Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50343 Wrocław, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700 , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Mikołaja Reja
    50343 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, fax. 713 235 750
    REGON: 2061050400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: usługa. 2. Zakres prac obejmuje świadczenie usług polegających na koszeniu trawy i przycinaniu żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na gruntach stanowiących własność Gminy Wrocław. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki stron określa projekt umowy (zał. nr 6 do SIWZ). 4. Wykonawca w szczególności zobowiązany jest: 1) przed każdym rozpoczęciem koszenia trawy/przycinania żywopłotu do wybrania z trawy/żywopłotu kamieni, gruzu, puszek metalowych lub innych zanieczyszczeń, 2) do wygrabienia z trawy liści, rozgarnięcia kretowisk, obcięcia odrostów korzeniowych oraz wywozu zebranych zanieczyszczeń; 3) do skoszenia trawy, przy czym maksymalna wysokość trawy po skoszeniu nie może przekraczać 5 cm; 4) wykonać koszenie trawy przy drzewach i krzewach tak, aby ich nie uszkodzić. W przypadku uszkodzenia roślin – wykonanie na własny koszt, w porozumieniu z Zamawiającym, nasadzeń rekompensujących straty; 5) do przycinania żywopłotów; żywopłot w wyniku dokonanych czynności przycinania ma zachować stałą wysokość, tj. 1 m, oraz kształt bryły prostopadłościanu o szerokości 50 cm; 6) do uporządkowania terenu, zebrania i zagospodarowania odpadów zielonych i zebranych nieczystości zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym samym dniu, w którym nastąpiło koszenie trawy lub/i przycinanie żywopłotów. Wykonawca zobowiązany jest do ich wywiezienia najpóźniej w terminie 3 dni w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających zebranie i wywiezienie zgromadzonych odpadów w dniu wykonania usługi. W razie braku możliwości zabrania odpadów i nieczystości bezpośrednio po wykonanej usłudze, każdorazowe zgromadzanie ich w jednym miejscu i zabezpieczanie w taki sposób, aby odpady się nie rozprzestrzeniły. 5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Strony ustalają, że przedmiot umowy określony w § 1 umowy będzie wykonany na warunkach w niej określonych, do dnia 31 października 2017 r. z zastrzeżeniem, że umowa ulega ona rozwiązaniu przed tym terminem w razie zrealizowania przedmiotu umowy za wynagrodzeniem łącznym brutto określonym w § 5 ust. 1 oraz z zastrzeżeniem § 10 ust. 2 i 3 umowy 2. Strony ustalają, iż Wykonawca wykona przedmiot umowy w następujący sposób: 1) koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2 do umowy, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego koszenia – w okresie od 15 kwietnia do .... maja 2017 r.; UWAGA: Jeżeli umowa zostanie zawarta po 15 kwietnia 2017 r. – „od dnia podpisania umowy przez Strony do ……………….. 2017 r.”; b) wykonanie drugiego koszenia – w okresie od 1 czerwca do …... czerwca 2017 r.; c) wykonanie trzeciego koszenia – w okresie od 15 lipca do …… sierpnia 2017 r.; d) wykonanie czwartego koszenia – w okresie od 1 września do ….. września 2017 r., z zastrzeżeniem, że terminy koszenia mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe. Proponowany przez Wykonawcę czas trwania jednorazowego koszenia trawy na nieruchomościach wskazanych w zał. nr 2 do umowy należy wskazać w formularzu oferty. 2) przycinanie żywopłotów wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości na nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 2, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego przycinania żywopłotów – w okresie od 1 czerwca do 30 czerwca 2017r.; b) wykonanie drugiego przycinania żywopłotów – w okresie od 1 września do 30 września 2017 r. z zastrzeżeniem, że terminy przycięć mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe; 3) koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości przy pl. Daniłowskiego 4, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego koszenia – w okresie od 18 kwietnia do 20 kwietnia 2017 r., UWAGA: Jeżeli umowa zostanie zawarta po 18 kwietnia 2017 r. – „od dnia podpisania umowy przez Strony do ………. 2017 r.” b) wykonanie drugiego koszenia – w okresie od 16 maja do 18 maja 2017 r., c) wykonanie trzeciego koszenia – w okresie od 15 czerwca do 17 czerwca 2017 r., d) wykonanie czwartego koszenia – w okresie od 18 lipca do 20 lipca 2017 r., e) wykonanie piątego koszenia – w okresie od 16 sierpnia do 18 sierpnia 2017 r., f) wykonanie szóstego koszenia – w okresie od 14 września do 16 września 2017 r., z zastrzeżeniem, że terminy koszenia mogą ulec zmianie z uwagi na warunki pogodowe; 4) koszenie trawy wraz z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów zielonych i zebranych nieczystości przy ul. Pełczyńskiej 33, będzie wykonane w poniżej wskazanych okresach: a) wykonanie pierwszego koszenia – do 30 kwietnia 2017 r., b) wykonanie drugiego koszenia – do 31 sierpnia 2017 r., z zastrzeżeniem, że terminy koszenia ulega zmianie z uwagi na warunki pogodowe. 6. OFERTY CZĘŚCIOWE: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie podzielone jest na 4 części (zadania). Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części (zadań) zamówienia. Określenie zakresu i przedmiotu części (zadań): Zadanie nr 1 – rejon D, E: suma powierzchni traw przy czterokrotnym koszeniu wynosi 173 192 m2, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycięciu wynosi 12 742 mb. Zadanie nr 2 – rejon M, N: suma powierzchni traw przy czterokrotnym koszeniu wynosi 680 080 m2, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycięciu wynosi 17 890 mb. Zadanie nr 3 – rejon J, K: suma powierzchni traw przy czterokrotnym koszeniu wynosi 666 916 m2, suma powierzchni traw sześciokrotnego koszenia przy pl. Daniłowskiego 4 wynosi 12 000 m2, suma powierzchni traw dwukrotnego koszenia przy ul. Pełczyńskiej 33 wynosi 4 000 m2, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycięciu wynosi 7 516 mb. Zadanie nr 4 – rejon C, L: suma powierzchnia traw przy czterokrotnym koszeniu wynosi 456 248 m2, suma długości żywopłotów przy dwukrotnym przycięciu wynosi 35 704 mb .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77314100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych i 00/100) 2) Zadanie nr 2: 4 400,00zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych i 00/100) 3) Zadanie nr 3: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100) 4) Zadanie nr 4: 4 100,00 zł (słownie: cztery tysiące sto złotych i 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 ). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Gminy Wrocław nr 41 1020 5226 0000 6102 0417 7663 tak, aby kwota wadium znalazła się na wskazanym koncie nie później niż w dniu i godzinie przewidzianej na ostateczne składanie ofert – podając /w tytule/ na dowodzie wpłaty nazwę lub numer postępowania i numer zadania. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dowód jego wniesienia w formie oryginału należy dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. by nie był związany na stałe z ofertą. Zaleca się, aby kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy została dołączona do oferty. 8. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi mieć postać oświadczenia Gwaranta, w którym Gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zapłacić Zamawiającemu pełną kwotę wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 11. Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach