Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366 , fax. 323183362 323183287
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    ul. Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, fax. 323183362 323183287
    REGON: 000308258
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu sanitarnego i administracyjnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego oraz administracyjnego środkami transportu spełniającymi określone wymagania sanitarne i techniczne. 2. Usługi w zakresie transportu muszą być wykonywane w sposób zabezpieczający potrzeby Zamawiającego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obejmują w szczególności: 2.1. przewóz osób i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, 2.2. przewóz pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje do innych placówek ochrony zdrowia, 2.3. przewóz pacjentów po zakończonej hospitalizacji, 2.4. przewóz pacjentów na dalsze leczenie, 2.5. transport pacjentów bezpośrednio z oddziału i do oddziału (odbiór pacjenta z oddziału, zapewnienie opieki do momentu przekazania na oddział) 2.6. transport materiałów biologicznych do badań oraz materiałów do i ze sterylizacji, 2.7. transport administracyjny pracowników, dokumentacji, sprzętu, materiałów gospodarczych i budowlanych. 3. Usługi w zakresie transportu zostały podzielone na 4 zadania ( części) : 3.1. Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespołem medycznym. 3.2. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej. 3.3. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym. 3.4. Transport materiałów biologicznych do badań, materiałów do i ze sterylizacji oraz transport administracyjny. 4. W/w usługi zamawiane będą na zlecenie osób wyznaczonych przez Zamawiającego w ilościach wynikających z jego zmiennych, bieżących potrzeb. Ilości te mogą ulegać zmniejszeniu lub zwiększeniu zależnie od potrzeb. Szacunkowe zapotrzebowanie: 4.1.Część nr 1 - Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespołem medycznym– zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2016.1868) - 7400 km, 400 godz 4.2. Pakiet nr 2 Część nr 2 - Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej - 1300 km, 80 godz. 4.3.Część nr 3 - Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym - 19500 km, 1100 godz. 4.4. Część nr 4 - Transport materiałów biologicznych do badań, materiałów do i ze sterylizacji - 9600 km, 500 godz. z noszowym – transport sterylizacji, Transport administracyjny- 350 km, 30 godz. – transport administracyjny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych dotyczące: 1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1.1. W zakresie części 1 zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o działalności leczniczej 1.2. W zakresie części 1,2 i 3 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym środków transportu, którymi Wykonawca będzie realizował transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260.). 1.3. W pozostałym zakresie Zamawiający nie określa szczegółowych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załączniki Nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony odrębnie dla każdej części zamówienia – zadania zgodnie ze wzorem stanowiącym (załączniki Nr 2.1. -2.4. do SIWZ). 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenia oraz dokumenty wymagane postanowieniami Rozdziału 7 SIWZ. 4. Stosowne pełnomocnictwo(a) zgodnie z definicją przyjętą w słowniczku SIWZ. Umocowanie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty, w szczególności odpisu z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Pełnomocnictwo składane do oferty winno być podpisane przez osoby umocowane (upełnomocnione) do reprezentowania wykonawcy. Dokument ten może Wykonawca złożyć w oryginale lub w postaci kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, bądź uwierzytelnioną przez notariusza. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach