Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8154300 , fax. 059 8152900
- Data zamieszczenia: 2012-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3 3
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 059 8154300, fax. 059 8152900
REGON: 00052387300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka w latach 2013-2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka w latach 2013-2014. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Zadanie 1 - Kompleksowa obsługa prawna Gminy Miasta Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Ustka z wyłączeniem OSiR, Zadanie 2 - Konsultacje prawne w Punkcie Konsultacyjno-Informacyjnym dla Ofiar Przemocy VITA ACTIVA. 3. Zasady realizacji usług obsługi prawnej - zadania 1: 1) w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca na rzecz Gminy Miasto Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Ustka określonych w ppkt. 7 (z wyłączeniem OSiR) zobowiązany jest do zabezpieczenia kompleksowej obsługi prawnej, w tym w szczególności do: a) czynnego udziału w sporządzaniu projektów aktów prawnych, zarówno powszechnie obowiązujących, jak i wewnętrznych oraz indywidualnych, b) udzielania porad prawnych i konsultacji prawnych, c) udzielania wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, d) wydawania ustnych i pisemnych opinii prawnych, e) opiniowania projektów umów i porozumień oraz pism cywilnoprawnych oraz urzędowych, f) opiniowania dokumentacji udzielania zamówień publicznych, g) sporządzania projektów umów cywilnoprawnych, h) uczestnictwa w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach oraz innych czynnościach o podobnych charakterze, i) świadczenia pomocy prawnej w trakcie sesji Rady Miasta, a w razie konieczności również podczas posiedzeń komisji oraz narad Burmistrza Miasta, Z-cy Burmistrza Miasta, Sekretarza, Skarbnika lub innych osób funkcyjnych, j) opiniowania treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi, k) wykonywania nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, l) udziału w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miasta, zarządzeń, poleceń i postanowień Burmistrza Miasta oraz innych regulacji wewnętrznych, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym; 2) przedmiot zadania nie obejmuje świadczenia usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz usług doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego; 3) Wykonawca będzie świadczył usługę obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Ustce przy ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3; 4) w wyjątkowych sytuacjach, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia poza wyznaczonym miejscem - tzn. w siedzibie Wykonawcy bądź w innych miejscach na terenie województwa pomorskiego; 5) Wykonawca zapewni możliwość kontaktu telefonicznego bądź e-mailowego z każdym członkiem zespołu prawnego; pomoc prawna będzie świadczona w systemie co najmniej 4 dyżurów w tygodniu, wykonywanych w godzinach pracy urzędu Zamawiającego (w łącznym wymiarze 28 godzin tygodniowo), a konkretne dni i godziny dyżurów zostaną ustalone z Wykonawcą po podpisaniu umowy; 6) nadto w wyjątkowych sytuacjach - w systemie doraźnych spotkań według zapotrzebowania Zamawiającego, w wymiarze nie większym niż 2 h miesięcznie w 3-miesięcznym okresie rozliczeniowym; 7) jednostki organizacyjne Gminy Miasta Ustka wg stanu na dzień wszczęcia postępowania stanowią: a) Szkoła Podstawowa nr 1 w Ustce, b) Szkoła Podstawowa nr 2 w Ustce, c) Przedszkole Miejskie nr 1 w Ustce, d) Przedszkole Miejskie nr 2 w Ustce, e) Przedszkole Miejskie nr 3 w Ustce, f) Żłobek Miejski, g) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce, h) Dom Kultury w Ustce. 4. Zasady świadczenia usług konsultacji prawnych - zadanie 2: 1) w ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia kompleksowych usług konsultacji prawnych na rzecz skierowanych do punktu ofiar przemocy lub innych osób, w tym w szczególności do: a) udzielania kompleksowej i wszechstronnej pomocy prawnej, w tym sporządzania pism procesowych, b) pisemnego odnotowywania podjętych czynności, a także kontynuowania pomocy w zgłaszanych indywidualnie sprawach, za bieg których jest odpowiedzialny, c) świadczenia dalszej koniecznej pomocy prawnej, w szczególności udzielania porad i konsultacji prawnych; 2) przedmiot zadania nie obejmuje świadczenia usług zastępstwa procesowego przed sądami, trybunałami lub innymi organami orzekającymi oraz usług doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego; 3) Wykonawca będzie świadczył usługę konsultacji prawnych w siedzibie Zamawiającego - w Ustce przy ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3; 4) konsultacje prawne realizowane będą w każdą środę tygodnia w godzinach 16:00-18:00, w wymiarze 2 godzin tygodniowo; 5) Wykonawca świadczył będzie pomoc prawną w ramach dyżurów o których mowa w ppkt. 4, a ponadto umożliwi kontakt telefoniczny bądź e-mailowy, w każdym czasie w nagłych przypadkach - w razie potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca świadczył będzie obsługę prawną oraz udzielał konsultacji prawnych ze starannością wynikającą z wiedzy prawniczej oraz zasad etyki radcy prawnego. 6. Wykonawca będzie świadczył usługę poprzez wyznaczone osoby wchodzące w skład zespołu prawnego, o którym mowa w pkt. 7.1.3. SIWZ (pkt. III.3.4. ogłoszenia), składającego się maksymalnie z 3 osób, przy czym osoby o których mowa w pkt. 7.1.3.1. i 7.1.3.2. świadczyć będą usługi w zakresie doradztwa i obsługi prawnej Gminy Miasta Ustka, Urzędu Miasta Ustka oraz jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Ustka z wyłączeniem OSiR, w łącznym wymiarze nie mniejszym niż 23 h tygodniowo. 7. Wykonawca zapewni koordynację obsługi prawnej i konsultacji przez Koordynatora zespołu. Dla prawidłowego wykonania zamówienia Koordynator będzie stale dostępny dla Zamawiającego poprzez kontakt za pomocą elektronicznych środków łączności oraz poprzez kontakt osobisty i osobistą bytność w siedzibie Zamawiającego w wymiarze minimum 7 h tygodniowo. Ponadto Koordynator zobowiązany będzie do obsługi sesji Rady Miasta, jedynie w wyjątkowych sytuacjach obsługę pełnił będzie inny członek zespołu prawnego. 8. Wykonawca jest obowiązany zachować w tajemnicy wszystko, o czym dowiedział się w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający zapewni Wykonawcy pomieszczenie, w którym winna odbywać się realizacja usług, wyposażone w meble biurowe, telefon, urządzenie drukujące oraz dostęp do Internetu. Sprzęt komputerowy oraz wszelkie pomoce dydaktyczne, w tym dostęp do internetowych baz wiedzy i pomocy prawnej, niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego - gmin
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowego doradztwa zewnętrznego celem przygotowania, wdrożenia i rozliczenia projektu realizowanego w formule Partnerstwa Publiczno Prywatnego na inwestycje drogowe w Gminie Gniew
Dodano: 2016-07-18 - Świadczenie usług prawniczych na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gdańsku
Dodano: 2014-01-17 - kompleksowe doradztwo prawne i ekonomiczno-finansowe przy projekcie inwestycyjnym realizowanym w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego
Dodano: 2013-12-30 - Świadczenie usług doradztwa i obsługi prawnej na rzecz Gminy Miasto Ustka
Dodano: 2011-11-17 - CRZP-13/2010 Przygotowanie SIWZ dla postepowania Rozbudowa, nadbudowa budynku administracyjno-magazynowego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni
Dodano: 2010-03-31