Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-709 Ruda Śląska, ul. Markowej 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3440323 w. 301 , fax. 032 3440302
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Markowej 20 20
    41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 3440323 w. 301, fax. 032 3440302
    REGON: 00344679400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych. Zakres usługi obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, polegających na przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek, oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012r. Szczegółowy opis dla części I I cześć: świadczenie usług pocztowych w obrocie lokalnym na terenie miasta Ruda Śląska 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru trzy razy w każdym tygodniu - poniedziałki, środy i piątki - w godzinach między 7:30 a 15:00 przygotowanych do wyekspediowania, przesyłek pocztowych, z siedziby Zamawiającego w Rudzie Śląskiej przy ulicy Markowej 20. Z zastrzeżeniem ust. 2 2. Przesyłki pocztowe priorytetowe będą odbierane i nadawane przez Wykonawcę w tym samym dniu w którym zamawiający zgłosi Wykonawcy taką konieczność drogą telefoniczną 3. Odbioru przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 4. Nadanie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą na dokumencie przekazania /doręczenia. 5. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczania na przesyłce listowej nazwiska i imienia (nazwy) Odbiorcy wraz z jego adresem, określając rodzaj przesyłki ( zwykła, polecona, priorytet, ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - ZPO) oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki pieczątki określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego. A jeżeli będzie konieczne umieszczenia w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści wskazanej przez Wykonawcę 6. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek do wyekspediowania oraz sporządzania zestawień dla przesyłek pocztowych. 7. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: - dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki pocztowej na dokumencie przekazania /doręczenia w 2 egz., w których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopię stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek pocztowych. - dla przesyłek zwykłych - zestawienie ilościowe przesyłek w 2 egz., w których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy dla celów rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek listowych. 8. Opakowanie przesyłek pocztowych stanowi koperta odpowiednio zabezpieczona ( zaklejona). 9. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru, niezwłocznie po doręczeniu korespondencji nie później jednak, niż w ciągu 3 dni roboczych w przypadku świadczenia usług pocztowych na terenie miasta Ruda Śląska, a w przypadku świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia . 10. Przesyłki pocztowe będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie przez cały czas trwania umowy; określona ilość przesyłek w załączniku cenowym jest ilością określoną szacunkowo i może ulec zmianie - obniżeniu lub powiększeniu -w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca wyraża na to zgodę i zrzeka się wszelkich ewentualnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego. 11. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi, a kosztami obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w wyznaczonym dniu i czasie. W takim przypadku Zamawiający ma także prawo do odszkodowania. 12. Adresat, potwierdza doręczenie mu przesyłki swym czytelnym podpisem ze wskazaniem daty doręczenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić adresatom możliwość odbioru awizowanych przesyłek, w swojej placówce pocztowej na terenie miasta Ruda Śląska. 14. Szacowana ilość przesyłek w okresie trwania umowy określona jest załączniku cenowym stanowiącym dodatek nr 2 a do SIWZ Część II - świadczenie usług pocztowych na terenie kraju ( poza terenem miasta Ruda Śląska), i zagranicą 1. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług pocztowych od poniedziałku do piątku w godzinach od 13-15. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego w przypadku, gdy odległość od tej siedziby do siedziby placówki pocztowej Wykonawcy przekracza 1 km. W przypadku gdy odległość miedzy siedzibami stron umowy nie przekracza tej odległości ,Zamawiający sam dostarczy przesyłki pocztowe do siedziby placówki pocztowej Wykonawcy do nadania. 2. Zapisy w pkt 2 - 13 szczegółowego opisu zamówienia cześć I stosuje się wprost. 3. Szacowana ilość przesyłek w okresie trwania umowy określona jest załączniku cenowym stanowiącym dodatek nr 2 a do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach