Przetargi.pl
Świadczenie usług Menadżera Projektu dla zintegrowanego projektu kluczowego Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM)

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług Menadżera Projektu dla zintegrowanego projektu kluczowego Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania zintegrowanym projektem kluczowym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 o nazwie Regionalny System Informacji Medycznej Województwa Łódzkiego (Akronim projektu: RSIM), który będzie współfinansowany z IV Osi Priorytetowej - Społeczeństwo Informacyjne z działania IV.1 Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego oraz działania IV.2 E-Usługi publiczne. Wszystkie szczegóły przedmiotu zamówienia są wyjaśnione w Załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741421007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 14.000,00 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 Ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, którzy 1) posiadają doświadczenie w realizacji podobnych prac polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na świadczeniu usług doradczych w zakresie zarządzania realizacją projektem dla minimum dwóch projektów informatycznych o wartości dla każdego z wykazywanych projektów nie mniejszej niż 10 milionów złotych, z tego jeden z wykazywanych projektów był z zakresu wdrażania systemu teleinformatycznego obejmującego swoim zakresem integrację minimum 10 niezależnych systemów dziedzinowych lub integrację systemów dla minimum 10 niezależnych podmiotów, oraz jeden z wykazywanych projektów był z zakresu wdrażania elektronicznych usług publicznych, w tym przynajmniej jeden z wykazywanych projektów był współfinansowany ze środków unijnych i ma status projektu zrealizowanego i rozliczonego przez Beneficjenta danego projektu, 2) dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób, które legitymują się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi minimalnym warunkom Zamawiającego (zdefiniowanym rolom w strukturze organizacyjnej Zespołu Projektowego Wykonawcy) określonym poniżej 2.1)kierownik projektu - wyższe wykształcenie, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej (typu dyrektor projektu lub kierownik projektu) w co najmniej jednym projekcie obejmującym opracowanie i wdrożenie albo zakup i wdrożenie systemu informatycznego o minimalnej wartości 5 milionów złotych, posiadanie certyfikatów-tytułów lub dyplomów ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodykami (Prince2, PMP, IPMA lub równoważne), 2.2)specjalista ds. technicznych - wyższe wykształcenie, minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji wiodącego specjalisty ds. technicznych (lub równoważnej) w co najmniej jednym projekcie informatycznych, który swoim zakresem obejmował wdrożenie systemu informatycznego, o wartości minimalnej 5 milionów złotych, ukończone szkolenia specjalistyczne z zakresu 2.3)specjalista ds. prawnych - wyższe wykształcenie, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, tytuł radcy prawnego, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. prawnych (lub równoważnej) w co najmniej jednym projekcie informatycznym, 2.4)specjalista ds. zamówień publicznych - wyższe wykształcenie, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. zamówień publicznych (lub równoważnej) w co najmniej jednym projekcie informatycznym, ukończone szkolenia z zakresu zamówień publicznych, 2.5)specjalista ds. rozliczeń - wyższe wykształcenie, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. równoważnej (lub równoważnej) w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, w tym przynajmniej jeden o wartości minimum 2 milionów złotych będący jednocześnie projektem informatycznym, ukończone studia lub szkolenia z zakresu funduszy unijnych, 2.6)specjalista ds. promocji i informacji - wyższe wykształcenie, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. promocji i informacji (lub równoważnej) w co najmniej dwóch projektach finansowanych i zrealizowanych ze środków unijnych, w tym przynajmniej jeden o wartości minimum 2 milionów złotych będący jednocześnie projektem informatycznym, ukończone studia lub szkolenia z zakresu funduszy unijnych. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, nie mogą spełniać więcej niż jednej roli. Wśród osób wskazanych przez Wykonawcę w swojej strukturze organizacyjnej, jedna z osób musi zostać wskazana jako Z-ca Kierownika Projektu. Wykonawcy w trakcie wykonania zamówienia przysługuje prawo wymiany personelu delegowanego do wykonania zamówienia. W przypadku zmiany personelu, Wykonawca wskaże osobę o takich samych lub wyższych kwalifikacjach określonych w ofercie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub pośrednio z usunięcia lub wymiany osób, przeznaczonych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia. Zmiana personelu może być również dokonana na prośbę Wykonawcy przy zachowaniu kwalifikacji wymienionych osób. 3) posiadają aktualną normę ISO 2001:2000 lub równoważną na nadzór, zarządzanie lub realizację projektów informatycznych lub świadczenie usług doradczych (konsultingowych) związanych z środkami unijnymi. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy według Załącznika Nr 3 do SIWZ, b)Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 4 do SIWZ, c)Aktualny odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Dokument ustanawiający Pełnomocnika, o którym mowa w art. 23, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Dokument ten załączają tylko wykonawcy występujący wspólnie. 2)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a)Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający wykonanie usług doradczych w zakresie zarządzania realizacją projektem dla minimum dwóch projektów informatycznych o wartości dla każdego z wykazywanych projektów nie mniejszej niż 10 milionów złotych, z tego jeden z wykazywanych projektów był z zakresu wdrażania systemu teleinformatycznego obejmującego swoim zakresem integrację minimum 10 niezależnych systemów dziedzinowych lub integrację systemów dla minimum 10 niezależnych podmiotów, oraz jeden z wykazywanych projektów był z zakresu wdrażania elektronicznych usług publicznych, w tym przynajmniej jeden z wykazywanych projektów był współfinansowany ze środków unijnych i ma status projektu zrealizowanego i rozliczonego przez Beneficjenta danego projektu, (Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług), b)dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt a zostały wykonane należycie, c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zgodnie z rozdziałem 7 ust d SIWZ, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru określonego w formularzu Wykaz osób (Załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z ewentualnym przedstawieniem pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, o posiadaniu aktualnej normy ISO 2001:2000 lub równoważnej na nadzór, zarządzanie lub realizację projektów informatycznych, lub świadczenie usług doradczych (konsultingowych) związanych z funduszami unijnymi. 3)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b)Dokumenty wymienione w pkt 8.1. b i c SIWZ każdy z wykonawców składa oddzielnie, pozostałe mogą być składane łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach