Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych na poziomie akademickim z lektoratów języka angielskiego

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6419200 , fax. 074 6419202
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
    ul. Zamkowa 4 4
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6419200, fax. 074 6419202
    REGON: 89104116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych na poziomie akademickim z lektoratów języka angielskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z języka angielskiego na poziomie akademickim dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w roku akademickim 2014/2015 w ilości 2000 godzin lekcyjnych (45 minutowych) zgodnie z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Podana ilość godzin jest ilością szacunkową przyjętą na potrzeby sporządzenia oferty i może ulec zmianie w zależności od wielkości rekrutacji. Zamawiający szacuje, że podana ilość 2000 godzin jest wielkością maksymalną, z zastrzeżeniem, że rzeczywistą ilość godzin obejmującą rok akademicki 2014/2015 Zamawiający poda Wykonawcy po zatwierdzeniu planów zajęć (II połowa września 2014r) Zamawiający wymaga aby Wykonawca prowadził zajęcia z lektoratów języka angielskiego dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych zgodnie z przedstawionym poniżej zestawieniem ilościowym. Zajęcia dla studentów studiów stacjonarnych będą prowadzone w wybranych dniach tygodnia od poniedziałku do piątku, zajęcia dla studentów studiów niestacjonarnych prowadzone będą w dniach sobota i niedziela. Zamawiający przed rozpoczęciem zajęć przygotuje indywidualne obciążenie pracownika z przypisaniem liczby godzin, grup, wskazaniem kierunku studiów na którym prowadzone będą zajęcia. Wykonawca w terminie 2 dniu od otrzymania indywidualnych obciążeń poinformuje Zamawiającego o przydzieleniu lektorów do poszczególnych grup wskazując ich imiennie. Zamawiający zastrzega, że wskazane przez Wykonawcę osoby do prowadzenia zajęć w danych grupach nie mogą być zmieniane w czasie trwania semestru. Zajęcia dla grup studentów studiów stacjonarnych prowadzone będą w blokach po 1,5h (2 x 45min), dla grup studentów studiów niestacjonarnych w blokach po 2,15 h (3 x 45 min) Zamawiający wymaga aby: Wykonawca dysponował co najmniej 12 lektorami spełniającymi wymagania Zamawiającego, Wykonawca na pierwszych zajęciach przeprowadził testy sprawdzające poziom biegłości językowej każdego ze studentów celem przyporządkowania osób do grup o jednakowym poziomie zaawansowania, pracownicy Wykonawcy prowadzili zajęcia w oparciu o Europejski system opisu kształcenia językowego dla grup A1, A2, B1, B2 przy założeniu, że studenci III roku kończą naukę języka na poziomie zaawansowania językowego B2, pracownicy Wykonawcy prowadzący zajęcia przeprowadzali semestralne zaliczenia dla studentów roku I i II, pracownicy Wykonawcy prowadzący zajęcia przeprowadzili egzamin końcowy dla studentów III roku, Wykonawca prowadził miesięczne indywidualne karty rozliczeń dla poszczególnych osób prowadzących zajęcia, Wykonawca dołączał do faktury VAT/rachunku indywidualne karty rozliczeń podpisane przez Dyrektora Instytutu w którym prowadzi zajęcia, potwierdzające przeprowadzenie zajęć, Wykonawca przedstawił imienną listę pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań Zamawiającego ( CV, kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich na kierunku filologia angielska, dokumenty potwierdzające posiadanie 3 letniego doświadczenia w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego, oświadczenia o niekaralności i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych) do dnia 15 września 2014r. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że przedstawione dla poszczególnych osób dokumenty nie spełniają wymogów Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego przedstawienia innej osoby, której kwalifikacje spełniać będą te wymagania. Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego wyznaczenia zastępstwa w przypadku wystąpienia sytuacji, która uniemożliwia przeprowadzenie zajęć przez lektora do tego wyznaczonego (zdarzenie losowe, choroba), Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dokumentacji zgodnie z przebiegiem studiów. Rozliczenia z Wykonawcą prowadzone będą za faktycznie zrealizowane i potwierdzone przez Dyrektora instytutu godziny. Płatności dokonywane będą w cyklach miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: przedłożenia szczegółowego harmonogramu realizacji zajęć po zatwierdzeniu planów studiów, kontroli poprawności realizacji umowy w tym kontroli podczas zajęć przez upoważnionych do tego pracowników Zamawiającego, ułożenia planu zajęć w sposób zapewniający prowadzenie zajęć przez mniejszą niż 12 liczbę lektorów przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, Wymagania dotyczące osób które będą przewidziane do prowadzenia zajęć z języka angielskiego: nie karany /a , posiadający/a pełną zdolność do czynności prawnych, ukończone studia wyższe magisterskie z filologii angielskiej potwierdzone dyplomem ukończenia studiów, co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z języka angielskiego dla osób dorosłych potwierdzone stosownymi dokumentami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach