Przetargi.pl
Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.05.2024r. do 31.08.2024r.

Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-600 Szczawno, Parkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szczawnie
    Parkowa 2
    66-600 Szczawno, woj. lubuskie
    REGON: 000311800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dps.powiatkrosnienski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.05.2024r. do 31.08.2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie. Usługa prania powinna odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranego asortymentu. Proces prania musi być dostosowany technologicznie do rodzaju danej odzieży, bielizny pościelowej, itp. nie powodując ich zniszczenia czy uszkodzenia.Zakres usługi obejmuje: pranie wodne w różnych zakresach temperatur (w zależności od asortymentu), odkażanie termiczno-chemiczne wskazanego przez Zamawiającego asortymentu, krochmalenie, suszenie, segregowanie oraz składanie i układanie, naprawianie zniszczeń powstałych podczas wykonywania usługi, transport, załadunek i rozładunek asortymentu (od i do siedziby Zamawiającego).Asortyment przekazany do prania obejmuje: bieliznę pościelową domową – poszwy, poszewki, prześcieradła itp., odzież oraz bieliznę nocną, bieliznę osobistą Mieszkańców: (bluzy, spodnie, swetry, koszule, piżamy, majtki, skarpetki, itp.), odzież ochronną Pracowników (fartuchy, spodnie, bluzy, itp.), inne: wkłady do mopów, ręczniki frotte i lniane, ścierki, koce, itp..Zamawiający informuje, że asortyment może być zmoczony i zanieczyszczony materiałem biologicznym.Usługi będą realizowane w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków. Środki do prania, płukania i do dezynfekcji muszą byś zgodne z zaleceniami Państwowego Zakładu Higieny i posiadać aktualne atesty i certyfikaty gwarantując właściwą jakość prania, nie powodując przyspieszonego zużycia. Zastosowane środki oraz metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do przekazanego asortymentu, w tym jego koloru i nie powodować jego zmian (w zakresie kształtu, koloru, rozmiaru itp.). Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pranie suche.Zamawiający na swój koszt zapewni worki do przewozu prania brudnego, Wykonawca na swój koszt zapewni worki do przewozu prania czystego.Pranie zostanie każdorazowo zważone. Wydanie i przyjęcie prania oraz ilość prania (w kilogramach) strony poświadczają pisemnie na stosownym dokumencie wydania/przyjęcia, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do faktury za dany okres rozliczeniowy.Szacunkową ilość prania określono na: 13.000,00 kg w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1.Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany asortymentu zniszczonego podczas wykonywania usługi lub zgłoszonego na podstawie protokołu reklamacji, w którym Zamawiający określi: nazwę brakującego lub uszkodzonego asortymentu, Ilość brakującego lub uszkodzonego asortymentu, datę przekazania asortymentu do prania, ewentualne uwagi.Zamawiający zastrzega, że planowane ilości prania (kg) mogą ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy o nie więcej niż 30%, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.Zamawiający wymaga, aby stosowane metody prania, prasowania, maglowania gwarantowały wysoką jakość usługi.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, dezynfekcji, maglowania z krochmaleniem, prasowania oraz suszenia, jak również podczas transportu. Jeżeli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie prania, Wykonawca ponosi koszty jego odkupienia.Wykonawca ponosi koszty związane z odkupieniem rzeczy zagubionych.Ilość asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określona w Załączniku nr 1 do SWZ jest wartością szacunkową, służącą do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiającemu przysługuje prawo do niezrealizowania pełnego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu zamówienia ilości 70% kg prania określonych w formularzu ofertowym. W takiej sytuacji Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia.Informacje o dostawie: Przekazanie brudnego i czystego prania odbywać się będzie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach: 8:00 do 10:00. W wyjątkowych sytuacjach, których nie można było wcześniej przewidzieć Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu dostawy, po wcześniejszym jego uzgodnieniu z Wykonawcą.Wykonawca jest zobowiązany dostarczać przedmiot zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego oraz zapewnić bezpłatny rozładunek dostarczonego prania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Transport rzeczy musi odbywać się wyłącznie środkami przeznaczonymi do tego rodzaju usług.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SWZ oraz postanowieniami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.Każdy wykonawca może złożyć maksymalnie jedną ofertę. Zakazuje się dzielenia zamówienia na części.Zamawiający od Wykonawcy wymagać będzie, ażeby osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: praczki, prasowaczki, osoby maglujące i sortujące pranie, kierowcy, inne osoby wykonujące czynności związane z praniem, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę.Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę Wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny zarówno od zatrudnionego pracownika, wykonawcy jak i podwykonawcy, żądania poświadczonych za zgodność oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników lub zaświadczeń właściwego oddziału ZUS, potwierdzających opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu ww. dokumenty na każde żądania, w terminie trzech dni roboczych od wezwania.Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach