Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONIARSKICH

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, Nowe Sady 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 42 27-23-450 , fax. (+48) 42 27-23-451
  • Data zamieszczenia: 2023-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    Nowe Sady 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (+48) 42 27-23-450, fax. (+48) 42 27-23-451
    REGON: 100124868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONIARSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OCHRONA STACJONARNA OBIEKTÓW ŁZUKKONWOJOWANIE I PRZEWÓZ WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium- w zakresie cz. I zamówienia.2. Kwota żądana tytułem wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 8.000,00 (osiem tysięcy) złotych.3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert i utrzymuje je do końca terminu związania ofertą.4. W przypadku przedłużenia terminu związania ofertą konieczne jest jednoczesne przedłużenie okresu ważności wadium, albo - jeśli nie jest to możliwe- wniesieniem nowego wadium, na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wniesione, wg wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku poniższych formach:a) pieniądzu – w takim przypadku żądana kwota podlega wpłacie na rachunek bankowy Zamawiającego, wskazany w cz. I SWZ.b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, tj. innej formie niż w pieniądzu wskazanej w punktach b),c) i d) - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.8. Zamawiający dokona zwrotu Wykonawcy wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia:a) upływu terminu związania ofertą; lub:b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; lub:c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający, niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku, zwraca wadium Wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;b) którego oferta została odrzucona;c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:a) posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995). - dla części I zamówienia - posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie konwojowania zgodnie ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1995). - dla części II zamówienia.2. Warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj.: dla części I zamówienia na sumę min. 1.000.000,00 złotych, zaś dla części II na sumę min. 120.000,00 złotych.Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.3. Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:a) ​doświadczenieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże należyte wykonanie i prawidłowe ukończenie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdej części zamówienia, tj.:DLA CZĘŚCI I: co najmniej 2 usług związanych z ochroną obiektów i budynków, z których każda trwała nieprzerwanie 12 miesięcy, a wartość każdej umowy wynosiła min. 300.000,00 złotych.DLA CZĘŚCI II: co najmniej 2 usług związanych z konwojowaniem i przewozem wartości pieniężnych, z których każda trwała nieprzerwanie 12 miesięcy.b) dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w postaci:- posiadania przydziału częstotliwości radiowej i zezwolenia na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych – DOT. KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA,-posiadania odpowiedniego sprzętu przystosowanego do wykonywania czynności określonych przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 roku w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne – DOT. CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA.c) dysponowanie potencjałem osobowym – osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia w postaci:- pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony osób i mienia do realizacji usługi w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, w ilości niezbędnej do należytego wykonania usługi – DOT. CZĘŚCI II ZAMÓWIENIA;- pracowników ochrony (wytypowanych do świadczenia usługi) łącznie z osobami na ewentualne zastępstwo, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę;- Grupy Patrolowo – Interwencyjnej* - DOT. CZĘŚCI I ZAMÓWIENIA.*UWAGA: Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia dotyczącej wykonywania zadań należących do Grupy Patrolowo – Interwencyjnej, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował własną Grupą Patrolowo – Interwencyjną.2. Postanowienia uzupełniające1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach