Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W SIEDZIBACH PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO

Prokuratura Okręgowa w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. gen. K. Pułaskiego 26
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5628600 , fax. 087 5677888
  • Data zamieszczenia: 2016-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Suwałkach
    ul. gen. K. Pułaskiego 26 26
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5628600, fax. 087 5677888
    REGON: 00056972800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W SIEDZIBACH PROKURATUR OKRĘGU SUWALSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26 oraz na przyległym placu. Utrzymanie czystości i porządku ciągów komunikacyjnych na terenie placu przyległego i wejścia do budynku stanowiącego siedzibę Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach ul. Pułaskiego 26. 2) Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Sejnach ul. Konarskiego 23 i utrzymanie czystości i porządku przy wejściu do siedziby i wokół budynku.. 3) Ochrona osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę Prokuratury Rejonowej w Augustowie ul. 3 Maja 43 i utrzymanie czystości i porządku przy wejściu do siedziby. 4) Ochrona będzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (j.t.: Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z późn. zm.). 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : w Prokuraturze Okręgowej i Rejonowej w Suwałkach Ochrona osób i mienia znajdujących się w budynku oraz na przyległej posesji w formie bezpośredniej ochrony fizycznej; czas trwania ochrony bezpośredniej - w dni urzędowania (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 15:00 do 21:00 oraz w soboty w godzinach od 8:00 do 15:00. W pozostałym czasie (z wyłączeniem godzin urzędowania) ochrona będzie realizowana w formie monitoringu podłączonego do systemu Wykonawcy i reagowania na sygnały dozoru elektronicznego przez zmotoryzowaną grupę natychmiastowego działania Wykonawcy. Bezpośrednia ochrona fizyczna winna być realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, a w przypadku wystąpienia zagrożenia winna nastąpić interwencja zmotoryzowanej grupy natychmiastowego działania Wykonawcy. Powiadomienie o zdarzeniu powinno spowodować przybycie zmotoryzowanej grupy natychmiastowego działania maksymalnie do 10 minut od zajścia zdarzenia. W przypadku wystąpienia konieczności wejścia do budynku pracowników Zamawiającego w czasie, gdy będzie on objęty ochroną w formie monitoringu, winien nastąpić przyjazd zmotoryzowanej grupy natychmiastowego działania Wykonawcy na telefoniczne wezwanie pracownika Zamawiającego. Utrzymanie czystości i porządku terenów przyległych: (na łączną powierzchnię terenów zewnętrznych w ilości 4 051 m2 składa się: terenów zielonych 1 570 m2 i terenów utwardzonych 2 481 m2 ) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo także odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągów komunikacyjnych (pieszych i samochodowych) na całym placu przyległym oraz wejścia do budynku (schodów i podjazdu dla niepełnosprawnych), w taki sposób aby zapewnić stałą dostępność całego parkingu i chodników. - utrzymywanie zieleńców wokół budynku (koszenie trawy minimum 1 raz w tygodniu, pielęgnacja trawników z podlewaniem i nawożeniem, podlewanie oraz nawożenie drzewek i krzewów w łącznej ilości 97 szt.); Wykonawca usługi sprzątania, utrzymywania zieleńców i odśnieżania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków (w tym m.in. nawozów, środków ochrony roślin i innych koniecznych środków chemicznych) oraz własnego sprzętu. w Prokuraturze Rejonowej w Sejnach Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania: w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 18:00, od wtorku do piątku: w godzinach od 7:30 do 15:30. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Utrzymanie czystości i porządku przy wejściu i wokół budynku: (łączna powierzchnia terenów zewnętrznych 160 m2) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągu komunikacyjnego dla pieszych i samochodów przy wejściu do budynku (130 m2) - utrzymanie w czystości ciągu komunikacyjnego na parterze budynku; - utrzymanie czystości terenu za budynkiem (30 m2) Wykonawca usługi sprzątania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu. w Prokuraturze Rejonowej w Augustowie Ochronę osób i mienia znajdujących się w pomieszczeniach stanowiących siedzibę jednostki ; czas trwania ochrony- w dni urzędowania: w poniedziałek w godzinach od 7:30 do 18:00, od wtorku do piątku: w godzinach od 7:30 do 15:30. Ochrona winna być realizowana jednoosobowo przez kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. Utrzymanie czystości i porządku przy wejściu do budynku: (łączna powierzchnia terenów zewnętrznych 30 m2 w tym: terenów zielonych 3 m2 terenów utwardzonych 27 m2 ) - utrzymywanie w czystości , a w okresie zimowym dodatkowo odśnieżanie i posypywanie piaskiem ciągu komunikacyjnego dla pieszych przy wejściu do budynku (w tym schodów). - pielęgnacja trawnika z podlewaniem; - utrzymanie w czystości ciągu komunikacyjnego na parterze budynku; - obsługa platformy schodowej dla niepełnosprawnych. Wykonawca usługi sprzątania wykonywać będzie przy użyciu własnych środków i własnego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach