Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych dla tomografu komputerowego BrightSpeed Elite wraz ze stacją AW.4.6 oraz strzykawką Nemoto Dual Shot

Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4087830 , fax. 77 4333038
  • Data zamieszczenia: 2013-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie
    ul. Bohaterów Warszawy 34 34
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 77 4087830, fax. 77 4333038
    REGON: 00031344300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych dla tomografu komputerowego BrightSpeed Elite wraz ze stacją AW.4.6 oraz strzykawką Nemoto Dual Shot
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi serwisowej dla tomografu komputerowego BrightSpeed Elite wraz ze stacją AW.4.6 oraz strzykawką Nemoto Dual Shot w okresie 24 miesięcy obejmującej pełen pakiet serwisowy: I. Okresowy przegląd techniczny: 1. Konsola operatorska: 1.1 Czyszczenie komputerów składowych konsoli operatorskiej 1.2 Sprawdzenie poprawności działania wentylatorów chłodzących 1.3 Czyszczenie wnętrza konsoli oraz filtrów. 1.4 Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne konsoli operatorskiej) 2. Gantry: 2.1 Demontaż i czyszczenie modułu szczotek ślizgowych 2.2. Sprawdzenie stanu zużycia szczotek ślizgowych 2.3 Czyszczenie modułu slip-ring 2.4 Czyszczenie zespołu DAS (filtry) 2.5 Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne gantry). 3. Stół: 3.1 Sprawdzenie mechaniczne poprawności działania stołu pacjenta (ruch wzdłużny, ruch up/down). 3.2 Sprawdzenie poprawności działania obwodów bezpieczeństwa (wyłączniki awaryjne stołu, pływający stół) 4. System: 4.1 Sprawdzenie logów systemowych pod względem błędów krytycznych. 4.2 Sprawdzenie stanu technicznego lampy rtg (poziom zużycia, ilość ewentualnych błędów ekspozycji) 4.3 Sprawdzenie jakości oraz poprawności odwzorowania obrazów TK. 5. Wydanie certyfikatu sprawności urządzenia 6. Przegląd, konserwacja i naprawa stacji AW zgodnie z zaleceniami producenta. 7. Przegląd, konserwacja i naprawa strzykawki automatycznej Nemoto II. Zapewnienie ciągłości działania lampy RTG 1. Wymiana lampy RTG uszkodzonej lub źle pracującej na fabrycznie nową o tej samej pojemności cieplnej 2. Model lampy zgodny z potrzebami aparatu 3. Dostawa lampy do 3 dni roboczych od zdiagnozowania uszkodzenia. 4. Wykonanie testów akceptacyjnych i specjalistycznych każdorazowo po wymianie lampy III. Dostawa części zamiennych 1. Wymiana uszkodzonego podzespołu standardowo do 2 dni roboczych od zdiagnozowania uszkodzenia 2. Wykonanie niezbędnych kalibracji i testów każdorazowo po wykonanej naprawie IV. Pełny pakiet serwisowy 1. Praca inżynierów 2. Zdalna diagnostyka urządzenia 3. Roboczogodziny - ryczałt przez cały okres trwania umowy 4. Call-serwis nielimitowane konsultacje telefoniczne w godzinach 8-20 5. Czas reakcji serwisu do 4 godzin 6. Czas reakcji przy urządzeniu do 2 dni 7. Dojazdy uwzględnione w cenie V. Wymagania dodatkowe 1. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji wykonanych napraw i przeglądów, potwierdzonych wpisem do paszportu aparatu i wydaniem kart pracy inżyniera serwisowego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany lampy RTG w okresie trwania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego na fabrycznie nową 3. Wykonawca musi uzgadniać z Zamawiającym terminy wykonania przeglądów z wyprzedzeniem 14-dniowym. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy powinno obejmować wszystkie koszty zwiane z realizacją zamówienia a w szczególności koszty dostaw i instalacji lamp RTG przez cały okres trwania umowy, koszty odbioru i utylizacji zużytych lamp RTG, koszty wykonania testów specjalistycznych, koszty okresowych przeglądów serwisowych, podatek VAT, robociznę oraz koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego. 5. Zapłata za realizację przedmiotu umowy następować będzie w 24 równych ratach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach