Przetargi.pl
Świadczenie usług naprawy sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-959 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8530920
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
    ul. Św. Marcin 46/50 46/50
    60-959 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8530920
    REGON: 01251326200346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług naprawy sprzętu komputerowego użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy sprzętu komputerowego ( drukarki, serwery, macierze, ups-y, zestawy komputerowe, terminale, itp.) użytkowanego w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówkach terenowych na terenie województwa wielkopolskiego. 2.Wykaz sprzętu komputerowego objętego naprawą wraz z miejscem jego użytkowania zawiera załącznik nr 1 do umowy. 3.W zakres świadczonych usług serwisowych wchodzą następujące czynności : a)diagnostyka awarii wraz z naprawą i wymianą uszkodzonych części ( podzespołów) sprzętu komputerowego ( drukarki, serwery, ups-y, zestawy komputerowe, terminale) b)bezpłatne ekspertyzy stanu technicznego sprzętu komputerowego c)zabezpieczenie, na żądanie Zamawiającego, bez odrębnego wynagrodzenia z tego tytuły na czas naprawy sprzętu zastępczego o równoważnych parametrach technicznych w przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż terminy określone w § 2 ust.6 umowy d)bezpłatny ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hotline) 4.Liczba i asortyment sprzętu komputerowego określonego w załączniku nr 1 do umowy może podlegać zmianom w granicach +/- 10% w związku z zakupem nowego lub likwidacją zużytego sprzętu. 5.Naprawy będą dokonywane na podstawie pisemnego zlecenia naprawy wystawionego przez Zamawiającego i przekazanego do Wykonawcy faksem lub mailem. 6.Przed przystąpieniem do wykonania usługi Wykonawca każdorazowo wykonuje oszacowanie wartości naprawy danego sprzętu i przedstawia ją Zamawiającemu. Oszacowanie wartości naprawy winno zawierać liczbę i cenę roboczogodzin, nazwę i cenę części zamiennych koniecznych do wykonania naprawy oraz ewentualną oceną opłacalności naprawy biorąc pod uwagę stopień zużycia oraz koszt zakupu nowego sprzętu. 7.Czas na wykonanie napraw dla poszczególnych grup wynosi: a)Grupa I - naprawy pilne dotyczą awarii serwerów - nie dłużej niż 12 godzin od momentu zgłoszenia b)Grupa II - naprawy zwykłe dotyczące pozostałego sprzętu- nie dłużej niż 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia 8.Naprawa sprzętu z grupy I zakwalifikowanego do naprawy pilnej wykonywana będzie w miejscu jego eksploatacji określonej w § 1 ust 1 umowy. 9.Sprzęt z grupy II zakwalifikowany do naprawy zwykłej, jeżeli nie będzie możliwe wykonanie na miejscu, będzie odbierany i dostarczany przez Wykonawcę z lub do siedzib Zamawiającego: OR KRUS w Poznaniu, PT KRUS w Koninie, PT KRUS w Ostrowie Wlkp., PT KRUS w Pile, PT KRUS w Rawiczu. 10.Sprzęt przekazywany do naprawy pozbawiony będzie na czas naprawy nośników danych. 11.Dyski twarde oraz inne nośniki danych w przypadku ich awarii na gwarancji z tytułu poprzedniej usługi naprawy w ramach obowiązującej umowy podlegają wymianie na nowe, a uszkodzone pozostają w siedzibie Zamawiającego i są jego własnością. 12.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach