Przetargi.pl
Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Bojszowy

Gmina Bojszowy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2189366, 2189183 , fax. 032 2189071
  • Data zamieszczenia: 2015-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojszowy
    ul. Gaikowa 35 35
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    tel. 032 2189366, 2189183, fax. 032 2189071
    REGON: 27053302300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojszowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Bojszowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU UMOWY 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne. 2. W okresie realizacji umowy Wykonawca: 2.1 odbierze i zagospodaruje odpady komunalnych z terenu gminy Bojszowy ze wszystkich nieruchomości określonych w załączniku nr 1 do opz w przewidywanej ilości ok 422,01 Mg, w tym: a/ odpady komunalne zmieszane - 270 Mg b/ odpady biodegradowalne i zielone - 162 Mg c/ szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe - 55 Mg d/ przeterminowane leki - 0,01 Mg e/ inne od w/w odpady odbierane w PSZOK - 5 Mg 2.2 będzie dostarczał właścicielom nieruchomości worki podczas odbioru odpadów na zasadzie wymiany tj. zabrania zapełnionego worka z poszczególną frakcją odpadów i pozostawieniem nowego worka (te same worki nie mogą być wielokrotnie wykorzystywane). Miesięczna ilość worków w sztukach: - ok. 2950 - papier i tektura; - ok. 2990 - tworzywa sztuczne; - ok. 2000 - metal; - ok. 2950 - szkło; - ok. 20600 - odpady biodegradowalne i zielone. a/ worki polietylenowe PE-HD o pojemności 120l i grubości zapewniającej wytrzymałość zarówno na przebicie jak i rozciąganie dostosowanej do rodzaju odpadów, przezroczyste lub półprzezroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości. b/ kolory oraz napisy na workach: - odpady z papieru i tektury oraz odpady opakowaniowe z papieru i tektury zbiera się do worków w kolorze niebieskim, oznaczonych napisem PAPIER I TEKTURA, - odpady ze szkła oraz odpady opakowaniowe ze szkła zbiera się w workach w kolorze zielonym, oznaczonych napisem SZKŁO, - odpady z metali zbiera się do worków w kolorze czerwonym oznaczonych napisem METAL, - odpady z tworzyw sztucznych oraz odpady wielomateriałowe zbiera się do worków w kolorze żółtym oznaczonych napisem PLASTIK, - odpady ulegające biodegradacji i zielone zbiera się do worków w kolorze brązowym, oznaczonych napisem BIO, Szczegółowy wykaz nieruchomości wraz z ilością osób zamieszkałych oraz maksymalną liczbą worków, które należy odbierać i pozostawiać na zasadzie wymiany na poszczególnych nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałe zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy /pod warunkiem podpisania umowy o przetwarzaniu danych osobowych/. 2.3 odbierze i zagospodaruje przeterminowane leki pochodzące z gospodarstw domowych zbierane w aptekach wskazanych w załączniku nr 2 oraz zaopatrzy te apteki w specjalistyczne pojemniki. 2.4 odbierze i zagospodaruje zużyte baterie pochodzące z gospodarstw domowych zbierane w miejscach publicznych i placówkach oświatowych wskazanych w załączniku nr 2 oraz zaopatrzy te placówki w specjalistyczne pojemniki. 3. Dane dotyczące ilości odpadów komunalnych odebranych z terenu gminy Bojszowy w 2014 r. - załącznik nr 3. 4. Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do odbioru i zagospodarowania odpadów zmieszanych oraz odpadów budowlanych i rozbiórkowych, ponad ilości uwzględnione w obowiązujących przepisach prawa miejscowego, na odrębne zlecenie Zamawiającego, zgodnie z zapisami aktualnie obowiązującej uchwały w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi. II. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1. Organizacja zbiórki odpadów komunalnych. Zbiórka odpadów komunalnych musi odbywać się z podziałem na następujące frakcje: 1.1 odbierane bezpośrednio z nieruchomości: a/ odpady komunalne zmieszane, b/ papier i tektura, c/ tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, d/ metal, e/ szkło, f/ odpady biodegradowalne i zielone, 1.2 odbierane w PSZOK: a/ papier i tektura, b/ tworzywa sztuczne (w tym opakowania wielomateriałowe), c/ szkło, d/ metal, e/ odpady wielkogabarytowe, f/ zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, g/ chemikalia, h/ farby i rozpuszczalniki, i/ zużyte baterie i akumulatory, j/ zużyte opony, k/ przeterminowane leki, l/ świetlówki; 1.3 odbierane w innych punktach /aptekach, miejscach publicznych, placówkach oświatowych /: a/ przeterminowane leki, b/ zużyte baterie; 1.4 odbierane na odrębne zlecenie odpady budowlane i rozbiórkowe; 1.5 Wykonawca zobowiązany jest do odebrania wszystkich odpadów znajdujących się w miejscach gromadzenia, umieszczonych w pojemnikach i workach, zgodnie z następującymi limitami: a/ dla nieruchomości zamieszkałej przez 1-3 osoby: - w przypadku prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów : jeden pojemnik o pojemności 120 l na odpady zmieszane, po jednym worku 120 l na papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal, odpady biodegradowalne; - w przypadku oddawania odpadów wyłącznie jako zmieszane: dwa pojemniki o pojemności 120 l lub jeden pojemnik o pojemności 240 l b/ dla nieruchomości zamieszkałej przez 4-6 osób: - w przypadku prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów : dwa pojemniki o pojemności 120 l lub jeden pojemnik 240 l na odpady zmieszane, po dwa worki 120 l na papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal, odpady biodegradowalne; - w przypadku oddawania odpadów wyłącznie jako zmieszane: trzy pojemniki o pojemności 120 l lub jeden pojemnik 240 l i jeden pojemnik 120 l c/ dla nieruchomości zamieszkałej przez więcej niż 6 osób: - w przypadku prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów : trzy pojemniki o pojemności 120 l lub jeden pojemnik 240 l i jeden pojemnik 120 l na odpady zmieszane, po trzy worki 120 l na papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal, odpady biodegradowalne; - w przypadku oddawania odpadów wyłącznie jako zmieszane: cztery pojemniki o pojemności 120 l lub dwa pojemniki o pojemności 240 l; d/ dla każdej nieruchomości zamieszkałej bez względu na liczbę osób: - po cztery worki na odpady zielone. 1.6 Odpady komunalne zmieszane (w pojemnikach) oraz odpady zbierane w sposób selektywny (w workach) należy odbierać bezpośrednio z miejsc gromadzenia odpadów zlokalizowanych na terenie nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w godzinach od 6:00 do 22:00. 2. Odbiór odpadów komunalnych z następującą częstotliwością: 2.1 zmieszane odpady komunalne: a/ z nieruchomości zamieszkałych - dwa razy w miesiącu z zachowaniem dwutygodniowego odstępu pomiędzy kolejnymi terminami odbioru, b/ z pozostałych nieruchomości - minimum jeden raz w miesiącu; 2.2 odpady komunalne selektywnie zbierane w workach: a/ papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal - jeden raz w miesiącu b/ odpady biodegradowalne i zielone - dwa razy w miesiącu. 3. Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych - PSZOK. 3.1 Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych znajduje się w Bojszowach przy ul. Gościnnej (teren sąsiadujący z oczyszczalnią ścieków) i zajmuje powierzchnię 1767 m2. 3.2 PSZOK stanowi teren zamknięty /ogrodzony, oświetlony, monitorowany/, posiada nieprzepuszczalną utwardzoną powierzchnię z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji sanitarnej. Obiekt posiada pomieszczenie socjalne dla obsługi oraz garaż blaszany - magazyn zamknięty na odpady problemowe. 3.3 Punkt czynny będzie w godz. 7.00- 20.00 od poniedziałku do soboty za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi punktu w w/w godzinach. 3.5 Wykonawca, na czas realizacji zamówienia podpisze umowę dzierżawy terenu, na którym znajduje się PSZOK. Stawka miesięczna dzierżawy 1 m2 terenu PSZOK wynosi 2 zł netto. 3.6 Wykonawca wyposaży PSZOK w następujące urządzenia: a/ pojemniki, kontenery, boksy, wiaty dostosowane do gromadzenia odpadów wymienionych w punkcie 1.2 części II Opisu Przedmiotu Zamówienia. 3.7 Wykonawca będzie prowadził rejestr odpadów odbieranych w PSZOK zawierający: a/ adres nieruchomości, z której pochodzą odpady, b/ rodzaj odebranych odpadów z danej nieruchomości, 3.8 Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia PSZOK w terminie do dnia 01.07.2015r. 4. Transport odpadów: 4.1 transport odpadów powinien odbywać się samochodami specjalistycznymi i samochodami ciężarowymi, spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, odpadów zebranych w sposób selektywny do właściwych instalacji do odzysku lub unieszkodliwiania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm./, a odpadów zmieszanych oraz odpadów ulegających biodegradacji do regionalnych instalacji określonych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Województwa Śląskiego - pozwalających zapewnić takie zagospodarowanie odpadów komunalnych, które umożliwi uzyskanie poziomów, o których mowa w pkt 5.5 części II opisu przedmiotu zamówienia, 4.2 zabrania się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 4.3 transport powinien być zorganizowany zgodnie z postanowieniami art. 24 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm./ oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 5. Zagospodarowanie odpadów: 5.1 Zagospodarowanie odpadów winno odbywać się zgodnie z zasadami gospodarki odpadami, określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. odpadach (Dz.U. z 2013r., poz. 21 z późn.zm.) zgodnie z art. 27 ust. 3 cytowane ustawy odpowiedzialność za gospodarowanie odpadami, z chwilą ich przekazania, przechodzi na następnego posiadacza odpadów, 5.2 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji recyklingu, odzysku, przygotowania do ponownego użycia i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zgodnie z zasadą ochrony życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i z zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm./. Wybór instalacji musi być uzasadniony odległością, ofertą cenową oraz rozwiązaniami technologicznymi, które będą korzystne ekonomicznie oraz zapewnią dotrzymanie odpowiednich poziomów recyklingu, odzysku i ponownego użycia, 5.3 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych do instalacji recyklingu, odzysku, przygotowania do ponownego użycia i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, zgodnie z zasadą ochrony życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i z zasadą bliskości, o których mowa w ustawie z 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm./, 5.4 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z zasadą ochrony życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, z hierarchią sposobów postępowania z odpadami i z zasadą bliskości, o której mowa w ustawie z 14 grudnia 2012r. o odpadach /Dz.U. z 2013r., poz. 21 z poźn. zm./. Wybór regionalnej instalacji musi być uzasadniony odległością, ofertą cenową oraz rozwiązaniami technologicznymi, które będą korzystne ekonomicznie oraz zapewnią dotrzymanie odpowiednich poziomów recyklingu i odzysku, a także przyczynią się do ograniczenia masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, 5.5 Wykonawca bierze odpowiedzialność, zgodnie z art. 3b i 3c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. 2013 poz. 1399z późn. zm./, za to, że : a/ zagospodarowanie odpadów będzie odbywało się w instalacji zapewniającej redukcję odpadów komunalnych ulegających biodegradacji oraz Wykonawca osiągnie wymagane prawem ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. 2013 poz. 1399 z późn. zm./, b/ osiągnie wymagane prawem poziomy recyklingu i przygotowania do ponownego użycia i odzysku odpadów zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. 2013 poz. 1399z późn. zm./. 6. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. 6.1 przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów /do 10 dnia następnego miesiąca/ w formie pisemnej na dziennik podawczy zawierających informacje o: a/ właścicielach, którzy nie dopełniają obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych - zgodnie z art. 9f ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013.1399 z późn. zm.), b/ o adresach nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego, c/ o odpadach odbieranych w PSZOK /zgodnie z rejestrem, o którym mowa w punkcie 3.7/; 6.2 przekazywanie Zamawiającemu zgodnie z art. 9n i 9na ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: a/ półrocznego sprawozdania podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do końca miesiąca następującego po każdym półroczu, w formie pisemnej na dziennik podawczy, b/ rocznego sprawozdania prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, w formie pisemnej, na dziennik podawczy. 6.3 prowadzenie ewidencji odpadów w zakresie wynikającym z przepisów ustawowych i aktów wykonawczych; ponadto zamawiający wymaga, by wykonawca prowadził analogiczną ewidencję również w sytuacji, gdy transportującym i przyjmującym odpady do odzysku lub unieszkodliwiania w instalacji jest ten sam posiadacz. 6.4 okazania na każde wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów: a/ recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, b/ recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami odpadów budowlanych i rozbiórkowych, c/ ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 7. Opracowanie Harmonogramu Usług 7.1 Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu ostateczny Harmonogram Usług /po konsultacjach z Zamawiającym/ w terminie 2 dni roboczych od zawarcia umowy, spełniający minimum wymagania określone dla Wstępnego Harmonogramu: a/ Elementem Wstępnego Harmonogramu Usług będą Zestawienia Trasowe /tzw. trasówki/, w tym dni i przybliżone godziny przejazdu przez poszczególne nieruchomości, miejsca rozpoczęcia i zakończenia dniówki. b/ Wstępny Harmonogram Usług winien być opracowany w cyklu miesięcznym, zawierającym terminy odbioru odpadów zmieszanych, zbieranych selektywnie /papieru i tektury, szkła, tworzyw sztucznych, metalu, odpadów biodegradowalnych i zielonych/. c/ Trasówki muszą być opracowane w taki sposób, aby każdy pojazd do zbiórki odpadów był optymalnie wykorzystany, ale nie przeciążony /z uwzględnieniem przepisów o dopuszczalnej masie całkowitej/. d/ Wstępny Harmonogram Usług powinien uwzględniać utrudnienia występujące na danym obszarze, takie jak /lecz nie ograniczając się do nich) wąskie drogi, ślepe ulice, inne problemy z dojazdem do punktów odbioru odpadów itp. 7.2 Zamawiający ma prawo do bieżącego zgłaszania uwag i zastrzeżeń do Harmonogramu Usług. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia stosownych zmian w Harmonogramie Usług po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, najpóźniej w ciągu 2 dni od otrzymania uwag i zastrzeżeń. 7.3 W przypadku, gdy wyniknie potrzeba jakichkolwiek zmian w Harmonogramie Usług /w tym w Zestawieniach Trasowych/, Wykonawca zobowiązany jest poinformować wcześniej Zamawiającego i uzyskać jego zgodę. 7.4 Wykonawca ma obowiązek przekazania właścicielowi nieruchomości informacji o terminie odbierania odpadów w formie wydruku przed pierwszym odbiorem odpadów /informacja musi być zgodna z Harmonogramem Usług/. Informacja powinna zostać także umieszczona na stronie internetowej Wykonawcy. W przypadku zmiany Harmonogramu Usług, Wykonawca ma obowiązek aktualizować informację o terminie odbierania odpadów i przekazywać ją właścicielom nieruchomości. III. OBOWIĄZKI WYKONAWCY W ZAKRESIE SPOSOBU REALIZACJI PRZEDMIOTU UMOWY: 1. W zakresie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca ma obowiązek: 1.1 wykonywać przedmiot umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy do niezbędnego minimum, 1.2 porządkować teren zanieczyszczony odpadami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru i zagospodarowania odpadów, 1.3 niezwłocznie naprawiać lub ponosić wg wyboru Zamawiającego koszty naprawy szkody wyrządzonej podczas wykonywania usług wywozu odpadów komunalnych w Gminie /np. uszkodzenia chodników itp./, 1.4 dokonywać odbioru i transportu odpadów komunalnych również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy za wyjątkiem sytuacji, które są wynikiem świadomych działań właściciela nieruchomości. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. W zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca winien: 3.1 dysponować specjalistycznymi jednostkami transportowymi z zainstalowanymi nadajnikami GPS /do systemu monitoringu/ umożliwiającymi śledzenie trasy pojazdu wraz z programem do odczytu danych, w tym: a/ co najmniej 4 samochodami - śmieciarkami bezpylnymi do odbioru odpadów gromadzonych w pojemnikach o pojemności od 120 l do 1100 l, w tym co najmniej 1 samochodem specjalistycznym wyposażonym w urządzenie do ważenia oraz mycia i dezynfekcji pojemników, b/ co najmniej 2 samochodami o zabudowie bramowej o ładowności min. 10 Mg każdy, c/ co najmniej 2 samochodami do odbierania odpadów gromadzonych selektywnie; 3.2 czytelnie oznaczyć swoją nazwą oraz numerem telefonu wszystkie pojazdy wykorzystywane w ramach świadczenia usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905131007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 25.06.2015r. do godz. 12:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a/ w pieniądzu, b/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ w gwarancjach bankowych, d/ w gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2014r., poz. 1804/. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto nr 83 8435 0004 0000 0000 6129 0012 z adnotacją: -Wadium - nr sprawy: ZP.271.4.2015 - Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 25.06.2015r. do godz. 11:45 w siedzibie Zamawiającego, adres: Urząd Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy - pok. Nr 8. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty, a jedynie ich kopie. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, bez potwierdzenia tych okoliczności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojszowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach