Przetargi.pl
Świadczenie usług porządkowo - czystościowych Zadanie nr 1: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach Rejonu Drogowego w Gorzowie Wlkp. i Obwodu Drogowego w Kłodawie, siedziba: Kłodawa, ul. Owocowa 2 Zadanie nr 2: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach (administracyjnym, świetlica) Obwodu Drogowego w Drezdenku przy ul. Pierwszej Brygady 24

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-415 Kłodawa, ul. Owocowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7289848 , fax. 0-95 7289848
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Gorzowie Wlkp.
    ul. Owocowa 2 2
    66-415 Kłodawa, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7289848, fax. 0-95 7289848
    REGON: 00609282000021
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług porządkowo - czystościowych Zadanie nr 1: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach Rejonu Drogowego w Gorzowie Wlkp. i Obwodu Drogowego w Kłodawie, siedziba: Kłodawa, ul. Owocowa 2 Zadanie nr 2: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach (administracyjnym, świetlica) Obwodu Drogowego w Drezdenku przy ul. Pierwszej Brygady 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług porządkowo - czystościowych Zadanie nr 1: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach Rejonu Drogowego 90w Gorzowie Wlkp. i Obwodu Drogowego w Kłodawie, siedziba: Kłodawa, ul. Owocowa 2 Zadanie nr 2: Świadczenie usług porządkowo - czystościowych w budynkach (administracyjnym, świetlica) Obwodu Drogowego w Drezdenku przy ul. Pierwszej Brygady 24 Zamówienie obejmuje: 1. Utrzymanie czystości, higieny i estetyki : - wnętrz biurowych, - pomieszczeń gospodarczych, - sanitariatów i urządzeń sanitarnych, - ciągów komunikacyjnych. 2. Zaopatrywanie w materiały eksploatacyjne do utrzymania czystości (jednorazowe worki na śmieci, papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe niefarbujące, środki dezynfekujące, środki odświeżające). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III Instrukcji dla Wykonawców - Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: DLA KAŻDEGO ZADANIA ODDZIELNIE: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykażą się wykonaniem, a przypadku usług okresowych lub ciągłych również usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie - min. 1 usługa przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć min. 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usługi i jej wartość. Nie dopuszcza się łączenia zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej wartości usługi. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wskażą: - osobę odpowiedzialną za realizację zadania, W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek personelu może być spełniony łącznie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej tj. przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, których mowa w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 2) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. 2) - min. 1 usługa przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć min. 1 usługę w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych o wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu Z referencji powinien wynikać zakres rzeczowy usługi i jej wartość. Nie dopuszcza się łączenia zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej wartości usługi. Wypełnić druk Doświadczenie zawodowe W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania doświadczenia musi spełniać przynajmniej jeden z podmiotów. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3) Wypełnić druk Wykaz personelu z podaniem osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek posiadania personelu może być spełniony łącznie 4) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, Celem potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 5) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno - finansowej tj. przedłożyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: dla Zadania Nr 1 - 20.000,00 zł dla Zadania Nr 2 - 10.000,00 zł Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1), Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 7) Formularz oferty (Rozdział II) wypełnić druk Formularz oferty - ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego, 8) Oświadczenie (zał. nr 4), 9) Zobowiązanie do współpracy - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 5), 10) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV) wypełnić formularz cenowy/kosztorys ofertowy - kosztorys ofertowy należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty, Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druków załączonych przez zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach