Przetargi.pl
świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu pn. Mazurski wilk przedsiębiorczości

Starostwo Powiatowe w Piszu ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 425 47 00 , fax. 087 425 46 51
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piszu
    ul. Warszawska 1 1
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 425 47 00, fax. 087 425 46 51
    REGON: 79067300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu pn. Mazurski wilk przedsiębiorczości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia: świadczenie usług personelu związanych z wykonywaniem obowiązków przewidzianych przy realizacji projektu pn. Mazurski wilk przedsiębiorczości. 2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) usługi dotyczące personelu i listy płac 79631000-6, 2) zapewnianie usług personelu 79610000-3, 3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług personelu wchodzącego w skład kadry projektu związanych z wykonywaniem określonych obowiązków w projekcie pn. Mazurski wilk przedsiębiorczości realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) CZĘŚĆ I zamówienia - pełnienie funkcji Koordynatora projektu, 2) CZĘŚĆ II zamówienia - pełnienie funkcji Asystenta koordynatora projektu, 3) CZĘŚĆ III zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty ds. dotacji i wsparcia pomostowego, 4) CZĘŚĆ IV zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty ds. szkoleń, 5) CZĘŚĆ V zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty ds. finansowych, 6) CZĘŚĆ VI zamówienia - pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w Piszu, 7) CZĘŚĆ VII zamówienia - pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w Giżycku, 8) CZĘŚĆ VIII zamówienia - pełnienie funkcji Doradcy zawodowego w Węgorzewie, 9) CZĘŚĆ IX zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Piszu, 10) CZĘŚĆ X zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Giżycku, 11) CZĘŚĆ XI zamówienia - pełnienie funkcji Specjalisty ds. rekrutacji w Węgorzewie, 12) CZĘŚĆ XII zamówienia - pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków - typ I, 13) CZĘŚĆ XIII zamówienia - pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków - typ II, 14) CZĘŚĆ XIV zamówienia - pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków - typ III, 15) CZĘŚĆ XV zamówienia - pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków - typ IV, 16) CZĘŚĆ XVI zamówienia - pełnienie funkcji Członka Komisji Oceny Wniosków - typ V. 5. Kadra wybrana w ramach postępowania będzie odpowiedzialna za realizację celu głównego projektu, którym jest rozwój przedsiębiorczości na obszarze powiatów węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego, zwany w dalszej części WGP w okresie od lutego 2013 r. do czerwca 2015 r. poprzez udzielenie bezzwrotnego wsparcia dla 102 osób bezrobotnych będących w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy, spośród których 88 osób założy działalność gospodarczą. 6. Cel projektu będzie realizowany poprzez: 1) uzyskanie do czerwca 2014 r. podstawowej wiedzy potwierdzonej zaświadczeniem potrzebnej do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej przez 97 osób spośród 102 osób bezrobotnych z powiatu węgorzewskiego, giżyckiego i piskiego, 2) udzielenie wsparcia finansowego i doradczego do czerwca 2015 r. dla 88 spośród 102 osób bezrobotnych z WGP rozpoczynających działalność gospodarczą. 7. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego lub miejscu przez niego wskazanym przez czas trwania umowy, w dni powszednie z wyłączeniem niedziel i świąt, również w godzinach popołudniowych. 8. Zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę. 9. Zamawiający zgodnie z art. 83 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych określa, iż jeden wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie na dwie CZĘŚCI zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach