Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 11 Rocznych Programów Wspomagania dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810328
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    ul. Dworcowa 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810328
    REGON: 19168645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 11 Rocznych Programów Wspomagania dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu 11 Rocznych Programów Wspomagania dla szkół i przedszkoli z terenu powiatu kartuskiego w ramach projektu pn. System wspierania rozwoju szkół w powiecie kartuskim współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie składa się z jedenastu niezależnych części. 3. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć osobiście lub przez osoby wskazane w ofercie, które spełniają warunki udziału w postępowaniu i posiadają odpowiednie doświadczenie w zakresie przedmiotu zajęć opisane w wymaganiach dotyczących wykonawcy. Nie ma możliwości przeprowadzania zajęć RPW i wdrożeń zdalnie (np. komunikatory internetowe, telekonferencja, telefonicznie). 4. Poza godzinami zajęć i wdrożeń RPW Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia wszystkim uczestnikom adresu e-mail i udzielania uczestnikom zajęć odpowiedzi na pytania dotyczące tematyki przeprowadzonych zajęć i wdrożeń zadane w formie elektronicznej (e-mail) w terminie do 5 dni roboczych od daty nadania zapytania drogą elektroniczną. 5. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego kontaktu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia (tematyki zajęć, terminów realizacji zajęć) w sposób umożliwiający sprawne wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego dokumenty umożliwiające zapoznanie się z sytuacją problemową grupy uczestników projektu i założenia RPW, które umożliwią dostosowanie tematyki poszczególnych zajęć tak by osiągnąć opisane cele i rezultaty. Jednakże każdorazowo Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia rozpoznania w grupie uczestników podczas zajęć i być w stanie zweryfikować na bieżąco ich tematykę, tak by osiągnąć zamierzony cel i rezultaty. 7. Każdorazowo przed wykonaniem poszczególnych form realizacji RPW oraz ich części Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu (lub jego przedstawicielowi) szczegółowego programu zajęć, wraz z określeniem ich rezultatów oraz informacją jakie wyposażenie sali (np. rzutnik z komputerem do obsługi, ekran, flipchart) konieczne jest do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający lub jego przedstawiciel dokonuje weryfikacji i akceptacji programu oraz zapewni odpowiednie wyposażenie sali dydaktycznej. Program zajęć powinien zawierać następujące informacje: wiodące koncepcje, zastosowane metody, jak osiągnąć i zmierzyć cel szkolenia - podsumowanie, literatura. 8. W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże każdemu uczestnikowi zajęć komplet (np. kserokopie) materiałów szkoleniowych (w ilości odpowiadającej liczebności grupy) spójnych tematycznie z tematyką zajęć, każdorazowo przed rozpoczęciem poszczególnych zajęć. Wzór proponowanych materiałów przekazane zostaną do weryfikacji przez zamawiającego wraz z programem zajęć. Akceptacja i pozytywna weryfikacja programu zajęć oraz wzoru materiałów jest warunkiem umożliwiającym Wykonawcy przeprowadzenie zajęć! 9. Częstotliwość i długość prowadzenia zajęć uzależniona jest od preferencji nauczycieli uczestników projektu. Jednym z założeń projektu jest dostosowanie długości i częstotliwości zajęć do wymagań uczestników projektu, tak by nie kolidowały z życiem zawodowym i prywatnym uczestników, co wprost przekłada się na liczebność grupy docelowej. Ze względu na specyfikę grupy docelowej Wykonawca pozostanie w pełni dyspozycyjny w zakresie wyznaczania terminów zajęć. Zamawiający w porozumieniu z nauczycielami (uczestnikami projektu) wyznaczy terminy przeprowadzenia zajęć z minimum 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zapewni odpowiednią ilość uczestników zajęć w terminie wcześniej wyznaczonym. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia zajęć w wyznaczonym terminie. W uzasadnionych przypadkach (np. choroba Wykonawcy) Wykonawca może zamienić termin przeprowadzenia zajęć w porozumieniu z Zamawiającym lub jego przedstawicielem. Wówczas Wykonawca jest odpowiedzialny za organizację zajęć w dogodnym dla uczestników terminie. 10. Po zakończeniu realizacji RPW w ciągu 14 dni Wykonawca przedstawi Zamawiającemu raport z realizacji RPW zawierający następujące informacje: a) ilość godzin, b) szczegółowa tematyka zajęć i zastosowane metody, c) osiągnięte cele w wyniku przeprowadzonego szkolenia, d) rodzaj przekazanych nauczycielom materiałów, e) rodzaj wypracowanych produktów. Raport stanowić będzie część dokumentacji związanej z ewaluacją jakościową projektu i zostanie włączony do dokumentacji projektowej. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach