Przetargi.pl
Świadczenie usług całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2014-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usługi całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa na stanowisku operatora systemu w Centrum Monitoringu poprzez zapewnienie serwisu technicznego do prawidłowej i ciągłej pracy systemu. Zakres przedmiotu umowy: System monitoringu miejskiego miasta Głogowa jest systemem komunikacji radiowej LMDS WiBAS-C oraz Radwin 2000A pomiędzy centrum a poszczególnymi kamerami (bezprzewodowa transmisja w topologii punkt-wielopunkt). Składa się z 34 punktów kamerowych zlokalizowanych w różnych punktach na terenie miasta, radiowej stacji bazowej zlokalizowanej na wieży ratuszowej oraz Centrum Monitoringu zlokalizowanego w budynku Straży Pożarnej przy ul. Sikorskiego 55 w Głogowie. Część wizyjna oparta jest na aplikacji OMNICAST firmy Genetec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Obsługa monitoringu na stanowisku operatora systemu w Centrum Monitoringu Realizowana będzie poprzez: obserwację (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu i jego obsługę, natychmiastowe powiadamianie odpowiednich służb np. Policji, Straży Pożarnej czy Pogotowia Ratunkowego w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń czy też klęsk żywiołowych zgodnie z Instrukcją Operatora Centrum Monitoringu Wizyjnego miasta Głogowa niezwłoczne powiadamianie serwisu technicznego oraz wskazanego przedstawiciela Zamawiającego o wszelkich awariach systemu, w tym przekazywanie codzienne sprawozdań wskazanemu przedstawicielowi Zamawiającego w kwestii sprawności kamer, pełnienie przez operatorów 8-godzinnych dyżurów w systemie całodobowym, działanie zgodnie z Instrukcją Operatora Centrum Monitoringu Wizyjnego miasta Głogowa. Operator systemu w Centrum monitoringu zobowiązany jest: posiadać licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia, pełnić służbę w odpowiednim umundurowaniu zgodnym z wewnętrznymi przepisami firmy ochrony lub wg życzenia Zamawiającego zarówno w okresie letnim jak i zimowym, prowadzić Książkę Służby, Książkę Ewidencji Zdarzeń, Książkę Serwisową Systemu Monitoringu oraz Książkę Zamówień Materiałów Archiwalnych zgodnie z Instrukcją Operatora Centrum Monitoringu Wizyjnego miasta Głogowa zachować w poufności przetwarzane dane osobowe oraz sposób ich zabezpieczenia, w tym podpisać zobowiązanie, w którym oświadczy, że nie będzie przekazywać, pokazywać lub w inny sposób ujawniać treść nagrań z wideo nadzoru nikomu, kto nie ma do nich dostępu. Wykonawca zobowiązany jest: archiwizować dane ze wszystkich systemów, ochrony systemu monitoringu przed dostępem z zewnątrz, zgłosić zbiór danych do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych, zastosować środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych, zabezpieczyć dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz działać zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.), organizować okresowe szkolenia pracowników w regularnych odstępach czasu (dwa razy w roku) w zakresie ochrony danych osobowych i zapoznania się z przepisami o ochronie danych osobowych i wytycznymi w zakresie nadzorowania systemu, w tym zabezpieczenia, kopiowania i udostępniania danych w takim stopniu w jakim są one potrzebne do wykonywania przez nich obowiązków pracowniczych, zapewnić całodobową obsługę systemu monitorignu w Centrum Monitoringu - dwa etaty na jednej zmianie, zapewnić pracownikom (operatorom) odpowiednie umundurowanie ( dress codes) przez cały okres trwania umowy (zarówno w okresie letnim jak i zimowym), prowadzić Książkę Służby, Książkę Ewidencji Zdarzeń, Książkę Serwisową Systemu Monitoringu, Książkę Zamówień Materiałów Archiwalnych, Książkę Rozchodów Nośników Danych - dokumenty muszą być archiwizowane w formie papierowej w Centrum Monitoringu miasta Głogowa oraz udostępniane na każde żądanie wskazanego przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający raz w miesiącu dokonuje analizy efektywności pracy operatorów, może wnosić o zmianę pracowników najmniej efektywnych a Wykonawca zastosuje się do złożonego wniosku w okresie co najwyżej 30 dniowym. Zapewnienie serwisu technicznego do prawidłowej i ciągłej pracy systemu: Zakres stałej obsługi serwisowej obejmuje w szczególności: nadzór nad prawidłową i nieprzerwaną pracą systemu oraz jego programów, usuwanie wszelkich usterek i awarii zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa oraz zasad wiedzy technicznej, bieżąca konserwacja i wymiana urządzeń oraz podzespołów wynikających z bieżących potrzeb prawidłowego funkcjonowania systemu, konfiguracja kamer z systemem po wymianie starych lub uszkodzonych kamer, naprawa i modernizacja komputerów, konserwacja antykorozyjna drobnych elementów mechanicznych - konserwacja śrub i innych elementów mocujących, czyszczenie i uzupełnianie drobnych ubytków powłok malowanych, konserwacja drobnych elementów elektrycznych - konserwacja złączy i innych elementów stykowych, konserwacja urządzeń końcowych monitoringu - mycie obudów, odkurzanie wnętrz szaf i szafek, czyszczenie filtrów serwerów itp., dokonanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej (raz w roku), dokonanie testów i pomiarów sprawności urządzeń zasilania awaryjnego, dokonanie przeglądów i konserwacji: punktów kamerowych, urządzeń zainstalowanych w stacji bazowej, urządzeń zainstalowanych w Centrum Monitoringu konstrukcji wsporczych kamer, instalacji elektrycznych i teletechnicznych, urządzeń końcowych monitoringu (kamer, monitorów, serwerów, UPS itp.), instalacji odgromowej, przeciwprzepięciowej i przeciwporażeniowej, okresowe mycie kloszy kamer (minimum raz na kwartał a w razie potrzeby na bieżąco). Rozliczenie kosztów poniesionych przez Wykonawcę dla zapewnienia serwisu technicznego oraz prawidłowego funkcjonowania Centrum monitoringu: Usuwanie skutków awarii odbywać się będzie na podstawie zgłoszeń złożonych na piśmie lub drogą elektroniczną z podaniem terminu realizacji. Zakup materiałów i części do technicznej obsługi serwisowej pokrywać będzie Zamawiający na podstawie odrębnej umowy lub zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozeznania dostawców części zamiennych (jeśli istnieje możliwość to u trzech). Zamawiający wystawi zlecenie na zakup części z podaniem terminu realizacji zadania. Podstawą do zapłaty faktury przedłożonej przez Wykonawcę będzie protokół odbioru robót podpisany przez Inspektora Nadzoru oraz dokument potwierdzający zakup przedmiotowej części przez Wykonawcę. Jeśli z przyczyn technicznych usunięcie awarii nie będzie możliwe w terminie wskazanym przez Wykonawcę, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego na piśmie podając przyczynę i termin naprawy. W razie braku powyższej informacji od Wykonawcy, Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne. Usunięcie skutków awarii bez potrzeby wymiany części zamiennych obejmuje wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy - czas usunięcia usterki ustala się do 48 godzin. W przypadku nie usunięcia awarii we wskazanym terminie Zamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne. Zamawiający przyjmuje na siebie obowiązek opłat związanych z utrzymaniem systemu monitoringu w następującym zakresie: usługi telefonii stacjonarnej odpady energia elektryczna i cieplna woda opłaty do Urzędu Komunikacji Elektronicznej za prawo do dysponowania częstotliwością dzierżawę elewacji pod kamery dzierżawę pomieszczeń Centrum Monitoringu dostęp do sieci internetowej energia elektryczna punktów kamerowych. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednej z wyszczególnionych pozycji spowoduje odrzucenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503420004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie 16.000,00 zł. słownie: szesnaście tysięcy złotych 00/100

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach