Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 032 2642767
  • Data zamieszczenia: 2015-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Tysiąclecia 20 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2608652, 2608619, fax. 032 2642767
    REGON: 27151887600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania (odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego), przemieszczania, doręczania przesyłek pocztowych opłacanych z dołu za faktyczną ilość nadanych przesyłek, zgodnie z cennikiem Wykonawcy, na rzecz Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej, a w szczególności usług niżej wymienionych: 1.Przesyłki pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym - zarówno priorytetowe, jak i ekonomiczne: a. przesyłki listowe nierejestrowane i przesyłki na warunkach szczególnych, b. przesyłki rejestrowane, w tym przesyłki traktowane jako polecone, paczki pocztowe i przesyłki na warunkach szczególnych, przesyłki za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, c. usługi pocztowe komplementarne do przesyłek rejestrowanych, d. zwrot przesyłek rejestrowanych po wyczerpaniu, możliwości ich doręczenia adresatom. 2. Codzienny odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego i dostarczanie przesyłek do siedziby Zamawiającego w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. II.Usługi należy świadczyć zgodnie z ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012r. poz. 1529); Rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz.U. 2013r., poz. 545). 1.Usługi pocztowe komplementarne do przesyłek rejestrowanych, z zastrzeżeniem art. 17 ustawy Prawo pocztowe tj.: potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego wydane przez placówkę pocztową operatora wyznaczonego ma moc dokumentu urzędowego. 2.Realizacja przesyłek odbywać się będzie po przygotowaniu przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz sporządzeniu zestawienia ilościowego nadanych przesyłek nierejestrowanych oraz rejestrowanych. Wzór zestawień Strony ustalą przed zawarciem umowy. 3.Zestawienia ilościowe sporządzane będą w dwóch egzemplarzach, z przeznaczeniem: oryginał dla Wykonawcy, kopia dla Zamawiającego. Zamawiający umieszczać będzie na przesyłkach w sposób czytelny i trwały informacje jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, określając jednocześnie rodzaj oraz znak opłaty. 4.Wykonawca jest zobowiązany do doręczania przesyłek pocztowych do adresatów bez ubytku i uszkodzenia, określając jednocześnie rodzaj przesyłki i znak opłaty. Wykonawca zapewni doręczanie przesyłek pocztowych nadanych przez Zamawiającego na całym terenie Rzeczypospolitej Polski oraz poza jej granicami. 5.Zamawiający będzie korzystał wyłącznie ze swojego opakowania przesyłek. Nie dopuszcza się stosowania opakowań Wykonawcy. Uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej. Zamawiający będzie umieszczał na przesyłce oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. 6.Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt udostępnić Zamawiającemu pieczęcie do znakowania właściwej opłaty przesyłek lub inne urządzenia, które umożliwi oznakowanie opłaty przesyłek. 7.Podstawą rozliczeń finansowych będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane oraz ewentualnie zwrócone do Zamawiającego w okresie 1 miesiąca, stwierdzone na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 8.Dane o planowanej ilości przesyłek pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym zawiera szczegółowy Formularz oferty cenowej- załącznik nr 2 do SIWZ. Podane tam ilości mają charakter szacunkowy, stanowią one element służący do dokonania wyceny oferty i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do nadawania przesyłek w podanych ilościach. 9.Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. Rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczone jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu oferty cenowej. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. 10.Ceny jednostkowe netto podane przez Wykonawcę w formularzu oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ) będą niezmienne do końca obowiązywania umowy. Mając na względzie przepisy ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany tych cen pod warunkiem zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczalny przez wyżej wymienioną ustawę. 11.W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek nie ujętych w formularzu oferty cenowej, podstawą rozliczeń będą ceny według aktualnego cennika usług Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach