Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 65 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm. 2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych o wadze do 50 g i powyżej 50 g oraz dokonywania ich ewentualnego zwrotu, do Zamawiającego w przypadku niedoręczenia do adresata, o których mowa w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz.1529) z podziałem na: 1) w obrocie krajowym i zagranicznym ekonomiczne i priorytetowe: - przesyłki listowe nierejestrowane, - przesyłki listowe rejestrowane, - paczki pocztowe 2) w obrocie krajowym: - przesyłki reklamowe, - paczki pocztowe plus ekonomiczne i priorytetowe, - przesyłki wartościowe ekonomiczne i priorytetowe, 3) zwrotne potwierdzenie odbioru przesyłki rejestrowanej, 4) usługi kurierskie. Przesyłki listowe nie przekroczą wagi do 2 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) umieszczanie na przesyłkach w sposób trwały i czytelny informacji jednoznacznie identyfikującej nadawcę i adresata, 2) umieszczanie w lewym górnym rogu przesyłek swojej nazwy oraz adresu w pełnym brzmieniu, 3) wypełnianie książki nadawczej w dwóch egzemplarzach dla wysyłanych przesyłek listowych rejestrowanych (oryginał książki nadawczej pozostaje u Wykonawcy, natomiast kopię, na której Wykonawca kwituje nadanie przesyłek, zatrzymuje Zamawiający), 4) dostarczanie Wykonawcy, przy nadawaniu zwykłych przesyłek listowych zestawienia zawierającego ilość nadawanych przesyłek, zaopatrzonego w odcisk pieczęci firmowej Zamawiającego, 5) stosowanie do przesyłek listowych z potwierdzeniem odbioru, druków potwierdzenia odbioru zgodnych ze wzorami określonymi przez Wykonawcę, 6) nadawanie przesyłek w stanie uporządkowanym tj.: przekazanie przesyłek ułożonych stroną adresową w tym samym kierunku: rejestrowanych - wg kolejności wpisów w książce nadawczej, nierejestrowanych - w podziale wynikającym z zestawienia ilościowego, 7) nadawanie przesyłek listowych w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia, 8) przygotowanie do dystrybucji przesyłek pocztowych i dostarczenie do punktu odbioru, wskazanego przez Wykonawcę. 4. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich otrzymania przez Wykonawcę od Zamawiającego pod warunkiem ich prawidłowego zaadresowania i opakowania. Opakowanie przesyłek listowych stanowi koperta Zamawiającego, odpowiednio zabezpieczona. Opakowanie paczki powinno stanowić zabezpieczenie przed dostępem do zawartości oraz uniemożliwiało uszkodzenie przesyłki w trakcie przemieszczania. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) odbiór przesyłek w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do godz. 15.30. Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania przez Zamawiającego. 2)potwierdzenie w książce nadawczej przyjętych do wyekspediowania w kraju i za granicą przesyłek listowych oraz zestawienie nadanych przesyłek dla przesyłek zwykłych. 3) zapewnienie usługi nieodpłatnego śledzenia rejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym, od momentu nadania do doręczenia. Zamawiający wymaga, aby śledzenie przesyłek rejestrowanych zawierało datę ich nadania, datę awizowania, datę powtórzonego awizowania, datę doręczenia lub datę zwrotu niedoręczonej przesyłki. 4) doręczenie do siedziby Zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia odbioru, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki. W przypadku niemożności doręczenia przesyłki rejestrowanej do adresata w obowiązującym terminie, przesyłka będzie zwracana Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny niedoręczenia. 5) właściwe oznaczenie punktów świadczenia usług pocztowych Wykonawcy na zewnątrz budynku lub w witrynie obiektu, w którym się mieści w/w punkt, za pomocą widocznej nazwy i logo Wykonawcy. W przypadku, gdy punkt świadczenia usług pocztowych Wykonawcy znajduje się w lokalu, w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, musi posiadać wyodrębnione stanowisko obsługi klientów w zakresie usług pocztowych, oznakowane w sposób widoczny - nazwa i logo Wykonawcy. 6) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z najlepszą wiedzą, warunkami technicznymi i przepisami prawa obowiązującymi przy świadczeniu tego typu usługi. 6. Zamawiający wymaga, aby usługa doręczania przesyłek świadczona była do każdego, wskazanego przez Zamawiającego adresu, tj. na terenie całej Polski, wszystkich krajów Unii Europejskiej, Europy i poza granicami Europy. 7. Ilość przesyłek nadawanych z zastosowaniem art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej jest zmienna i niezależna od Zamawiającego. 8. Ze względu na specyfikę przesyłek rejestrowanych, Zamawiający wymaga przestrzegania przez Wykonawcę n/w wymogów ustawowych, dotyczących: 1) skutków nadania pisma (moc doręczenia): art. 57 § 5 pkt 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej; 2) skutków potwierdzenia przyjęcia przesyłki oraz przekazu pocztowego: art. 17 ustawy Prawo pocztowe. 9. Opłata za świadczenie usług pocztowych będzie realizowana za pomocą urządzenia stemplującego (frankownicy). Zamawiający poniesie koszty: programowania, uruchomienia, utrzymania oraz serwisowania w/w urządzenia. Znaczek opłaty pocztowej na przesyłkach zastąpi pieczęć wykonaną wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. 10. Zamawiający dopuszcza, aby na kopercie oprócz danych umieszczonych przez Zamawiającego znajdowały się informacje związane ze świadczeniem części zamówienia przez Podwykonawców lub informacje związane z obiegiem przesyłek pocztowych, pod warunkiem, że informacje te nie będą zmieniały ani zakrywały danych Zamawiającego, w szczególności: 1) nazwy i danych adresowych nadawcy i na dowodzie nadania; 2) innych znaków umieszczonych przez Zamawiającego; 3) innych wymagań określonych przepisami prawa oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Punkty świadczenia usług pocztowych z wydzielonym stanowiskiem do obsługi klienta w województwie lubelskim
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach