Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg
- Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
- Data zamieszczenia: 2012-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
al. Pałacowa 1 1
55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
REGON: 93193507500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzp.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce, do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc ich zamieszkania w roku szkolnym 2012-2013 i 2013-2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc ich zamieszkania w roku szkolnym 2012-2013 i 2013-2014 2. Zamówienie obejmuje: Usługi transportowe wykonywane będą na trasie Gmina Kobierzyce - placówki we Wrocławiu wg harmonogramu oraz w Wierzbicach wg harmonogramu, który Wykonawca otrzyma przy podpisywaniu umowy. 3. Przebieg tygodniowy: Poniedziałek - piątek (lub pierwszy dzień nauki po dniu wolnym - ostatni dzień nauki przed dniem wolnym) Razem tygodniowy przewóz (pon.-pt) 234 km x 2 dni + 214 km x 3 dni = 468 km+ 642 km = 1110 km Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu dzieci stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Ogółem liczba dzieci: 17 5. Liczba dzieci w czasie realizacji zamówienia może ulec zmianie. 6. Integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest: Załącznik nr 1 - Wykaz ośrodków szkolno-wychowawczych i szkół, do których będą dowożone dzieci niepełnosprawne oraz miejsc zamieszkania uczniów Załącznik nr 2 - Szczegółowe warunki realizacji zamówienia Załącznik nr 3 - Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu dzieci 7. Warunki związane z realizacją zamówienia: 7.1. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca musi zapewnić zastępczy pojazd, którym świadczyć będzie usługę do czasu naprawy właściwego pojazdu. 7.2. Wykonawca zapewnia (zgodnie z wymogami SIWZ) kierowców oraz osoby opiekujące się dziećmi w trakcie przewozu, które nie kierują pojazdem. Osoby te sprawują opiekę nad dziećmi podczas przewozu oraz: a) są przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej, b) dbają o bezpieczne wejście/wjazd do pojazdu oraz wyjście /wyjazd z pojazdu uczniów niepełnosprawnych, c) w każdej sytuacji powinny okazywać życzliwość i pomoc uczniom niepełnosprawnym. 7.3. Dzieci powinny być dowiezione do placówki w takim czasie, aby mogły rozpocząć zajęcia szkolne zgodnie z planem (dowiezione nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy w placówkach; odebrane przed zamknięciem świetlicy w placówkach). Szczegóły w załączniku nr 1 do SIWZ. 7.4. Wykonawca zapewnia przewóz dzieci w każdym dniu świadczenia usługi na każdej zaplanowanej trasie jednym pojazdem. 7.5. Wykonawca zapewnia w okresie zimowo-jesiennym: wyposażyć pojazdy w opony zimowe oraz włączać ogrzewanie w zaoferowanym pojeździe. 7.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy i liczby dzieci niepełnosprawnych podlegających dowozowi do placówek. 7.7. Przewóz będzie realizowany zgodnie z harmonogramem, aktualizowanym w przypadku: zmian w planie lekcji, zmian liczby uczniów wynikających np. z absencji dzieci, rezygnacji z nauki lub dowozu, przekierowań uczniów do/ z innej placówki itd. 7.8. Aktualizacja liczby uczniów dokonywana będzie przez Wykonawcę w oparciu o pisemne powiadomienie go przez placówkę z wyprzedzeniem, co najmniej 1 dnia roboczego. Zamawiający wyraża zgodę na dokonanie aktualizacji w nagłych przypadkach przed rozpoczęciem przewozu celem optymalizacji przewozu. 7.9. Jeżeli liczba kilometrów zwiększa się lub zmniejsza, np. zmiana organizacji ruchu na trasie, Wykonawca musi wystąpić do Zamawiającego na piśmie o zmianę trasy, z podaniem udokumentowanej przyczyny. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowożenie w roku szkolnym 2016/2017 uczniów do szkół .
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Kobierzyce do placówek szkolno-wychowawczych i szkół oraz miejsc zamieszkania w roku szkolnym 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-07-27 - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych oraz do ośrodków edukacyjnych zapewniających tym uczniom realizację obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego, obowiązku szkolnego oraz obowiązku nauki, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 roku oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2017 roku
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego
Dodano: 2016-07-20 - Dowóz uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Nowa Ruda na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Dodano: 2016-07-18 - Transport uczniów zamieszkałych w Gminie Bystrzyca Kłodzka do jednostek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-15 - Przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży szkolnej z miejsca zamieszkania do szkół w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług transportu sanitarnego - nr sprawy: EA/23/2016
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług transportowych na rzecz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Miękinia w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-06