Przetargi.pl
„Świadczenie usług sprzątania budynku Pszczyńskiego Centrum Kultury przy ul. Jagiełły 1, parkingu oraz terenu zewnętrznego przy ul. Jagiełły 1 oraz Sali tanecznej w budynku przy ul. Piastowskiej 1”

PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, PIASTOWSKA
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PSZCZYŃSKIE CENTRUM KULTURY
    PIASTOWSKA
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    REGON: 000281312
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pckul.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług sprzątania budynku Pszczyńskiego Centrum Kultury przy ul. Jagiełły 1, parkingu oraz terenu zewnętrznego przy ul. Jagiełły 1 oraz Sali tanecznej w budynku przy ul. Piastowskiej 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania budynku Pszczyńskiego Centrum Kultury przy ul. Jagiełły 1, parkingu oraz terenu zewnętrznego przy ul. Jagiełły 1 oraz Sali tanecznej w budynku przy ul. Piastowskiej 1, przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy wraz z dostawą środków czystości i materiałów higienicznych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia.II. Miejsce realizacji zamówienia:1. Siedziba Zamawiającego mieszcząca się przy ul. Jagiełły 1 w Pszczynie i obejmuje budynek oraz teren zewnętrzny wraz z chodnikami wokół budynku, wjazdami od ul. Jagiełły i Bednorza oraz parkingiem naziemnym.2. Sala taneczna „PCKUL TAŃCZY” mieszcząca się w budynku przy ul. Piastowskiej 1 w Pszczynie. III. Sala taneczna „PCKUL TAŃCZY” Pszczyńskiego centrum Kultury (stara część) – sala mieści się w budynku przy ul. Piastowskiej 1 w Pszczynie,1. Dane podstawowe: powierzchnia - ok. 85 m2 , na którą składa się: sala taneczna z lustrami, przewiązka z regałami ze sprzętem, szatnia ze zlewem, szafkami, wieszakami, toaleta koedukacyjna. Pomieszczenia, za wyjątkiem WC, nie są przedzielone drzwiami. Do sali wchodzi się przez przeszklone drzwi, cała ściana od strony ulicy Piastowskiej jest przeszklona – okna nieotwieralne. 2. Zamawiający wymaga 1osoby bezpośrednio świadczącej usługę sprzątania zasadniczego w budynku w godzinach 06.00 – 9.003. Wykonawca wyznaczy do przedmiotowej usługi kierownika/koordynatora prac – pozostającego w kontakcie z Zamawiającym4. Serwis dzienny- od poniedziałku do soboty, w godzinach 06.00 - 9.00:a) podłogi w całej sali b) mycie: łazienki oraz lustra i dezynfekcja urządzeń sanitarnych w całym obiekcie, przeszkleń drzwi głównych,c) mycie: umywalek i zlewu, sanitariatu, aneksu kuchennegod) uzupełnianie środków eksploatacyjnych w tym płynu do dezynfekcji, opróżnianie koszy wraz z wymianą wkładów foliowych,e) dezynfekcja klamek - drzwi główne,f) utrzymywanie w czystości terenu przed wejściem do Sali.5. Sprzątanie 1 raz na 2 tygodniea) mycie luster w sali tanecznejb) wycieranie kurzy6. sprzątanie 3 razy w roku:a) przeszklenia zewnętrzne - mycie okien otwieralnych i nieotwieralnych (marzec, sierpień, grudzień)IV. Budynek Pszczyńskiego Centrum Kultury – obiekt mieści się przy ul. Jagiełły 11. Usługa utrzymania czystości świadczona będzie przez co najmniej 5 pracowników Wykonawcy, w tym 1 (jedna) osoba świadcząca serwis dzienny (godziny pracy zgodnie z miesięcznym harmonogramem), co najmniej 4 osoby bezpośrednio świadczące usługę sprzątania zasadniczego w budynku w godzinach 06.00 – 9.00 (w tym co najmniej 1 pracownik wykonujący usługi na terenie zewnętrznym), dodatkowa osoba przy zorganizowanych imprezach wg. kalendarza imprez, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej obsady stanowisk, aby praca przebiegała terminowo i była realizowana z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3.000 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Śląski O/Pszczyna 15 1050 1315 1000 0001 0136 6433, z dopiskiem „Wadium do postępowania pn. „Świadczenie usług sprzątania budynku Pszczyńskiego Centrum Kultury przy ul. Jagiełły 1, parkingu oraz terenu zewnętrznego przy ul. Jagiełły 1 oraz Sali tanecznej w budynku przy ul. Piastowskiej 1”.6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wyżej wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).7. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi być złożone wraz z ofertą w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) wskazanie Beneficjenta, którym jest: Pszczyńskie Centrum Kultury, ul. Piastowska 1, 43-200 Pszczyna,2) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz znak sprawy przedmiotowego postępowania,3) nazwę i adres siedziby Wykonawcy,4) kwotę i termin ważności gwarancji, przy czym z jego treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium, a termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga, aby gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);9. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie,3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, będącą przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia,4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej (w zakresie doświadczenia), jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności gospodarczej jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi sprzątania i utrzymania czystości, z których każda była wykonywana w sposób ciągły przez 6 miesięcy i o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto, odpowiadających co do rodzaju przedmiotowi zamówienia, tj. sprzątania pomieszczeń różnego rodzaju (tj. nie ograniczając rodzajów sprzątanych pomieszczeń jedynie do pomieszczeń biurowych), z dodatkowym zastrzeżeniem, że powierzchnia sprzątania jednej usługi nie może być mniejsza niż 2000 m2 oraz co najmniej jedna usługa wykonywana była na obiekcie wielofunkcyjnym oraz obejmowała sprzątanie terenów zewnętrznych – spełnienie powyższych warunków powinno zostać potwierdzone dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Nie dopuszcza się sumowania wartości kilku zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się łączne spełnianie warunku kwotowego przez Wykonawców.W odniesieniu do Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunek musi być wykazany w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności realizacyjnych, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach