Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY

Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 62030 Luboń, ul. Niezłomnych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8130-681 , fax. 618 103 411
  • Data zamieszczenia: 2017-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Martyrologiczne w Żabikowie
    ul. Niezłomnych 2
    62030 Luboń, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8130-681, fax. 618 103 411
    REGON: 486535200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. ŚWIADCZENIE USŁUG DOZORU I OCHRONY fizycznej osób i mienia w obiektach Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie oraz w Muzeum byłego niemieckiego Obozu Zagłady Kulmhof w Chełmnie nad Nerem. 2. Każda Część zamówienia (opisana w załącznikach do niniejszego ogłoszenia) winna być realizowana w formie jednego posterunku stałego, obsługiwanego przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadających ważne legitymacje kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej (telefon komórkowy i stacja bazowa - radiostacja do kontaktu z dyżurnym CM, radiostacja dla każdego pracownika na zmianie - własność Wykonawcy) oraz środki przymusu bezpośredniego. Wykonawca realizując zamówienie winien dysponować nowoczesnym systemem kontroli wartownika - active guard. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: A. Co najmniej pracowników pełniących obowiązki dot. organizacji nadzoru i koordynacji realizacji usług, oraz pełniących funkcje kontroli pracy pracowników ochrony (wartowników).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach