Przetargi.pl
Świadczenie usług doradcy zawodowego w ramach projektu pn. Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce ogłasza przetarg

  • Adres: 07-410 Ostrołęka, ul. Gen. J. Hallera 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7644130 , fax. 29 7643628
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
    ul. Gen. J. Hallera 12 12
    07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie
    tel. 29 7644130, fax. 29 7643628
    REGON: 00458360700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.ostroleka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług doradcy zawodowego w ramach projektu pn. Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1) przeprowadzenie rekrutacji osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, osób niepełnosprawnych, pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych do uczestnictwa w projekcie pn.: Wracam na rynek pracy współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Celem rekrutacji jest wyłonienie trzech grup uczestniczek/uczestników Projektu z osób, które złożyły kartę zgłoszeniową - kartę uczestnictwa w projekcie. Do udziału w Projekcie zostanie zakwalifikowanych 100 osób, wyłonionych w trakcie rekrutacji, z podziałem na trzy grupy, w tym: - Grupa I liczyć będzie 50 osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, - Grupa II liczyć będzie 30 osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności lub pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, - Grupa PAL liczyć będzie 20 osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym. W ramach rekrutacji Wykonawca - doradca zawodowy: a) przeprowadzi indywidualne spotkania, rozmowy i testy/ankiety kwalifikacyjne z osobami zainteresowanymi udziałem w projekcie, b) udzieli niezbędnych informacji z zakresu doradztwa zawodowego oraz możliwościach udziału w szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, c) określi predyspozycje zawodowe, d) opracuje testy kwalifikacyjne/ankiety kwalifikacyjne dla kandydatów/kandydatek do uczestnictwa w Projekcie, e) dokona analizy z przeprowadzonej rekrutacji oraz sporządzi opinie wraz z wnioskami o zakwalifikowanie do każdej grupy, odpowiedniej liczby uczestniczek/uczestników Projektu, f) sporządzi listę rezerwową uczestniczek/uczestników dla każdej grupy. g) zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z rekrutacją uczestniczek/uczestników projektu, m. innymi: - miesięcznej karty czasu pracy, którą będzie dostarczał koordynatorowi projektu w terminie do dnia piątego następnego miesiąca, razem z listą obecności uczestników/uczestniczek projektu, - sporządzenia sprawozdania z realizacji zadania, h) zobowiązany jest do uczestnictwa w pracach zespołu rekrutacyjnego, i) w przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w MOPR oraz przekazania ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO w okresie wykonywania zadań w MOPR. 2) w ramach aktywnej integracji przeprowadzenie zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej z uczestnikami/uczestniczkami zakwalifikowanymi do udziału w w/w Projekcie. W trakcie zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej nastąpi określenie predyspozycji i kierunku rozwoju zawodowego, zredagowanie dokumentów aplikacyjnych, uczestników/uczestniczek projektu, omówienie zagadnień dotyczących aktywnego poszukiwania pracy, poznania mechanizmów funkcjonowania rynku pracy. W ramach aktywizacji zawodowej Wykonawca - doradca zawodowy: a) przeprowadzi spotkania indywidualne i zajęcia grupowe dla 100 osób - łącznie 500 godzin edukacyjnych, b) w uzgodnieniu z Zamawiającym opracuje program i harmonogram (w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego) spotkań indywidualnych i zajęć grupowych oraz materiały szkoleniowe stosowane w trakcie zajęć, c) zobowiązany jest do monitorowania przebiegu aktywizacji zawodowej uczestników/uczestniczek projektu, d) przeprowadzi dwie ankiety z uczestnikami/uczestniczkami projektu (przed i po zakończeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej) i dokona ich analizy w formie raportu oceniającego uzyskanie celów szczegółowych projektu, z uwzględnieniem założonych wskaźników, e) sporządzi dokumentację dotyczącą realizowanego zadania, m. innymi: - dziennik zajęć, - miesięczną kartę czasu pracy, którą będzie dostarczał koordynatorowi projektu w terminie do dnia piątego następnego miesiąca, razem z listą obecności uczestników/uczestniczek projektu, - sprawozdanie z realizacji zadania. f) w przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w MOPR oraz przekazania ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO w okresie wykonywania zadań w MOPR. 3. Wykonawca w ramach zleconego zadania zobowiązany będzie do przygotowania we własnym zakresie materiałów niezbędnych do wykonania zadania. Zamawiający udostępni papier i kserokopiarkę do wydrukowania przygotowanych materiałów. 4. Na przeprowadzenie rekrutacji oraz zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej z uczestnikami/uczestniczkami zakwalifikowanymi do udziału w w/w Projekcie przeznacza się łącznie 600 godzin edukacyjnych, w tym: 1) 100 godzin na przeprowadzenie rekrutacji, 2) 500 godzin na przeprowadzenie zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej z uczestnikami/uczestniczkami zakwalifikowanymi do udziału w ww. Projekcie 5. Rekrutacja i zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej będą odbywać się w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013r. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, od poniedziałku do soboty, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie na jednego uczestnika/uczestniczkę, w przedziale czasowym od 800 do 1800, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego. 7. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji umowy (harmonogram) będą ustalane z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego. 8. Praca Wykonawcy - doradcy zawodowego w ramach wszystkich projektów NSRO nie może przekraczać łącznie 240 godzin miesięcznie. 9. W trakcie świadczenia usług doradcy zawodowego Zamawiający nie zwraca Wykonawcy kosztów dojazdu do miejsca wykonywania usługi, noclegu ani wyżywienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.ostroleka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach