodowanie. 8. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia na holowanie obejmuje: 1) Przyjęcie zlecenia od funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu. 2) Dojazd holownika w określonym czasie do wskazanego przez jednostkę zlecającą miejsca postoju pojazdu. 3) Załadunek pojazdu na pojazd holujący, bez względu na warunki atmosferyczne, porę dnia lub nocy, utrudnienia wynikające z ukształtowania terenu lub zabudowy oraz spoza drogi. Dotyczy również prac związanych z zebraniem wszystkich elementów wskazanych przez funkcjonariuszy, które oddzieliły się od pojazdu w trakcie zdarzenia i umieszczenie ich na lawecie oraz uporządkowanie po zdarzeniu miejsca zdarzenia za wyjątkiem neutralizacji substancji chemicznych i łatwopalnych np. oleju, paliwa. 4) Holowanie (przewóz) pojazdu na parking wskazany w umowie. 5) Rozładunek pojazdu na parkingu wskazanym w umowie wraz z jego protokolarnym przyjęciem przez upoważnionego pracownika parkingu. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) Całodobowej gotowości do przyjęcia i wykonania zlecenia - również w niedziele i święta. 2) Stawienia się w gotowości do usunięcia i przemieszczenia pojazdu (pojazdów) w każdym miejscu na terenie powiatu grajewskiego, przy czym czas reakcji, liczony od momentu powiadomienia przez funkcjonariusza Policji lub pracownika uprawnionego podmiotu o konieczności holowania wskazanego pojazdu na teren parkingu do chwili przyjazdu pojazdu holującego na miejsce wezwania, nie może być dłuższy niż 50 minut. 3) Odstąpienia od usunięcia pojazdu na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyn jego usunięcia. 4) Zapewnienia środków transportowych, urządzeń oraz sprzętu pomocniczego przeznaczonych do usuwania i przemieszczenia pojazdów odpowiadających warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015r.,poz.305 z pózn. zm.). 4) W przypadku nie posiadania własnego sprzętu powierzenia wykonania usługi holowania podwykonawcy, 5) Zapewnienia całodobowej łączności przy użyciu telefonów stacjonarnych lub komórkowych w celu umożliwienia przekazywania dyspozycji w każdym momencie świadczenia usługi. 6) Zabezpieczenia pojazdu i ładunku, w przypadku gdy taki znajduje się na pojeździe holowanym przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu na parking wskazany w umowie. 7) Świadczenia usługi objętej umową zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym i Rozporządzeniami wydanymi na podstawie tej ustawy. 8) Zachowania stawek kwotowych brutto za usunięcie pojazdu wymienionych w umowie w okresie trwania umowy. 9)Podana w ofercie wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w sytuacji, gdy ustały przyczyny jego usunięcia, jeśli wydanie dyspozycji usunięcia pojazdu spowodowało powstanie takich kosztów w przypadkach, o których mowa w art. 130a ust. 2a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z poź. zmianami). Wysokość tych kosztów nie może przekraczać 50% stawki kwotowej za usunięcie pojazdu. 10)Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transport pojazdów przechowywanych na parkingu wykonawcy świadczącego usługę usuwania pojazdów na podstawie dotychczasowej umowy z Zamawiającym na własny parking oferenta. SZACUNKOWA ILOŚĆ POJAZDÓW PRZEZNACZONYCH DO USUWANIA I PRZECHOWYWANIA NA PARKINGU W ROKU 2016: rower lub motorower- 15 szt., motocykl - 10 szt.,pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej (dalej dmc) do 3,5 t- 100 szt.,pojazd o dmc powyżej 3,5 t do 7,5- 5 szt.,pojazd o dmc powyżej 7,5 t do 16 t - 5 szt.,pojazd o dmc powyżej 16 t- 20 szt.,pojazd przewożący materiały niebezpieczne- 5 szt.,Transport pojazdów z parkingu dotychczasowego wykonawcy usług usuwania pojazdów na własny parking - 5 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501181109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Lokalizacja parkingu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.starostwograjewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach