Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125a
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 484 82 94 , fax. 91 484 80 55
  • Data zamieszczenia: 2016-02-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    ul. Ku Słońcu 125a 125a
    71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 484 82 94, fax. 91 484 80 55
    REGON: 36300958600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie obiektów będących w zarządzaniu Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie. Wykaz lokalizacji wszystkich obiektów, dla których będzie świadczona usługa wraz z ich wyposażeniem w pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów komunalnych, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. CPV 90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 2. Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłączenie przez przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalność regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasto Szczecin, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) wyposażenie obiektów w pojemniki i/lub kontenery przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Szczecin, 2) utrzymanie pojemników i/lub kontenerów w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, 3) odbiór zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, zgromadzonych w pojemnikach lub kontenerach, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w ilości szacunkowej 2100 m?, 4) odbiór odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny w pojemnikach lub kontenerach, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w ilości szacunkowej 9,4 m?, obejmujących: a) szkło, w tym opakowania szklane, z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach - o kodzie 20 01 02, b) tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach, gabarytowych odpadów z tworzyw sztucznych, zderzaków samochodowych - o kodzie 20 01 39, 5) transport i przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacjach zastępczych, określonych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018 -2023, 6) transport i przekazanie selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 7) sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości i dokumentów przewidzianych w obrocie odpadami dotyczących odpadów odebranych od Zamawiającego oraz przekazywanie tych informacji w odpowiedniej formie na drukach ustawowych uprawnionym organom nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, opon i pozostałych frakcji odpadów nie wymienionych w pkt.3. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojemników, kontenerów i wywozu odpadów zgodnie z częstotliwością podaną w załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania godzin odbioru odpadów do godzin funkcjonowania poszczególnych obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian tj. zmniejszenia lub zwiększenia pojemności, ilości pojemników/kontenerów oraz zmian dotyczących częstotliwości wywozu pojemników/kontenerów. 8. W przypadku powyższych zmian dotyczących zwiększenia ilości pojemników/kontenerów Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia danego obiektu w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego. 9. W przypadku powyższych zmian dotyczących zmniejszenia ilości pojemników/kontenerów Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania z obiektu pojemnika z zawartością i zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych w terminie zgodnym z cyklem odbioru przewidzianego harmonogramem, jednak nie dłużej niż 7 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ewidencji odbioru i zagospodarowania odpadów odebranych z Zakładu Usług Komunalnych, zgodnie z przepisami prawa oraz udostępnianie danych objętych ewidencją Zamawiającemu lub na żądanie. 12. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających informacje o łącznej objętości poszczególnych rodzajów odpadów odebranych w ramach realizacji umowy z wyszczególnieniem zmieszanych odpadów komunalnych oraz poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny. Sprawozdanie to Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury. 13. Podmiot realizujący usługę w całym okresie obowiązywania umowy gwarantuje odpowiedni stan techniczny i sanitarny pojazdów i pojemników. Dla właściwej realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni odpowiednią ilość obsługi, środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu usługi. 14. Wykonawca wyposaża własnych pracowników realizujących przedmiot zamówienia w odzież ochronną z logo firmy. 15. W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 16. Rozliczenie wynagrodzenia za świadczenia usługi odbywa się oddzielnie dla każdego obiektu w ramach Umowy, w cyklu miesięcznym. Wykonawca będzie wystawiał fakturę za odbiór odpadów z wyszczególnieniem poszczególnych obiektów, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905130006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach