Przetargi.pl
Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach trzeciej edycji projektu "Kolejowe ABC"

Urząd Transportu Kolejowego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 134
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Transportu Kolejowego
    Aleje Jerozolimskie 134
    02-305 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015481433
  • Adres strony internetowej zamawiającego: utk.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania kampanii medialnej w ramach trzeciej edycji projektu "Kolejowe ABC"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradczych w zakresie przygotowania i realizacji kampanii medialnej w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC III”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu.7.1. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:7.1.1. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:7.1.1.1. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w radiu o wartości kampanii w radiu nie mniejszej niż 500 000 zł brutto każda;7.1.1.2. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w telewizji o wartości kampanii w telewizji nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto każda;7.1.1.3. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w internecie o wartości kampanii w internecie nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda;7.1.1.4. trzy (3) usługi w zakresie merytorycznego przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej w outdoorze o wartości kampanii w outdorze nie mniejszej niż 1 000 000 zł brutto każda;7.1.1.5. Każda z usług wskazanych w pkt. 7.1.1.1 – 7.1.1.4 SWZ dotyczyła co najmniej: przygotowania założeń, strategii i koncepcji kampanii, planowania działań, a także weryfikacji założeń komunikacyjnych oraz wskaźników efektywności;7.1.1.6. Usługi, o których mowa w pkt. 7.1.1.1 – 7.1.1.4 SWZ, dotyczące poszczególnych mediów mogą być wykonywane w ramach przygotowania jednej kampanii reklamowej lub promocyjnej z zastrzeżeniem, że nie sumuje się wartość kampanii dla różnych mediów.7.1.1.7. Przykład 1: warunek z pkt. 7.1.1.1 SWZ i 7.1.1.2 SWZ zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługę przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej, obejmującej radio i telewizję, gdzie wartość kampanii dla radia wynosiła co najmniej 500 000 zł brutto i jednocześnie wartość kampanii dla telewizji wynosiła co najmniej 2 000 000 zł brutto.7.1.1.8. Przykład 2: warunek z pkt. 7.1.1.1 SWZ i 7.1.1.2 SWZ nie zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże usługę przygotowania kampanii reklamowej lub promocyjnej, obejmującej radio i telewizję, gdzie wartość kampanii dla radia wynosiła np. 600 000 zł brutto i wartość kampanii dla telewizji wynosiła 1 900 000 zł brutto (wartość dla telewizji nie spełnia wymagania co najmniej 2 000 000 zł brutto).7.1.2. dysponuje zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, składającym się z niżej wymienionych osób, gdzie każdy z nich posiada niżej wymienione doświadczenie:7.1.2.1. Lider (doradca merytoryczny, prowadzący i zarządzający zamówieniem), posiadający i doświadczenie, jak poniżej:7.1.2.1.1 odpowiadał za przygotowanie co najmniej:1) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych w radio;2) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych telewizji;3) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych w internecie;4) trzech (3) kampanii reklamowych lub promocyjnych w outdoorze.7.1.2.1.2 w każdej ze wskazanych kampanii reklamowych lub promocyjnych zakres wykonywanych obowiązków obejmował co najmniej: przygotowanie założeń strategii i koncepcji kampanii, rekomendowanie kanałów dotarcia do grup docelowych projektu, przygotowanie założeń oraz parametrów i wskaźników kampanii medialnej, określenie szacunkowej kwoty zamówienia;7.1.2.1.3 jedna kampania reklamowa lub promocyjna może obejmować więcej niż jedno medium.7.1.2.2. Media Planner z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym w planowaniu i zakupie mediów, analizie media planów pod kątem efektywności zasięgowej i kosztowej w każdym z następujących mediów: radio, telewizja, internet, outdoor. Dopuszczalne jest wskazanie kilku osób, które łącznie swoim doświadczeniem będą obejmowały wszystkie wymienione media.7.1.3. Dopuszczalne jest, aby jedna osoba pełniła funkcję Lidera i Media Plannera z zastrzeżeniem, że taka osoba musi spełniać warunki postawione dla obu funkcji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach