Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie ogłasza przetarg
- Adres: 81-731 Sopot, ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5511228 w. 342 , fax. 58 550 70 06
- Data zamieszczenia: 2010-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Sopocie
ul. Bitwy pod Płowcami 63/65 63/65
81-731 Sopot, woj. pomorskie
tel. 058 5511228 w. 342, fax. 58 550 70 06
REGON: 19134832100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium MSWiA w Sopocie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych, obejmujące: - odbiór, - pranie, - maglowanie, - dezynfekcję, - reperację uszkodzeń bielizny (zszywanie pęknięć, cerowanie), - znakowanie (uzupełnianie brakującego lub nieczytelnego znakowania) - dostarczenie wypranego asortymentu do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy. 2. Koszty transportu pokrywa Wykonawca. 3. Środki transportu muszą spełniać wymogi sanitarne. 4. Pralnia musi spełniać wymagania jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia przeznaczone do prania bielizny szpitalnej, określone Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. (Dz.U. Nr 213,poz. 1568) 5. Wykonawca musi stosować środki piorące i dezynfekujące posiadające atesty do prania i dezynfekcji bielizny ogólnoszpitalnej. 6. Odbiór brudnej bielizny i dostarczanie czystej odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w godzinach od 830 do 1300. 7. Wykonawca odbiera asortyment z siedziby zamawiającego. 8. Zamawiający przekazuje wykonawcy uprzednio przeliczony i sprawdzony jakościowo asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone numerem piętra i z wyszczególnioną ilością asortymentu. Potwierdzeniem przekazania asortymentu wykonawcy jest dokument wystawiony przez zamawiającego określający ilości przekazanego asortymentu. 9. Jakiekolwiek zastrzeżenia do ilości przekazanego asortymentu i jego uszkodzenia Wykonawca zobowiązany jest zgłosić następnego dnia po odbiorze od Zamawiającego. 10. Wykonawca dostarcza do siedziby zamawiającego wyprany asortyment zapakowany w worki foliowe oznaczone jak w pkt.8. Potwierdzeniem przekazania Zamawiającemu asortymentu po wykonanej usłudze jest dokument wystawiony przez Wykonawcę określający ilości zwracanego asortymentu. 11. Zamawiający zobowiązany jest do przekazania Wykonawcy wszelkich zastrzeżeń co do ilości, jakości prania i ewentualnych uszkodzeń wypranego asortymentu najpóźniej w dniu następnym po odbiorze 12. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego uszkodzeń lub braku asortymentu wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody. 13. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego źle wykonanej usługi pralniczej, wykonawca zobowiązany jest do powtórnego wykonania usługi na własny koszt. 14. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia w całości podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sanatorium-helios.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług prania i dezynfekcji odzieży i bielizny Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-13 - Świadczenie usług dezynfekcji, prania, suszenia i maglowania bielizny szpitalnej oraz dezynfekcji materacy i poduszek w komorze dezynfekcyjnej.
Dodano: 2016-06-21 - 04/PN/2016
Dodano: 2016-04-08 - Usługa prania (wraz z dezynfekcją) oraz naprawy bielizny i odzieży szpitalnej. Nr postępowania 5/E/P/2016
Dodano: 2016-04-07 - Świadczenie usług prania na terenie działania PI Obszar Operacyjny ds. Nieruchomości w Gdańsku
Dodano: 2016-04-07 - Usługa prania bielizny szpitalnej (2/2016)
Dodano: 2016-01-20 - Usługi Prania
Dodano: 2015-12-11 - Usługi pralnicze przedmiotów umundurowania i wyekwipowania /puiw/ na rzecz JW. 4220 oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2016 r.
Dodano: 2015-12-09 - ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI PRANIA I TRANSPORTU BIELIZNY POŚCIELOWEJ, BIELIZNY OPERACYJNEJ BARIEROWEJ WIELOKROTNEGO UŻYTKU, ODZIEŻY FASONOWEJ ORAZ BIELIZNY SZPITALNEJ I DEZYNFEKCJI MATERACY
Dodano: 2015-12-07 - Usługi pralnicze - ZP42/2015
Dodano: 2015-12-03