Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA

Gmina Kłodawa ogłasza przetarg

  • Adres: 62-650 Kłodawa, ul. Dąbska 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2730622 , fax. 63 2730688
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłodawa
    ul. Dąbska 17 17
    62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2730622, fax. 63 2730688
    REGON: 31101921400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY GMINY KŁODAWA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na świadczenie usług przewozu osób z zapewnioną opieką (dowożenie i odwożenie) na potrzeby Gminy Kłodawa w latach 2015-2017. 2. Usługa obejmuje przewóz (dowóz i odwóz) autobusem uczniów z zapewnioną opieką, do szkół: a) Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie, Gimnazjum Nr 1 w Kłodawie, Zespół Szkół w Rysinach Kolonii (Szkoła Podstawowa w Bierzwiennej Długiej i Gimnazjum w Rysinach Kolonii), średnia długość dziennej trasy - 364,6 km, b) Szkoła Podstawowa w Korzeczniku, długość dziennej trasy - 48 km. 3. Przewóz osób odbywać się będzie trasą przejazdu ustaloną przez Zamawiającego i podaną w Załączniku nr 4 do Specyfikacji, z miejsc wyznaczonych jako przystanki do szkół podstawowych i gimnazjów zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa, w zakresie szczegółowo opisanym w Załączniku j. w. 4. Długość dziennej trasy dowozu i odwozu uzależniona jest od rodzaju trasy oraz od rodzaju pojazdu używanego do wykonania usługi, tj. od liczby miejsc w autobusie i została podana przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do niniejszej Specyfikacji. 5. Dowożeniem objętych jest ogółem około 204 dzieci oraz opiekunów - liczba ta może ulegać zmianie, jednak dowożeniem nie może być objętych jednorazowo więcej osób, niż liczba miejsc siedzących w danym pojeździe. 6. Obowiązkiem Wykonawcy jest również zapewnienie opieki przy dowozie i odwozie dzieci do szkół. Do obowiązków opiekunki należy: - sprawdzenie stanu liczebności uczniów wsiadających do autobusu w/g wykazów uczniów sporządzonych przez dyrektorów szkół, - dopilnowanie ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu przez uczniów miejsc w pojeździe (opiekun wsiada ostatni) oraz wysiadaniu (wysiada pierwszy i zapewnia bezpieczeństwo), - ustalenie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy, - ponoszenie odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo uczniów podczas przewozu do szkoły i ze szkoły, - zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie jazdy, - zapewnienie bezpieczeństwa uczniów w czasie wsiadania i wysiadania oraz przejścia do szkoły lub miejsca zbiórki skąd uczniowie rozchodzą się do domów, - nie dopuszczenie do przewozu uczniów w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu. 7. Zamawiający nie uwzględnia w przedmiocie zamówienia kosztów przejazdu Wykonawcy z bazy do punktu wyjścia - miejsca rozpoczęcia świadczenia usługi oraz z miejsca kończącego świadczenie usługi do bazy. 8. Okres realizacji zamówienia obejmuje miesiące: od 01 września 2015 r. do 24 czerwca 2016 r. oraz 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r., łączna ilość dni: około 379. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia odrębnej umowy z Gminą Kłodawa (średnia długość dziennej trasy - 364,6 km, Załącznik nr 2 - a) Wzór umowy dla Gminy Kłodawa,) oraz odrębnej umowy ze Szkołą Podstawową w Korzeczniku (długość dziennej trasy - 48 km, Załącznik nr 2 - b) Wzór umowy dla Szkoły Podstawowej w Korzeczniku, część trasy dowozu nr IV i V oraz część trasy odwozu nr V i VI). Zamawiający wymaga również wystawiania odrębnych faktur na Gminę Kłodawa oraz odrębnych faktur na Szkołę Podstawową w Korzeczniku. Każdy z oferentów może dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach