Urząd Transportu Kolejowego ogłasza przetarg
- Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 134
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Transportu Kolejowego
Aleje Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 015481433 - Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach trzeciej edycji projektu "Kolejowe ABC" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania i realizacji kampanii medialnej w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu.7.1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:7.1.1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:7.1.1.1. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w radiu o wartości kampanii w radiu nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda;7.1.1.2. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w telewizji o wartości kampanii w telewizji nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda;7.1.1.3. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w internecie o wartości kampanii w internecie nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda;7.1.1.4. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w outdoorze o wartości kampanii w outdorze nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda;7.1.1.5. Każda z usług wskazanych w pkt. 7.1.1.1 – 7.1.1.4 SWZ dotyczyła co najmniej: przygotowania założeń, strategii i koncepcji kampanii, planowania działań, a także weryfikacji założeń komunikacyjnych oraz wskaźników efektywności;7.1.1.6. Usługi, o których mowa w pkt. 7.1.1.1 – 7.1.1.4 SWZ, dotyczące poszczególnych mediów mogą być wykonywane w ramach przygotowania jednej kampanii reklamowej lub promocyjnej z zastrzeżeniem, że nie sumuje się wartość kampanii dla różnych mediów.7.1.1.7. Przykład 1: warunek z pkt. 7.1.1.1 SWZ i 7.1.1.2 SWZ zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługę przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej, obejmującej radio i telewizję, gdzie wartość kampanii dla radia wynosiła co najmniej 500 000 zł brutto i jednocześnie wartość kampanii dla telewizji wynosiła co najmniej 2 000 000 zł brutto.7.1.1.8. Przykład 2: warunek z pkt. 7.1.1.1 SWZ i 7.1.1.2 SWZ nie zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługę przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej, obejmującej radio i telewizję, gdzie wartość kampanii dla radia wynosiła np. 600 000 zł brutto i wartość kampanii dla telewizji wynosiła 1 900 000 zł brutto (wartość dla telewizji nie spełnia wymagania co najmniej 2 000 000 zł brutto).7.1.2. dysponuje zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, składającym się z niżej wymienionych osób, gdzie każdy z nich posiada niżej wymienione doświadczenie:7.1.2.1. Lider (doradca merytoryczny, prowadzący i zarządzający zamówieniem), posiadający i doświadczenie, jak poniżej:7.1.2.1.1 odpowiadał za przygotowanie co najmniej:1) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych w radio;2) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych telewizji;3) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych w internecie;4) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych w outdoorze.7.1.2.1.2 w każdej ze wskazanych kampanii reklamowych lub promocyjnych zakres wykonywanych obowiązków obejmował co najmniej: przygotowanie założeń strategii i koncepcji kampanii, rekomendowanie kanałów dotarcia do grup docelowych projektu, przygotowanie założeń oraz parametrów i wskaźników kampanii medialnej, określenie szacunkowej kwoty zamówienia;7.1.2.1.3 jedna kampania reklamowa lub promocyjna może obejmować więcej niż jedno medium.7.1.2.2. Media Planner z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym w planowaniu i zakupie mediów, analizie media planów pod kątem efektywności zasięgowej i kosztowej w każdym z następujących mediów: radio, telewizja, internet, outdoor. Dopuszczalne jest wskazanie kilku osób, które łącznie swoim doświadczeniem będą obejmowały wszystkie wymienione media.7.1.3. Dopuszczalne jest, aby jedna osoba pełniła funkcję Lidera i Media Plannera z zastrzeżeniem, że taka osoba musi spełniać warunki postawione dla obu funkcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży reklamowej z logo na potrzeby sklepu internetowego oraz potrzeby promocyjne Zespołu współpracy z zagranicą
Dodano: 2023-08-31 - „Zdefiniowanie misji, wizji i celu dla projektu OZwRCIN w portalu Repozytorium Cyfrowego Instytutów Naukowych („RCIN”) oraz świadczenie obsługi działań marketingowych dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk” na potrzeby Projektu "Otwarte Zasoby w Repozytorium Cyfrowym Instytutów Naukowych (OZwRCIN)” w Instytucie Matematycznym PAN”
Dodano: 2020-06-25