Przetargi.pl
Świadczenie usług odbioru do utylizacji mienia z nieruchomości budynkowych (opróżnianie lokali) będących w zarządzaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbioru do utylizacji mienia z nieruchomości budynkowych (opróżnianie lokali) będących w zarządzaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług odbioru do utylizacji mienia z nieruchomości budynkowych będących w zarządzaniu Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Poprzez usługę odbioru do utylizacji należy rozumieć usunięcie z lokalu lub pomieszczenia (lokal mieszkalny, socjalny lub użytkowy, pomieszczenie tymczasowe, strych, piwnica lub pomieszczenie gospodarcze np. komórka), wskazanych przez Zamawiającego ruchomości (takich jak np.: meble, wyposażenie, urządzenia, sprzęty, stara odzież, złom, makulatura lub inne) i wywiezienie ich do Gminnego Punktu Zbierania Odpadów lub innego miejsca prawem dopuszczonego. 2. W zakresie usługi odbioru do utylizacji Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: a) opróżnienia zawartości mebli, szafek, półek, itp., b) demontażu mebli i wyposażenia, c) segregacji mienia (tj. plastik, metal, papier, sprzęt RTV i AGD itp.), d) wyniesienia i wywozu mienia przeznaczonego do utylizacji, e) posprzątania lokalu po wszystkich czynnościach (omiecenie pomieszczeń), f) zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia (tj. np.: kontenera na odpady, gdy jego podstawienie Wykonawca uzna za niezbędne do wykonania zlecenia; samochodu skrzyniowego do wywozu odpadów, worki na odpady, ubrania robocze dla osób wykonujących zlecenie, itp.). Wykonawca zobowiązuje się także do: a) wykonywania niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z najwyższą starannością, przestrzegając zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a pracownicy/osoby faktycznie realizujące zlecenie powinny być w tym zakresie przeszkolone, b) stałej kontroli jakości świadczonych przez siebie usług, c) zapewnienia kontaktu z Zamawiającemu za pośrednictwem telefonu/faxu/e-maila  i pozostawania do jego dyspozycji  w dni robocze. 3. W planowanym okresie obowiązywania umowy liczba lokali lub pomieszczeń, z których konieczne będzie świadczenie usługi wyniesie od 60 do 100 lokali/pomieszczeń. Maksymalna ich wielkość to ok. 200 m², minimalna ok. 4 m², a średnia 50 m². Powierzchnia, z której konieczne będzie świadczenie usługi wahać się będzie od 40-100% powierzchni lokalu lub pomieszczenia. Zamawiający przewiduje, następujące ilości powierzchni z której konieczne będzie świadczenie usługi: a) minimalna ilości powierzchni – 3.500 m2 ; b) maksymalna ilości powierzchni – 5.000 m2 . 4. UWAGA!!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI, w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia ilości powierzchni objętych usługą. Zamawiający określił w pkt 3 lit. a i b minimalną i maksymalną ilość powierzchni lokali i/lub pomieszczenia/eń. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe liczbę lokali lub/i pomieszczeń, w których konieczne będzie świadczenie usługi utylizacji mienia, oraz wykorzystania całej kwoty wynikającej z zamówienia gwarantowanego. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie cena ofertowa, która będzie wynikała z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto za 1 m2 powierzchni, z którego będzie wykonywana usługa i maksymalnych ilości powierzchni, powiększoną o podatek VAT. 5. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. 6. Każdorazowa realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie przekazanego Wykonawcy (faksem/e – mailem), z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, pisemnego zlecenia – „Zlecenie wykonania usługi ...” (załącznik nr 1 do wzoru umowy). Zlecenie zawierać będzie co najmniej: a) miejsce wykonania usługi i jej zakres obejmujący wskazanie metrażu z jakiego ma być wykonana usługa odbioru mienia do utylizacji, b) termin realizacji usługi, uwzględniający rodzaj i wielkość planowanej do realizacji usługi, c) ustalone przez strony wynagrodzenie za usługę. Pojedyncze zlecenie może obejmować jedną lub więcej nieruchomości, jednakże Zamawiający przy zlecaniu usługi z więcej niż jednego adresu przedłuży odpowiednio termin jego realizacji (min 8 godzin na każde 50 m2 zlecenia). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98392000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach