Przetargi.pl
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla dzieci z terenu gminy Rawicz

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. gen. Grota Roweckiego 4A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 545 40 37 , fax. 65 545 35 06
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W RAWICZU
    ul. gen. Grota Roweckiego 4A
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 545 40 37, fax. 65 545 35 06
    REGON: 410206891
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cusrawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania dla dzieci z terenu gminy Rawicz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: codzienne świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych fizjoterapii w miejscu zamieszkania, zwanych dalej „usługami”, skierowanych dla 30 dzieci z niepełnosprawnościami od urodzenia do 18 roku życia z terenu miasta i gminy Rawicz, w dni robocze (od poniedziałku do soboty) w godzinach: 08:00 do 18:00.Prowadzenie rehabilitacji fizycznej i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych – zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej bądź fizjoterapeuty. Fizjoterapia w warunkach domowych obejmować będzie m.in.: 1) wizytę fizjoterapeutyczną - zaplanowanie postępowania fizjoterapeutycznego - ocenę i opis stanu funkcjonalnego świadczeniobiorcy przed rozpoczęciem fizjoterapii - badanie czynnościowe narządu ruchu lub inne badanie konieczne do ustalenia planu fizjoterapii - końcową ocenę iopis stanu funkcjonalnego świadczeniobiorcy po zakończeniu fizjoterapii - udzielenie świadczeniobiorcy zaleceń co do dalszego postępowania fizjoterapeutycznego,2) zabiegi fizjoterapeutyczne - indywidualną pracę z uczestnikiem projektu: ćwiczenia bierne, czynno-bierne, ćwiczenia wg metod neurofizjologicznych, metody redukcji nerwowomięśniowej,ćwiczenia specjalne, mobilizacje i manipulacje - ćwiczenia czynne wolne i czynne z oporem -ćwiczenia izometryczne - ćwiczenia koordynacji ruchowej - ćwiczenia równoważne - ćwiczenia sprawności manualnej - ćwiczenia rozluźniające i relaksujące - czynne ćwiczenia oddechowe.Kadra zaangażowana w realizację zadania w swoje pracy zobowiązana jest do przestrzegania wytycznych w zakresie realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.Przewidywana liczba godzin usług do wykonania w okresie objętym zamówieniem:8 400 godzin, miesięcznie 240 godzin, dla szacunkowej liczby 30 dzieci w wieku od urodzenia do 18 rż. Za jedną godzinę świadczenia usługi dla podopiecznego przyjmuje się czas 60 minut. Godzina usługi obejmuje czynności wykonywane na rzecz Świadczeniobiorcy, nie zalicza się do niej dojścia lub dojazdu fizjoterapeuty do Świadczeniobiorcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 94 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega udział w postępowaniu o zamówienie publiczne wyłącznie do podmiotów spełniających łącznie dwa warunki:a) są zakładami pracy chronionej, spółdzielniami socjalnymi lub innymi podmiotami, których głównych celem działalności lub działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, w szczególności:1) osób niepełnosprawnych,2) bezrobotnych,3) osób poszukujących pracy, niepozostających w zatrudnieniu lub niewykonujących innej pracyzarobkowej,4) osób usamodzielnianych,5) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych mających trudności w integracji ze środowiskiem,6) osób z zaburzeniami psychicznymi,7) osób bezdomnych,8) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą,9) osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia,10) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych.b) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w pkt 1–10, jest nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych u wykonawcy albo w jego jednostce, która będzie realizowała zamówienie.2. Na podstawie art. 116 Pzp w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia osoby spełniające warunki:a) dla osoby wykonującej czynności bezpośrednio przy realizacji zamówienia tj.: w charakterze fizjoterapeuty, posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu fizjoterapeuty zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25.09.2015r. o zawodzie fizjoterapeuty.- dla osób które uzyskał kwalifikacje przed wejściem w życie ustawy o zawodzie fizjoterapeuty – tytuł zawodowy technika fizjoterapiioraz minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w zakresie świadczenia usług fizjoterapii dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w tym minimum 6 miesięczne w zakresie świadczenia usług fizjoterapii dla dzieci do 18 rz.Powyższe obowiązuje przez cały okres realizacji zamówienia.Wykonawca zobowiązany będzie przez cały okres realizacji zamówienia do:1. Zatrudnienia osób, z których każda musi spełniać wymogi określone w Rozdziale III pkt 2.2 SWZ.2. Zatrudniania osób, spełniających wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp (Rozdział I pkt 8 SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach