Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania - 2016 rok

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 75-235 Koszalin, ul. Leonida Telgi 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 316 03 27
  • Data zamieszczenia: 2015-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Leonida Telgi 4 4
    75-235 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 316 03 27
    REGON: 36024726200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania - 2016 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania starszych i niepełnosprawnych podopiecznych Domu Pomocy Społecznej w Koszalinie. Świadczeniobiorcami będą mieszkańcy miasta Koszalina. Usługi będą świadczone na terenie miasta Koszalina, w dni robocze oraz dni wolne od pracy i święta, w godzinach ustalonych z podopiecznymi. W przypadku osób samotnych i obłożnie chorych przewiduje się świadczenie usług trzy razy dziennie, w zależności od potrzeb, także w godzinach wieczornych, nie później niż do godz.18:00. Przedmiot zamówienia obejmuje czynności: Usługi pielęgnacyjne: 1. dbanie o higienę podopiecznego, pomoc przy myciu, kąpielach i ubieraniu, 2. pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, 3. pomoc przy zmianie pozycji u podopiecznych leżących, 4. podawanie posiłków, karmienie, 5. zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzeń. Usługi gospodarcze: 1. zakup artykułów spożywczych i innych, potrzebnych w gospodarstwie domowym - w najbliższej okolicy, 2. przygotowanie posiłków/ dostarczanie obiadu, 3. zmiana bielizny pościelowej, 4. utrzymanie w czystości naczyń stołowych, 5. sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, 6. bieżące porządki w pokoju, w którym stale przebywa podopieczny, 7. pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży podopiecznego, 8. zanoszenie odzieży do pralni - w uzasadnionych przypadkach, 9. palenie w piecu, przynoszenie opału. Inne: 1. załatwianie spraw urzędowych, w tym: dokonywanie opłat w imieniu podopiecznego - w najbliższej okolicy, 2. kontakt z pracownikami służby zdrowia, zamawianie wizyt lekarskich i realizowanie recept, przygotowanie leków zgodnie z zaleceniami lekarza, 3. podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań, np. dostarczanie prasy i książek, czytanie podopiecznemu, spacery, zachęcanie do kontaktów sąsiedzkich. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację ok. 23 400 godzin usług (przez godzinę usług należy rozumieć godzinę zegarową = 60 minut), tj. ok. 20 916 godz. w dni robocze i ok. 2 484 godz. w dni wolne od pracy i święta dla ok 80 środowisk. Godzina usługi oznacza rzeczywisty czas wykonania usługi i nie obejmuje czasu dotarcia do podopiecznego, ani czasu niezbędnego dla przejścia pomiędzy środowiskami. Zamawiający przewiduje realizację średnio 1950 godzin miesięcznie. Podana ilość jest ilością szacunkową. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane godziny usług. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zakresu zamówienia o ilość świadczonych godzin, w szczególności w sytuacji zwiększenia ilości środowisk, bez dodatkowego wynagrodzenia, ale nie więcej niż o 15%, tj. do 3510 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: potencjał osobowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach